Mielipiteitä nimestä Isabella
Mitä mieltä nimestä Isabella? Sukunimi on suomalainen, muttei Virtanen, Möttönen jne eli ei sellainen "perussukunimi".
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="21.07.2014 klo 12:38"]Wt-nimi.
[/quote]Millä perusteilla?(:
Kaunis, kansainvälinen ja vanha nimi. Tulee mieleen prinsessa tai enkeli;O)
Ap, olet näköjään jo päättänyt, että Isabella on hyvä nimi. Tulkitsen tämän tarpeestasi puolustella omaa mielipidettäsi turhankin voimakkaasti. Siksi tämän ketjun lukeminen alkaa lähinnä suututtaa.
Ja joo, Isabella on minustakin kaunis nimi. Saksassa siitä käytetään lempinimeä Isa (akustisesti kuulostaa lähinnä "iiza:lta". Ppitkä ii ja kapea s, en siis tarkoita z=ts).
Nimeä vastaan minulla ei ole mitään, ap:n asenne vain ärsyttää.
Isabella on minusta ainoa ok nimi näistä nykyajan uusmuotisista nimistä. Ja ennen kuin joku nillittää tuosta uusmuotisesta, niin kyllähän se Suomessa on uusi nimi, olkoonkin muualla maailmassa vaikka kuin vanha.
Joka tapauksessa ihan kaunis nimi ja mulla tulee nimestä historiaharrastajana mieleen aina Isabella Aragonialaisen traaginen kohtalo http://fi.wikipedia.org/wiki/Isabella_Aragonialainen
Muita Isabelloja http://fi.wikipedia.org/wiki/Isabella
Kaunis nimi. Suomalaisen suussa siitä Isapella. Laittaisin ehkä mieluummin toiseksi nimeksi?
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 10:30"]Opiskelupaikkakunnalla oli baari jonka nimi isabella. Hirveä räkälä.
[/quote]
Kyröskoski?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 10:54"]
Mustalaisnimi
[/quote
Onko? Ei minulle tule Suomen mustalaiset mieleen?
Salkkarit vaan tulee mieleen. Eli en tykkää.
Ihana nimi, annan tyttärelleni jos joskus semmoisen saan.
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:34"]Mikä on Isabellan lempinimi?
[/quote]Hänen lempinimensä on tietysti Bella tai Isa!:) ap
Kasariristeilytunnelmaa, miksei Amorella?
Tulee vaan mieleen se yks helvetin ärsyttävä blondi, vanha kämänen laiva ja pikkusormi pystyssä kulkeva muija. Joten eeeeeeeeeei.....
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:11"]Kasariristeilytunnelmaa, miksei Amorella?
[/quote][quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 23:11"]Kasariristeilytunnelmaa, miksei Amorella?
[/quote]Hehheh, onpas hauskaa:)
[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 11:34"]
Mikä on Isabellan lempinimi?
[/quote]
Englantia puhuvien keskuudessa Issy tai Izzy.
Tulee mieleen vain salkkarit... Salkkarit ovat "pilanneet" ainakin minulta monta nimeä. :D
[quote author="Vierailija" time="11.07.2014 klo 22:45"]Tulee mieleen vain salkkarit... Salkkarit ovat "pilanneet" ainakin minulta monta nimeä. :D
[/quote] No jaa, minä en salkkareita katso niin ei haittaa:D
Wt-nimi.