Taviksen kroppa ei voi koskaan olla upea?
Olen huomannut sellaisen huvittavan asian, että kun naiset katselee missien, mallien, rokkistarojen, näyttelijöiden, julkimoiden kuvia, heillä ei ole vaikeuksia kehua, että onpa hyväkroppainen, onpa hyvä vartalo tuolla. Mutta jos vaikka omalla työpaikalla on joku todella hyväkroppainen ja mainitset, että onpa tuolla uudella sihteerillä kroppa kuosissa tai oletteko nähneet kuinka hyväkroppainen nainen on lounaspaikassa töissä, alkaa "ihan tavis" (tavis = huonokroppainen, niinkö?), "mulla on yhtä hyvä" (no ei ole), "kaikilla tuonikäisillä samanlainen on" (jaa, valtaosa esim. parikymppisistä on mäkkärivartaloisia eikä hyvävartaloisia) ja muuta vähättelevää, edees hyvännäköiseksi sanominen on perusnaiselle mahdotonta.
Miksi jokainen julkimo on kaunis (myös silloin vaikkei ole ja jos sen sanoo, on vain kateellinen), mutta tavis on aina ruma (vaikka olisi kauniskin)?
Kommentit (21)
Tottakai taviksella voi olla upea kroppa ja taviskin voi olla kaunis. Ei hoikkuus, treenaaminen, hyvä luusto, vartalotyyppi, pituus ole asioita, joita voi olla vain "julkimoilla", jos on geenit ja omat elämäntavat kohdallaan, ei siihen muuta tarvita. Eivät kaikki ihmiset edes halua julkimoiksi, sen enempää misseiksi kuin hömppälehtiinkään.
Se nyt vaan on niille ei-niin-kauniille naisille vaikea paikka sanoa jotakuta toista naista omasta ympäristöstä kauniiksi. Koska kateus.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]
Tottakai taviksella voi olla upea kroppa ja taviskin voi olla kaunis. Ei hoikkuus, treenaaminen, hyvä luusto, vartalotyyppi, pituus ole asioita, joita voi olla vain "julkimoilla", jos on geenit ja omat elämäntavat kohdallaan, ei siihen muuta tarvita. Eivät kaikki ihmiset edes halua julkimoiksi, sen enempää misseiksi kuin hömppälehtiinkään.
Se nyt vaan on niille ei-niin-kauniille naisille vaikea paikka sanoa jotakuta toista naista omasta ympäristöstä kauniiksi. Koska kateus.
[/quote]
Tai ei halua arvottaa ihmisiä pelkästää ulkonäön perusteella. Olen kyllä irl kehunut, mutta kiitosta ei ole kuulunut. Kompleksisia jotkut, hymp! ;)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:47"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:42"]
No kun tavis on ihan sanankinmukaisesti tavis. Jos on hyväkroppainen, ei ole tavis.
[/quote]
Niin että jokainen hyväkroppainen on julkimo vai? Ehheh.
Se ettei tavista voi sanoa kauniiksi, johtuu kateudesta; julkimot koetaan itsestä niin eri piireissä olevaksi että sellaisen kehuminen ei ole itseltä pois, mutta toinen tavis on tavallaan omalla alueella, jolloin se pitää vähätellä rumaksi. Kai sillä jonkun huono itsetunto nousee kun ei koskaan voi kehaista ketään.
Hauskinta tosiaan on ne, jotka sanoo että yhtä hyvännäköinen minäkin olen ja kyseessä on joku sellulyllerö pottunokka luirohius ja kehuttu kuin suoraan mallikatalogista. Mutta eiköhän siinä omassa alemmuudentunteessa ja katkeruudessa ole tarpeeksi niin tehköön itsensä naurettavaksi.
[/quote]
Siis tavis = tavallisen näköinen.
Btw: Minkälainen ihminen kutsuu toista sellulyllerö pottunokka luirohiukseksi? Kuvottava olet ainakin sisäisesti, eikä sitä pelasta mikään ulkonäkö.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]
Tottakai taviksella voi olla upea kroppa ja taviskin voi olla kaunis. Ei hoikkuus, treenaaminen, hyvä luusto, vartalotyyppi, pituus ole asioita, joita voi olla vain "julkimoilla", jos on geenit ja omat elämäntavat kohdallaan, ei siihen muuta tarvita. Eivät kaikki ihmiset edes halua julkimoiksi, sen enempää misseiksi kuin hömppälehtiinkään.
