Mielipiteitä nimestä Isabella
Mitä mieltä nimestä Isabella? Sukunimi on suomalainen, muttei Virtanen, Möttönen jne eli ei sellainen "perussukunimi".
Kommentit (55)
Mun nimi :) Olen aina tykännyt nimestäni. Tarkoittaa jonkun nimikirjan mukaan "kaunis Elisabet". Ja mun sukunimi muuten on just tuo mainitsemasi ihan tavallinen -nen - loppuinen, eikä ole missään vaiheessa haitannut elämääni kohta 35-vuotisen taipaleeni aikana ;)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:30"]Turhaa hienostelua.
[/quote]Miten niin hienostelua?(: ap
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:30"]Turhaa hienostelua.
[/quote]Miten niin hienostelua?(: ap
[/quote]Jatkan vielä tätä, että on ärsyttävää tuomita joku nimi hienosteluksi vain sen takia että nimi kuulostaa ulkomaalaiselta, on tavallista pidempi ja nimessä on "ulkomaalainen kirjain" eli b joka ei itse asiassa ole edes ulkomaalainen. Mieluummin annan lapsilleni tälläisiä "turhia hienostelunimiä", kuin tavallisia peruskauranimiä, kuten esimerkiksi nimiä Ella, Anna tai Maria. ap
Ja kuten joku tuossa jo sanoikin, niin nimi tarkoittaa "kaunista Elisabetia", mikä tekee merkityksellään nimestä entistä ihanamman<3 ap
Mua taas ärsyttää ap:n tapaiset ihmiset, ensin halutaan että muut kehuvat Isabella-nimeä ja sitten itse haukutaan Ellat, Annat ja Mariat. Tosi aikuista.
Ellan äiti
Kaunis, mutta omaan makuuni liian "prinsessamainen".
Tuttavien lapsen nimi. Haluavat olla hienostuneita ja vähän ulkomaalaisia, siksi nimestä on teennäinen ja feikki mielikuva.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:35"]Mua taas ärsyttää ap:n tapaiset ihmiset, ensin halutaan että muut kehuvat Isabella-nimeä ja sitten itse haukutaan Ellat, Annat ja Mariat. Tosi aikuista.
Ellan äiti
[/quote]Missä kohtaa haukuin Ellasi nimeä? Totesin vain, etten halua niin yleistä nimeä lapselleni. ap
Opiskelupaikkakunnalla oli baari jonka nimi isabella. Hirveä räkälä.