Nyt puhuu Armin sisko - Danny piti Armia varalla
Ja lupaili avioliittoa
Kommentit (856)
Ei kukaan yhdistä myöskään paksuja puuvillasukkia uimahousuihin ja hollannikkaisiin. Paitsi Danny.
Vierailija kirjoitti:
Höynäytti nuorta, kaunista Armia lupauksillaan. Mutta oliko Armi itse asiassa silti hieman yksinkertainen, kun K suhde naimisissa olevaan Dannyyn kesti kuitenkin vuosikausia? Olisi luullut älyävän, ettei D eroa vaimostaan.
Armi oli kokematon teinityttö kun Danny huomasi hyvän hyväksikäytettävän uhrin. Vedätti tyttöä 6-0 ja kääri rahat. Kyllähän moni kokematon nainen menee näiden paskanpuhujien retkuun, luvataan jättää vaimo ja rakastetaan niin vaan perusteellisesti.
Nyt tämä vanha pervo asuu jatkuvasti nuorenevien Armi-kopioiden jatkumossa. Nyt on vuorossa parikymppinen, jolle ukko voisi olla isoisoisä. Mutta ei taida sillä naisellakaan olla kaikki ruuvit tallella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala että mä nauroin ääneen kun katoin ton seiskan pyllyvideon. D ruorissa ne harvat hapset lepattaen oli kuin Kummelihahmo. Järkyttävä.
Iso kiitos sulle tästä kommentista! En ollu kyseistä videoo katsonu, mut nyt oli niin hyvä myyntipuhe että oli pakko korjata tilanne. Totta tosiaan silkkaa kummelia, musiikkia myöten. Mulla valuu vesi silmistä. :D
Oli pakko itsekin katsoa. Minun silmääni iski vain luokattoman huonolaatuiset tuksu-hiustenpidennykset. Tyttö itse on kyllä todella kaunis.
D:n olisi syytä laittaa jokin tupee tai tuuhennus kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan yhdistä myöskään paksuja puuvillasukkia uimahousuihin ja hollannikkaisiin. Paitsi Danny.
😂 kiitos tästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala että mä nauroin ääneen kun katoin ton seiskan pyllyvideon. D ruorissa ne harvat hapset lepattaen oli kuin Kummelihahmo. Järkyttävä.
Iso kiitos sulle tästä kommentista! En ollu kyseistä videoo katsonu, mut nyt oli niin hyvä myyntipuhe että oli pakko korjata tilanne. Totta tosiaan silkkaa kummelia, musiikkia myöten. Mulla valuu vesi silmistä. :D
Oli pakko itsekin katsoa. Minun silmääni iski vain luokattoman huonolaatuiset tuksu-hiustenpidennykset. Tyttö itse on kyllä todella kaunis.
Nätti nuori tyttö mutta ei minusta kaunotar.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneuskäsitykset muuttuvat 40 vuoden aikana. Monet puhuvat Armista säteilevänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauneuskäsitykset muuttuvat 40 vuoden aikana. Monet puhuvat Armista säteilevänä.
70-luvulla ei muuten puhuttu noista kieroista silmistä. Karsastusta? Eikö niihin ole mitään parannuskonstia? Silmälasit?
Vierailija kirjoitti:
Armin olisi kannattanut etsiä omanikäisistä puoliso. Voisi olla onnellinen vieläkin.
Eihän niillä ollut ku joku 10v ikäero?
Vierailija kirjoitti:
Ens kesän 2022 hitti.
Eihän kukaan yhdistä tennissukkiakaan sandaaleihin. Paitsi...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Armin olisi kannattanut etsiä omanikäisistä puoliso. Voisi olla onnellinen vieläkin.
Eihän niillä ollut ku joku 10v ikäero?
15v
Danny oli 36 ja Armi 18 kun tapasivat.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kolmiodraamassa ei ollut kuin häviäjiä.
Kuinka niin vain häviäjiä? Hyvästä miehestä on riittänyt ihan hyvin jopa kahdelle tai useammallekin naiselle lämpöä ja läheisyyttä... kyllä toi on minusta ollut pelkkä win-win-win tilanne monessakin mielessä heille kaikille!
Ainoa asia, joka on tosi surullista on tietenkin Armi-rukan alkkisongelma. Ja kumpi nyt ruukaa olemaan ensin, muna vai kana. RIP Armi Aavikko, niin suloinen oot...
Tytöille pitäisi kertoa, että nuoren elämän varastaminen on itsekkyyttä eikä rakkautta missään nimessä. Rakkaudessa ajatellaan toisen parasta.
Eikön Danny joudu vastaamaan teoistaan siinä vaiheessa, kun Pyhä Pietari seisoo ikuisuuden portilla valkkaamassa sisään pyrkijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Danny oli 36 ja Armi 18 kun tapasivat.
Danny synt. 1942, Armi 1958.
tässä ketjussa on kyllä ihan järkyttäviä (kaksinais)moralisteja, kauhistelijoita ja jeesustelijoita äänessä... kaksi salarakasta on joskus muinoin bylsinyt toisiaan työpaikkaromanssin merkeissä... nykyään mitään tällaista ei tapahdu... ja joku 16 vuoden ikäero aikuisilla ihmisillä... omg...
Vierailija kirjoitti:
tässä ketjussa on kyllä ihan järkyttäviä (kaksinais)moralisteja, kauhistelijoita ja jeesustelijoita äänessä... kaksi salarakasta on joskus muinoin bylsinyt toisiaan työpaikkaromanssin merkeissä... nykyään mitään tällaista ei tapahdu... ja joku 16 vuoden ikäero aikuisilla ihmisillä... omg...
Kaksinaismoralismia on se, että 17-vuotias on sinunkin mielestäsi alaikäinen, mutta sinä päivänä kun täyttää 18, on täysin vastuullinen aikuinen jota voi kusettaa niin paljon kuin pystyy.
Ihme uhri pitää nyt väkisin vääntää tästä henkilöstä, mitä jos hän kuitenkin ajatteli ihan omilla aivoilla ja oli kuitenkin ihan itse valinnut osansa rakastajattarena ja toisena naisena?!
Eikä muuten ole ensimmäinen eikä viimeinen artisti, joka kuolee shöw bissness alan ammattitautiin / lieveilmiöihin. Ja tämän alankin, jolla hän teki töitä vuosikymmeniä, oli ihan itse valinnut.
Armi oli pyhimys, viaton ja täydellinen. Se että D sanoi Armin käyttävän liikaa alkoholia oli tietty panettelua, Armi oli varmasti 100% raitis ja täydellinen. Eikä Armi tietenkään halunnut että D jättää vaimonsa. Armi ei tietenkään tiennyt että D on naimisissa, muutenhan Armi ei olisi täydellinen. D on tietty todella huono ja hänessä on kaikki mahdolliset viat. Nämä nuoret naiset joita hän nykyään pyörittää ovat Armin tavoin täydellisiä ja viattomia. Jotenkin erikoista miten kyvyttömiä D:n ympärillä pyörivät naiset ovat hallitsemaan omaa elämäänsä ja tekemään itsenäisiä päätöksiä... senkin on jotenkin D:n vika.
Helmi-ketjussa oli väite, ettei kukaan yhdistä korkkareita bikineihin tavallisessa elämässä.
Mutta ylläripylläri, katsokaas mitä mä löysin:
https://www.seiska.fi/Uutiset/Syytti-itseaan-Danny-Armi-Aavikon-traagis…