Se nyt vaan on niille ei-niin-kauniille naisille vaikea paikka sanoa jotakuta toista naista omasta ympäristöstä kauniiksi. Koska kateus.
[/quote]
Siis ei missään nimessä ole mahdollista olla eri mieltä, niinkö?! Ihmisten kauneuskäsitys vaihtelee suurestikin, mutta tietynlaisilla naisilla ei vain itsetunto kestä sitä, että ihan jokainen ihminen maailmassa ole sitä mieltä, että on ihan kadehdittavan täydellinen! Kasvakaa nyt jo aikuisiksi, hitto sentään!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]
Tottakai taviksella voi olla upea kroppa ja taviskin voi olla kaunis. Ei hoikkuus, treenaaminen, hyvä luusto, vartalotyyppi, pituus ole asioita, joita voi olla vain "julkimoilla", jos on geenit ja omat elämäntavat kohdallaan, ei siihen muuta tarvita. Eivät kaikki ihmiset edes halua julkimoiksi, sen enempää misseiksi kuin hömppälehtiinkään.
Se nyt vaan on niille ei-niin-kauniille naisille vaikea paikka sanoa jotakuta toista naista omasta ympäristöstä kauniiksi. Koska kateus.
[/quote]
Siis ei missään nimessä ole mahdollista olla eri mieltä, niinkö?! Ihmisten kauneuskäsitys vaihtelee suurestikin, mutta tietynlaisilla naisilla ei vain itsetunto kestä sitä, että ihan jokainen ihminen maailmassa ole sitä mieltä, että on ihan kadehdittavan täydellinen! Kasvakaa nyt jo aikuisiksi, hitto sentään!
[/quote]
Nimenomaan, joillakin naisilla itsetunto ei kestä kehaista työkaveria/naapuria/lähikaupanmyyjää, koska tajuavat että itse ovat kaukana täydellisestä tai edes hyvännäköisestä. Katkeruuksissaan eivät voi kehua ketään, jonka kanssa ovat irl tekemisissä. Kateus kuitenkin rumentaa entisestään ja kaunis työkaveri/naapuri/lähikaupanmyyjä näyttää entistäkin kauniimmalta.
Joskus tosiaan tekisi mieli kysäistä näiltä, jotka sanovat jostakin tosikauniista "ihan tavallisen näköinen", että minkänäköisenä pidät itseäsi jos TUOLLAINEN on sinusta tavallisen näköinen? Tosi karseana ilmeisesti, koska tavis et todellakaan ole jos tuo on taviksen näköinen :D
Entäs ne naiset, joiden mielestä muka kukaan ei koskaan ole kaunis, ei tavis, ei julkimo, ei kukaan? Siinä sitä on kateutta, katkeruutta, huonoa itsetuntoa, muiden vähättelyn kautta itsetunnon kohottamista ja tosiasioiden kieltämistä. Nämä naiset ovat poikkeuksetta niitä vähemmän kauniita.
Mikä sen hyväksymisessä on niin vaikeaa, että joku toinen on kaunis ja itse ei ole, koska maailmassa löytyy aina itseä kauniimpia? Joillakin vaan itseä kauniimpia on huomattavasti vähemmän kuin toisilla, mutta niin se vaan on että ei jokainen voi olla kaunis.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]
Tottakai taviksella voi olla upea kroppa ja taviskin voi olla kaunis. Ei hoikkuus, treenaaminen, hyvä luusto, vartalotyyppi, pituus ole asioita, joita voi olla vain "julkimoilla", jos on geenit ja omat elämäntavat kohdallaan, ei siihen muuta tarvita. Eivät kaikki ihmiset edes halua julkimoiksi, sen enempää misseiksi kuin hömppälehtiinkään.
Se nyt vaan on niille ei-niin-kauniille naisille vaikea paikka sanoa jotakuta toista naista omasta ympäristöstä kauniiksi. Koska kateus.
[/quote]
Siis ei missään nimessä ole mahdollista olla eri mieltä, niinkö?! Ihmisten kauneuskäsitys vaihtelee suurestikin, mutta tietynlaisilla naisilla ei vain itsetunto kestä sitä, että ihan jokainen ihminen maailmassa ole sitä mieltä, että on ihan kadehdittavan täydellinen! Kasvakaa nyt jo aikuisiksi, hitto sentään!
