Nyt puhuu Armin sisko - Danny piti Armia varalla
Ja lupaili avioliittoa
Kommentit (856)
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala että mä nauroin ääneen kun katoin ton seiskan pyllyvideon. D ruorissa ne harvat hapset lepattaen oli kuin Kummelihahmo. Järkyttävä.
Iso kiitos sulle tästä kommentista! En ollu kyseistä videoo katsonu, mut nyt oli niin hyvä myyntipuhe että oli pakko korjata tilanne. Totta tosiaan silkkaa kummelia, musiikkia myöten. Mulla valuu vesi silmistä. :D
Armi ja Danny tapasivat ja aloittivat yhteisen uran ja rakkaussuhteen 1977.
Laivakeikat alkoivat 1980-luvun lopulla ja jatkuivat vuoteen 1995 jolloin Armi jäi sairauslomalle.
Alkoholisotuminen alkoi juuri laivakeikoilla. Silloin suhde oli kestänyt jo yli 10 vuotta.
Ei liene epäselvää kumpi oli ensin: tyhjät lupaukset yhteisestä tulevaisuudesta vai alkoholismi.
Vierailija kirjoitti:
Armi ja Danny tapasivat ja aloittivat yhteisen uran ja rakkaussuhteen 1977.
Laivakeikat alkoivat 1980-luvun lopulla ja jatkuivat vuoteen 1995 jolloin Armi jäi sairauslomalle.Alkoholisotuminen alkoi juuri laivakeikoilla. Silloin suhde oli kestänyt jo yli 10 vuotta.
Ei liene epäselvää kumpi oli ensin: tyhjät lupaukset yhteisestä tulevaisuudesta vai alkoholismi.
Vanha työkaveri laivoilta kertoo:
– Armi laski aina, kuinka monta esitystä oli vielä jäljellä ennen kuin pääsisi kotiin. Armi ihan selkeästi kipuili ja kärsi. Hänen silmissään näkyi suru.
Paloheimo uskoo surun liittyneen siihen, että Armin sisar oli kuollut joulukuussa 1992.
– Armin elämä oli pysähtynyt, koska tilanteet eivät menneet eteenpäin. Hän odotti tosi kauan. Oli sydäntä riipaisevaa nähdä, kuinka Armi oli eksynyt oman sydämensä syövereihin.
Vuodet vierivät ja Armi eli ilman perhettä.
– Hän sanoi monta kertaa, ettei olisi halunnut elämässä mitään muuta kuin perheen lapsineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala että mä nauroin ääneen kun katoin ton seiskan pyllyvideon. D ruorissa ne harvat hapset lepattaen oli kuin Kummelihahmo. Järkyttävä.
Iso kiitos sulle tästä kommentista! En ollu kyseistä videoo katsonu, mut nyt oli niin hyvä myyntipuhe että oli pakko korjata tilanne. Totta tosiaan silkkaa kummelia, musiikkia myöten. Mulla valuu vesi silmistä. :D
Oli pakko itsekin katsoa. Minun silmääni iski vain luokattoman huonolaatuiset tuksu-hiustenpidennykset. Tyttö itse on kyllä todella kaunis.
Ihan kauheaa että ei selvästi nähnyt itsellään muuta tulevaisuutta kuin liinatukan ikuinen taustalaulaja. Suhde alkoi kun liinatukan toinen lapsi oli vuoden ja kolmas uunissa.
*tahdon olla sulle hyvin hellä, pitäisin kuin piru kämmenellä*
Katsoin videon minäkin. En oikein tiedä mitä ajatella. Danny näyttää kyllä todella ällöltä ja Helmi. 🤷🏻♀️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti Danny ei eronnut Liiasta rahan takia. Armista kun sai tarvitsemansa irti muutenkin kuin avioitumalla tämän kanssa. Ja tällä tarkoitan ennen kaikkea ammatillista hyötyä, keikkoja ja levyjä. Muu on ollut sitten vielä kuorrutetta. Vaikka Liisa ei olisikaan Dannya elättänyt suoraan, oli d:llä kuitenkin aina takaporttina se, että voi ryömiä takaisin rikkaan vaimon hoiteisiin. Tämän olisi menettänyt jos olisi ottanut eron. Ainoa mitä en tajua, on Liisan motiivi. Ei se Danny nyt niin ihana ollut silloinkaan. Ehkä jonkinlainen kieroutunut kostoajattelu. Että ei itse ota eroa niin kauan kuin Dannylla olisi toinen ottaja, tietäen ettei ukko tule koskaan itse hakemaan eroa. Joka tapauksessa kieroutunutta ja rumaa peliä, jossa tuhottiin herkimmän osallisen elämä. Kamalia ihmisiä.
