Jyväskylän seudulla vadelmia?
Haluaisiko joku paljastaa missä Jyväskylästä löytyy vadelmia joita voi käydä vapaasti poimimassa? :)
Kommentit (5)
Vaajakosken metiköihin on levinnyt.
Jyväskylässä ajetaan nyt rallia, jos joku metsässä llikkuu, niin etsimässä hyviä katselupaikkoja eikä mitään vattuja tylsänä etsimässä. Ja nyt rallia pääsee näkemään myös kaupungilla, voi melkein terannssilta nähdä kun ralliohjukset hurahtavat ohitse.
[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 00:42"]
Jyväskylässä ajetaan nyt rallia, jos joku metsässä llikkuu, niin etsimässä hyviä katselupaikkoja eikä mitään vattuja tylsänä etsimässä. Ja nyt rallia pääsee näkemään myös kaupungilla, voi melkein terannssilta nähdä kun ralliohjukset hurahtavat ohitse.
[/quote]
Joo ei helvetti, miksi tämä sikajuhla piti keskustaan tuoda. Ihan hirvee meteli kuuluu sisälle tosta kaikesta ja oheistoiminnasta, enkä kuule omaa ääntäni, kun koitan puhua. Kiitos taas tästäkin, Jyväskylä.
Oispa ollu kunnon ukkonen...
Juomme vain kaljaa, ja jos jotain keräämme, niin se on pulloja.
Käy torilla aamutuimaan, jos vattuja haluat.