[/quote]
Nimenomaan, joillakin naisilla itsetunto ei kestä kehaista työkaveria/naapuria/lähikaupanmyyjää, koska tajuavat että itse ovat kaukana täydellisestä tai edes hyvännäköisestä. Katkeruuksissaan eivät voi kehua ketään, jonka kanssa ovat irl tekemisissä. Kateus kuitenkin rumentaa entisestään ja kaunis työkaveri/naapuri/lähikaupanmyyjä näyttää entistäkin kauniimmalta.
[/quote]
Mitä jos vain ihan aidosti on sitä mieltä, ettei se työkaveri/naapuri/lähikaupanmyyjä ole hyvännäköinen?! Ihmisillä on eri maku, tajua nyt jo! Esimerkiksi aasialaisia naisia kehutaan kovasti, minusta he näyttävät kaikki samalta. Entisessä opiskelupaikassani oli joskus ryhmä aasialaisia vaihtareita, enkä edes erottanut, ketkä ovat tyttöjä ja ketkä poikia!
Kehun ihmisiä, jotka ovat mielestäni hyvännäköisiä, mutta en tosiaan kehu ihmistä, jota en pidä hyvännäköisenä vain siksi, että jotkut naiset ei vain kestä sitä, ettei ihan kaikki kadehdi! Tuo kateellisuus kortti on niin lapsellinen... Hyväksykää se, että vaikka olisitte kuinka nättejä enemmistönkin mielestä, niin aina on niitä, joiden silmää viehättääkin ihan eri piirteet! Ei se mitään kateellisuutta ole, vain erilaisuutta!
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]
Tottakai taviksella voi olla upea kroppa ja taviskin voi olla kaunis. Ei hoikkuus, treenaaminen, hyvä luusto, vartalotyyppi, pituus ole asioita, joita voi olla vain "julkimoilla", jos on geenit ja omat elämäntavat kohdallaan, ei siihen muuta tarvita. Eivät kaikki ihmiset edes halua julkimoiksi, sen enempää misseiksi kuin hömppälehtiinkään.
Se nyt vaan on niille ei-niin-kauniille naisille vaikea paikka sanoa jotakuta toista naista omasta ympäristöstä kauniiksi. Koska kateus.
[/quote]
Siis ei missään nimessä ole mahdollista olla eri mieltä, niinkö?! Ihmisten kauneuskäsitys vaihtelee suurestikin, mutta tietynlaisilla naisilla ei vain itsetunto kestä sitä, että ihan jokainen ihminen maailmassa ole sitä mieltä, että on ihan kadehdittavan täydellinen! Kasvakaa nyt jo aikuisiksi, hitto sentään!
[/quote]
Nimenomaan, joillakin naisilla itsetunto ei kestä kehaista työkaveria/naapuria/lähikaupanmyyjää, koska tajuavat että itse ovat kaukana täydellisestä tai edes hyvännäköisestä. Katkeruuksissaan eivät voi kehua ketään, jonka kanssa ovat irl tekemisissä. Kateus kuitenkin rumentaa entisestään ja kaunis työkaveri/naapuri/lähikaupanmyyjä näyttää entistäkin kauniimmalta.
[/quote]
Mitä jos vain ihan aidosti on sitä mieltä, ettei se työkaveri/naapuri/lähikaupanmyyjä ole hyvännäköinen?! Ihmisillä on eri maku, tajua nyt jo! Esimerkiksi aasialaisia naisia kehutaan kovasti, minusta he näyttävät kaikki samalta. Entisessä opiskelupaikassani oli joskus ryhmä aasialaisia vaihtareita, enkä edes erottanut, ketkä ovat tyttöjä ja ketkä poikia!
Kehun ihmisiä, jotka ovat mielestäni hyvännäköisiä, mutta en tosiaan kehu ihmistä, jota en pidä hyvännäköisenä vain siksi, että jotkut naiset ei vain kestä sitä, ettei ihan kaikki kadehdi! Tuo kateellisuus kortti on niin lapsellinen... Hyväksykää se, että vaikka olisitte kuinka nättejä enemmistönkin mielestä, niin aina on niitä, joiden silmää viehättääkin ihan eri piirteet! Ei se mitään kateellisuutta ole, vain erilaisuutta!