Eikös Liisa ottanut avioeron vasta sen jälkeen, kun Armin ja Dannyn suhde oli jo ohi. Liisa näyttää kovalta ja määrätietoiselta. Hyvin on voinut taktikoida noin.
Noin minäkin olisin tehnyt. Liisa määräsi tahdin ja nöyryytti molemmat.
Liisan osa on minun mielestäni nöyryyttävin. Olla naimisissa ja tulla petetyksi koko liiton ajan.
Tietää, että mies rakastaa toista naista, kauniimpaa ja nuorempaa, ja pysyy liitossa rahan vuoksi vaimoaan sivusuhteillaan nöyryyttäen. Liisa otti eron kostaakseen vuosien nöyryytykset Dannylle sen jälkeen, kun Armi oli kuollut. Ukko jäi tyhjän päälle. Edelleen etsii uutta, herkkää ja nuorta armia, eikä rikasta ja rumaa Liisaa.
Mistä kuvittelet ettei yritä Liisaa takaisin? Ei vaan saa.
Useampi Armi-klooni ollut viime vuosina D:n kainalossa.
Pettäjän pappacharmi ei vetoa ikäisiinsä bisnesnaisiin, ja vaikka vetoaisikin, niin bisnesnaisten ulkonäkö miellytä D:tä.
Valtapeliä D harrastanut vaimonsa kanssa; D ei voinut ottaa eroa eikä elää uskollisena vaimolleen vaan nöyryytti pettämällä missien kanssa, eikä vaimo päästänyt miestään vapaaksi ennen kuin se erityisin kilpailija oli poissa pelistä. Sairas kuvio.
Armi piti pariskunnan yhdessä. Valheet, petokset ja komeat kulissit liimasivat heidät yhteen. Kun Armi kuoli, Liisa otti eron.
käsittämätöntä mut näitä vaan tapahtuu. Mullakin oli vuosia sitten samanlainen kuvio rakentumassa. Miehen ex nainen olisi ilmeisesti jäänyt sinnittelemään vaikka loputtomiin, roikkumaan löysään naruun. Kunnes itse tapasin uuden ihmisen ja johan alkoi päätöksiä syntyä. Viikossa. Koin sitten olevani jotain tälle kahteen päätyyn pelaajalle velkaa kaiken jälkeen ja päädyimme yhteen. Silti yhä joskus mietin, minkälainen tämä toinen mies olisi ollut kumppanina. Emme ehtineet kunnolla tutustua.
Satakunta: Oman isän hylkäys surettaa Dannyä vielä 70 vuoden jälkeen – ”Odottaako isä minua edes viimeisen virran rannalla”
Siellä ne odottavat Armin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti Danny ei eronnut Liiasta rahan takia. Armista kun sai tarvitsemansa irti muutenkin kuin avioitumalla tämän kanssa. Ja tällä tarkoitan ennen kaikkea ammatillista hyötyä, keikkoja ja levyjä. Muu on ollut sitten vielä kuorrutetta. Vaikka Liisa ei olisikaan Dannya elättänyt suoraan, oli d:llä kuitenkin aina takaporttina se, että voi ryömiä takaisin rikkaan vaimon hoiteisiin. Tämän olisi menettänyt jos olisi ottanut eron. Ainoa mitä en tajua, on Liisan motiivi. Ei se Danny nyt niin ihana ollut silloinkaan. Ehkä jonkinlainen kieroutunut kostoajattelu. Että ei itse ota eroa niin kauan kuin Dannylla olisi toinen ottaja, tietäen ettei ukko tule koskaan itse hakemaan eroa. Joka tapauksessa kieroutunutta ja rumaa peliä, jossa tuhottiin herkimmän osallisen elämä. Kamalia ihmisiä.
Eikös Liisa ottanut avioeron vasta sen jälkeen, kun Armin ja Dannyn suhde oli jo ohi. Liisa näyttää kovalta ja määrätietoiselta. Hyvin on voinut taktikoida noin.
Liisan osa on minun mielestäni nöyryyttävin. Olla naimisissa ja tulla petetyksi koko liiton ajan.
Tietää, että mies rakastaa toista naista, kauniimpaa ja nuorempaa, ja pysyy liitossa rahan vuoksi vaimoaan sivusuhteillaan nöyryyttäen. Liisa otti eron kostaakseen vuosien nöyryytykset Dannylle sen jälkeen, kun Armi oli kuollut. Ukko jäi tyhjän päälle. Edelleen etsii uutta, herkkää ja nuorta armia, eikä rikasta ja rumaa Liisaa.
Pettäjän pappacharmi ei vetoa ikäisiinsä bisnesnaisiin, ja vaikka vetoaisikin, niin bisnesnaisten ulkonäkö miellytä D:tä.
Valtapeliä D harrastanut vaimonsa kanssa; D ei voinut ottaa eroa eikä elää uskollisena vaimolleen vaan nöyryytti pettämällä missien kanssa, eikä vaimo päästänyt miestään vapaaksi ennen kuin se erityisin kilpailija oli poissa pelistä. Sairas kuvio.
Armi piti pariskunnan yhdessä. Valheet, petokset ja komeat kulissit liimasivat heidät yhteen. Kun Armi kuoli, Liisa otti eron.
käsittämätöntä mut näitä vaan tapahtuu. Mullakin oli vuosia sitten samanlainen kuvio rakentumassa. Miehen ex nainen olisi ilmeisesti jäänyt sinnittelemään vaikka loputtomiin, roikkumaan löysään naruun. Kunnes itse tapasin uuden ihmisen ja johan alkoi päätöksiä syntyä. Viikossa. Koin sitten olevani jotain tälle kahteen päätyyn pelaajalle velkaa kaiken jälkeen ja päädyimme yhteen. Silti yhä joskus mietin, minkälainen tämä toinen mies olisi ollut kumppanina. Emme ehtineet kunnolla tutustua.
Eikö sua pelottanut ottaa pettäjää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö sua pelottanut ottaa pettäjää?
No ei. Tulin toisaalta tuntemaan tuossa draaman kaaressa syyt ja taustat ihan henkilökohtaisesti ja hänen käytöstään jotenkin kokemaani vasten ymmärränkin. Ja toisaalta en enää niin välitä, sen mankelin jälkeen en tule koskaan olemaan tunnetasolla toisesta ihmisestä niin riippuvainen, että petos tulisi järkyttämään mun elämän perustuksia. Opin raadollisella tavalla, että kaikki täällä pohjimmiltaan vaan ajaa omaa etuaan ja osalla meistä ei luomikaan värähdä kun ladellaan täysiä valheita ja uhkauksia aiemmin täysin tuntemattomalle ihmiselle.
Niin epäluuloiseksi opin kyllä, että vaikea tulee olemaan kenelläkään enää vetää pipoa minun silmille. Mulla on keinoni ottaa selvää mikä totuus todella on, enää en ole sinisilmäinen.
Apu-lehden jutussa sanottiin, että Armi sairasti vakavaa masennusta, joka meni välillä psykoosin puolelle, ja joutui olemaan useasti ihan laitoshoidossa. Ongelmia on siis alkujaan ollut jo varmaan verenperintönä ja läheisriippuvuus Dannyyn pahensi vointia, samoin alko.
Dannystä tulee kyllä oudot vibat.
Vierailija kirjoitti:
Apu-lehden jutussa sanottiin, että Armi sairasti vakavaa masennusta, joka meni välillä psykoosin puolelle, ja joutui olemaan useasti ihan laitoshoidossa. Ongelmia on siis alkujaan ollut jo varmaan verenperintönä ja läheisriippuvuus Dannyyn pahensi vointia, samoin alko.
Jaa, että oikein psykoosinkin puolella. No toihan kyllä muuttaa kuviota paljon. Mutta joo, nainen olisi pitänyt ohjata ajoissa oikeaan hoitoon, eikä pitää jossain laivalla vetämässä showta.
Armi pääsi sairaseläkkeelle ihmeen nuorena.
Vaikka olen ihan z-sukupolvea täytyy sanoa että todella ikävä koko juttu.