[/quote]
Mutta kun koskaan eikä kukaan ole kaunis, ei missään. Kyllä se kertoo jostakin muusta kuin erilaisesta mausta. Ei niin kova katkeruus ole ihan normaalia. Varsinkin jos siihen yhdistyy kehujen havittelu itselle tyyliin siis mun tukka on IHAN HIRVEE, siis kato nyt kun mun reidet on TOSI PAKSUT, siis tää uus pusero ei sovi mulle yhtään. Näihin kuuluisi vastata kehumalla - ihmistä, joka ei itse voi koskaan kehua ketään, ei edes missmaailmaa. Mutta itseä olisi muiden oltava kehumassa, vaikka kehuttavaa ei edes ole, hiukset on hirveät, reidet selluiset ja vaatteet ei istu.
En muuten kehu. Kauniita naisia voin kyllä kehua ongelmitta. Kenenkään itsetunnon tekokohotus ei kiinnosta, varsinkaan jos kyseinen ihminen irvistelee oikeasti kauniille naisille.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:56"]
Entäs ne naiset, joiden mielestä muka kukaan ei koskaan ole kaunis, ei tavis, ei julkimo, ei kukaan? Siinä sitä on kateutta, katkeruutta, huonoa itsetuntoa, muiden vähättelyn kautta itsetunnon kohottamista ja tosiasioiden kieltämistä. Nämä naiset ovat poikkeuksetta niitä vähemmän kauniita.
Mikä sen hyväksymisessä on niin vaikeaa, että joku toinen on kaunis ja itse ei ole, koska maailmassa löytyy aina itseä kauniimpia? Joillakin vaan itseä kauniimpia on huomattavasti vähemmän kuin toisilla, mutta niin se vaan on että ei jokainen voi olla kaunis.
[/quote]
No minä olen sellainen ihminen, jonka mielestä todella harva ihminen on suoranaisesti kaunis. Olen nähnyt vain muutaman kerran elämässäni naisen, joka oli kaunis. Jonkin verran on nättejä, jonkin verran rumia ja suurin osa on ihan tavallisia, ei nättejä eikä rumia. Ei siihen kyllä sisälly mitään kateutta, minä vain olen sellainen. Olen muutenkin hirveän tarkka kaikissa esteettisissä asioissa, en osta tavaraa, jossa on pienikin virhe ja pidän asuntoni täysin siistinä, jne.
Mistä tämä kateus väite tulee??? Ei se ole sellaista, että voi vain päättää, että nyt näen kaikki ihmiset kauniina, vaan se on ihan vaistomainen reaktio. Ihan kuin esimerkiksi se, että minusta vihreä on aivan hirveä väri! Siis aivan kamala! Onko sekin kateutta, kadehdinko vihreyttä, koska...??? Se ei vain näytä minusta hyvältä.
Huonoa itsetuntoa on minusta juuri se, ettei pysty hyväksymään sitä, että samasta ihmisestä voi eri ihmiset olla täysin eri mieltä.
Ja jos nyt ajatellaan jotain Hollywood -julkkiksia, niin eihän heissäkään ole yhtä ainoaa, josta KAIKKI ajattelisivat, että onpas kaunis! Ja ennen kuin taas heität kateus argumentin, niin et taatusti pysty nimeään yhtä Hollywood -kaunotarta, joka olisi kaikkien miestenkään mielestä kaunis! Koska ihmiset on erilaisia ja näkevät eri asiat kauniina. Esim. jotkut tykkää tummista ja jotkut vaaleista.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:24"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 01:17"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:36"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2014 klo 00:04"]
Tottakai taviksella voi olla upea kroppa ja taviskin voi olla kaunis. Ei hoikkuus, treenaaminen, hyvä luusto, vartalotyyppi, pituus ole asioita, joita voi olla vain "julkimoilla", jos on geenit ja omat elämäntavat kohdallaan, ei siihen muuta tarvita. Eivät kaikki ihmiset edes halua julkimoiksi, sen enempää misseiksi kuin hömppälehtiinkään.
Se nyt vaan on niille ei-niin-kauniille naisille vaikea paikka sanoa jotakuta toista naista omasta ympäristöstä kauniiksi. Koska kateus.
[/quote]
Siis ei missään nimessä ole mahdollista olla eri mieltä, niinkö?! Ihmisten kauneuskäsitys vaihtelee suurestikin, mutta tietynlaisilla naisilla ei vain itsetunto kestä sitä, että ihan jokainen ihminen maailmassa ole sitä mieltä, että on ihan kadehdittavan täydellinen! Kasvakaa nyt jo aikuisiksi, hitto sentään!