Danny on törkeä kun keksii juttuja toisen kuoleman jälkeen.
†
♡♡♡♡♡
Vierailija kirjoitti:
Höynäytti nuorta, kaunista Armia lupauksillaan. Mutta oliko Armi itse asiassa silti hieman yksinkertainen, kun K suhde naimisissa olevaan Dannyyn kesti kuitenkin vuosikausia? Olisi luullut älyävän, ettei D eroa vaimostaan.
No, on varmasti älynnyt, ei ole voinut olla älyämisestä kiinni. Toisille naisille tulee usein se sellainen luovuttamisvaihe. He ikäänkuin antavat periksi, ja lakkaavat toivomasta enää mitään, ja tyytyvät kakkosnaisen asemaan. En puhu omasta kokemuksesta, en ole koskaan sekaantunut ukkomiehiin. Vitsinä on pakko todeta, että jos minä olisin ollut Armi, niin olisin "pamauttanut" itseni paksuksi Dannylle. Siinäpä olisi sitten ollut herralla lapsia molempien naisten kanssa, vaimon ja rakastajattaren kanssa. Lasten tunteet huomioon ottavat puheet "en eroa lasten takia" olisivat menettäneet silloin merkityksensä, kun joka tapauksessa yhdellä lapsista olisi ollut rikkonainen perhe.
Armi oli enkeli kirjoitti:
Erikoinen kosinta, jossa asetetaan tulevalle puolisolle ehtoja. Näin törkeää puhetta en ole ennen kuullut. Kyllä kyynel tuli silmään tätä lukiessa. Armi parka.
Mitähän muita ehtoja tämä stara on oikein sanonut Armille? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höynäytti nuorta, kaunista Armia lupauksillaan. Mutta oliko Armi itse asiassa silti hieman yksinkertainen, kun K suhde naimisissa olevaan Dannyyn kesti kuitenkin vuosikausia? Olisi luullut älyävän, ettei D eroa vaimostaan.
Voin kokemuksesta kertoa, ettei ole aivan helppoa rakastuneen irrota toisesta jos työskennellään jatkuvasti yhdessä.
Ja myös, että olen nähnyt oman kokemuksen pohjalta Dannysta koko ajan läpi, että reppana roikkui Armissa ja piti tätä lämpimänä lupauksillaan täysin tietoisena siitä, ettei aio vaimostaan erota. EI ollut munaa lähteä rakkauden perään valmiista taloudellisesti ja sosiaalisesti täydellisestä liitosta. Ja sitten kun toinen oli yksinäisyyttään ja ikäväänsä opppinut hoitamaan alkolla niin Dannya ei enää edes houkuttanut ajatus yhteisestä elämästä. Turha tuota totuutta on yrittää kaunistella vuosikymmenien jälkeen.
Mun mieheni erosi lopulta näivettyneestä parusuhteestaan, mutta tuota lammasmaista olemusta en unohda koskaan mitä sain vuoden verran katsella ja tunnistan Dannyn puheista ja eleistä ihan samat merkit. Ei ollut kaukana itselläkään, ettei psyyke mennyt pysyvästi vinksalleen jatkuvasta valheiden ja manipuloinnin kohteena olemisesta
Kyllähän Dannylläkin jotain vinksahti päässä Armin takia. Meni niin sekaisin rakkaudesta Armiin, että vielä Armin kuoltuakin hakee yhä korvike-armia. Uskoi ehkä itsekin omaa valhettaan heidän työtoveruudestaan, vaikka kuka tahansa korvat omaava kuuli, ettei Armi-parasta laulajaksi ole. Sirkkelinääneksi muusikot kuvailivat sitä laulantaa.
Ja liike-elämässä piinkova Liisa on voinut olla kova yksityiselämässäänkin. Rahalla ja lapsilla kiristänyt avioliitolleen jatkoaikaa tasan niin kauan, ettei Armi ole kyennyt saamaan enää lapsia. Ei olisi eka eikä vika vaimo, joka on pelannut tällä lailla.
Tässä kolmiodraamassa ei ollut kuin häviäjiä.
https://images.app.goo.gl/LnRu8vprKmLRhibB7
Liisa ollut nuorempana hyvin sievä. Vielä siis yli kolmekymppisenä, kun menivät naimisiin :)