[/quote]
Nimenomaan, joillakin naisilla itsetunto ei kestä kehaista työkaveria/naapuria/lähikaupanmyyjää, koska tajuavat että itse ovat kaukana täydellisestä tai edes hyvännäköisestä. Katkeruuksissaan eivät voi kehua ketään, jonka kanssa ovat irl tekemisissä. Kateus kuitenkin rumentaa entisestään ja kaunis työkaveri/naapuri/lähikaupanmyyjä näyttää entistäkin kauniimmalta.
[/quote]
Mitä jos vain ihan aidosti on sitä mieltä, ettei se työkaveri/naapuri/lähikaupanmyyjä ole hyvännäköinen?! Ihmisillä on eri maku, tajua nyt jo! Esimerkiksi aasialaisia naisia kehutaan kovasti, minusta he näyttävät kaikki samalta. Entisessä opiskelupaikassani oli joskus ryhmä aasialaisia vaihtareita, enkä edes erottanut, ketkä ovat tyttöjä ja ketkä poikia!
Kehun ihmisiä, jotka ovat mielestäni hyvännäköisiä, mutta en tosiaan kehu ihmistä, jota en pidä hyvännäköisenä vain siksi, että jotkut naiset ei vain kestä sitä, ettei ihan kaikki kadehdi! Tuo kateellisuus kortti on niin lapsellinen... Hyväksykää se, että vaikka olisitte kuinka nättejä enemmistönkin mielestä, niin aina on niitä, joiden silmää viehättääkin ihan eri piirteet! Ei se mitään kateellisuutta ole, vain erilaisuutta!
[/quote]
Mutta kun koskaan eikä kukaan ole kaunis, ei missään. Kyllä se kertoo jostakin muusta kuin erilaisesta mausta. Ei niin kova katkeruus ole ihan normaalia. Varsinkin jos siihen yhdistyy kehujen havittelu itselle tyyliin siis mun tukka on IHAN HIRVEE, siis kato nyt kun mun reidet on TOSI PAKSUT, siis tää uus pusero ei sovi mulle yhtään. Näihin kuuluisi vastata kehumalla - ihmistä, joka ei itse voi koskaan kehua ketään, ei edes missmaailmaa. Mutta itseä olisi muiden oltava kehumassa, vaikka kehuttavaa ei edes ole, hiukset on hirveät, reidet selluiset ja vaatteet ei istu.
En muuten kehu. Kauniita naisia voin kyllä kehua ongelmitta. Kenenkään itsetunnon tekokohotus ei kiinnosta, varsinkaan jos kyseinen ihminen irvistelee oikeasti kauniille naisille.
[/quote]
Onko jossain oikeasti ihminen, jonka mielestä KUKAAN ei ole kaunis? Mutta vaikka olisikin, niin ei ainakaan enemmistö naisista. Ja edelleen, koska mielipiteet vaihtelee, niin ehkä sinun oikeasti kauniit, ei jonkun muun mielestä olekaan, vaan sen jonkun muun mielestä ihan erinäköiset on oikeasti kauniita, mutta ei sinusta.
Minulla on ilmeisesti jotenkin outo maku, koska ihmiset aina katsoo minua kieroon, kun kerron, ketä pidän hyvännäköisenä. Täytyy kyllä sanoa, ettei ole koskaan tullut edes mieleeni, että joku olisi kateellinen. Olen vain ajatellut, että ihmiset pitää eri asioita kauniina.
Minä ymmärrän, että taviksella tarkoitetaan tässä ei-julkkista. Ei ulkonäöltään tavista, vaan tavista julkisuusmielessä, mutta poikkeuksellisen kaunista. Ja on kyllä totta, että monet kehuvat julkkista, koska sitä tavallaan kuuluu kehua ja jostakin syystä esim. hyvästä laulajasta tulee jollakin oudolla logiikalla "kaunis" perusteella että on hyvä laulaja. Ei julkimous sinänsä tarkoita, että on välttämättä kaunotar eikä ei-julkimous että ei voi olla kaunis.
Tottakai tavis voi olla kaunis, mutta koska naiset nyt ovat kateellisia ja toisiaan kyttääviä, on helpompi kehua jotakuta joka ei ole siinä omissa piireissä ja jota esim. oma mies ei voi ihailla roskapussia viedessään (eikä vokotella miestä, jostakin syystä tosin naisilta unohtuu että miksi ihmeessä se naapurin kaunotar olisi kiinnostunut jokaisesta peruspertsasta). Kun kaunotar on jossakin muualla, hän voi olla alemmuudentuntoisenkin naisen mielestä kaunis, mutta omissa tavispiireissä ei kukaan koskaan ole kaunis, koska se on jotenkin itseltä pois.
Huvittavaahan se on jos joku mitättömän näköinen alkaa vähätellä kaunista naista sanomalla olevansa samannäköinen itsekin tai ettei kaunotar häntä kummempi ole, mutta jonkinlainen itsetuntohäiriö sellaisella ihmisellä on joten kai se itseään terapoi uskottelemalla olevansa itsekin kaunis vaikkei olekaan.
Voihan taviksella olla pitkät jalat, hoikka kroppa, treenata salilla. Ei tavis tarkoita löysää plösöä. Ei kaikki julkkiksetkaan mitään metrikoipisia ja mallinhoikkia kaunottaria ole.
Itselläni ei ole tuollaisia tuttavia, jotka kehuvat vain julkimoita ja photoshopattuja kuvia niistä...kateelllista ja pinnallista puhetta.
Onko se sitten vain erilainen mielipide kun jotkut ihmiset kehuvat vain ja ainoastaan sellaisia, jotka eivät todellakaan ole kauniita; kaksoisleukaisia, tihrusilmäisiä, huonoihoisia, vinksohampaita, eriparihuulisia, roikkuyläluomisia, isonenäisiä ja aina siropiirteiset ja kauniit on muka rumia?
Tuollaisesta tulee mieleen kädet korville ja lallallaa; valeesta tuleekin tosi kun tarpeeksi uskottelee.
Ja jos se ulkonäkö ei sitten ole tärkeää, miksi ihmeessä rumienkin on saatava kuvitella olevansa kauniita ja oikeasti kauniita on irvittävä? Kaikki ei vain ole kauniita, ei se sen kummempaa. Ja ei, se ei ole mielipidekysymys vaan on olemassa tässä ajassa ja kulttuurissa tietyt kauneusnormit, jotka antaa ainakin suuntaviittaa siitä, mikä koetaan kauniina ja mikä ei ulkonäöstä puhuttaessa.
Mä oon tosi tavis mutta mielestäni hyväkroppainen ja kauniskin. Ja minä tykkään mielelläni kehua muita "tavisnaisia". Mikään ei ole kauniimpaa kuin perusnätti hyväkuntoinen tavisnainen!
Tänään kävin rautakaupassa lapseni kanssa. Oli pakko katsoa puhelimella onko jotain naamassa (vaikka huulipunat pitkin poskia) kun maaliosaston myyjät niin tuijotti, ei ollut kuitenkaan :D ;)
Näen harvoin tosi hyväkroppaisia. Tavikset tuppaavat olemaan taviksia. Mutta tänään näin yhden hyväkroppaisen vihreissä farkuissaan.
No kun tavis on ihan sanankinmukaisesti tavis. Jos on hyväkroppainen, ei ole tavis.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2014 klo 23:42"]
No kun tavis on ihan sanankinmukaisesti tavis. Jos on hyväkroppainen, ei ole tavis.
[/quote]
Niin että jokainen hyväkroppainen on julkimo vai? Ehheh.
Se ettei tavista voi sanoa kauniiksi, johtuu kateudesta; julkimot koetaan itsestä niin eri piireissä olevaksi että sellaisen kehuminen ei ole itseltä pois, mutta toinen tavis on tavallaan omalla alueella, jolloin se pitää vähätellä rumaksi. Kai sillä jonkun huono itsetunto nousee kun ei koskaan voi kehaista ketään.
Hauskinta tosiaan on ne, jotka sanoo että yhtä hyvännäköinen minäkin olen ja kyseessä on joku sellulyllerö pottunokka luirohius ja kehuttu kuin suoraan mallikatalogista. Mutta eiköhän siinä omassa alemmuudentunteessa ja katkeruudessa ole tarpeeksi niin tehköön itsensä naurettavaksi.
Taviksen kroppa on kaunis, kun jotkut muut asiat stimuloivat. Epätäydellinen mies on ihana, kun osaa käsitellä naista. :-)