Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt puhuu Armin sisko - Danny piti Armia varalla

Vierailija
03.07.2021 |

Kommentit (856)

841/856 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

armi halusi perheen ei uutta ammattia tai alanvaihtoa.

Saahan sitä haluta, mutta on eri asia pystyykö. Ei perhe ole mikään nukkeleikki joka hylätään, kun pubi kiinnostaa enemmän. Danny toimi vastuullisesti, kun ei suostunut perhettä perustamaan. Uskon, että hän aidosti yritti auttaa Armia. Jos Armi olisi raitistunut, Danny olisi varmasti mennyt hänen kanssaan yhteen. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
842/856 |
20.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Danny saattoi luvata taas avioliittoa kun tiesi että juoppo ei pulloa jätä

Ja mistäköhän tuo juominen johtui? Ettei vain katteettomien lupausten loputtomasta kuuntelemisesta ja niihin pettymisestä. Jotenkin vaikuttaa siltä, että kaikki muut näkevät tämän kuvion selvemmin, kuin tämä katteettomia lupauksia jaellut henkilö itse. Danny piti Armia jalkavaimonaan ja käytti tätä hyväkseen aina, kun hänelle itselleen sopi. Armi joi, koska ei pystynyt irrottautumaan maniuloivan narsistin pauloista. Selvä kuin pläkki.

Näin Armia silloin, kun hän oli vastikään tullut miss Suomeksi. Oli yöpynyt hotellissa edellisen yön. Hänessä oli kylläki juomisen merkkejä jo silloin, ihosta sen huomasi. En ole ainoa, joka ihmetteli asiaa, miten Armi on nyt tuon näköinen. Alkoholismi on mystinen juttu, toisinaan näyttää siltä, että se on jossakin geenissä. Ihminen on aika voimaton alkoholin kanssa. En itse ole alkoholisti, mutta monta olen nähnyt. Armi oli todella kaunis ja varmasti herkkä sydämellinen ihminen. Voi kunpa hän olisi aikanaan löytänyt kunnollisen komean nuoren miehen ja perustanut perheen. Mutta ei. Nyt hän ei enää kärsi. Ainoa lohtu tässä onkin se, että ei hänen tarvitse kärsiä. Hän oli niin kuin joku Enkeli!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
843/856 |
22.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
844/856 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny katuu koko lopun elämänsä, kun kohteli Armia siten kuin kohteli. Petti kaikki lupauksensakin.

Vierailija
845/856 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskon että Danny puhuu ihan totta.

Suhde kaatui lopulta Armin alkoholismiin. 

Ymmärrän hyvin tapahtumien kulun. Danny ensin naimisissa tahollaan, ja lupauksia Armille, jotka lupaukset koskettelivat vuosia edessäpäin ollutta aikaa, perusteli tätä sillä, että kun omat lapsensa aikuistuisivat ensin. Varsin vastuullista pohdintaa "upseerimieheltä". Ajan kuluessa Danny huomasi, että Armille viina maistui ja huomasi, että avioliitto on mahdoton. Esitti sitten Armille kuitenkin mahdollisuuden, johon Armi ei tarttunut, koska alkoholi merkitsi enemmän.

johan vitsin murjasit

Vierailija
846/856 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Armi olisi milloin tahansa voinut haistattaa pitkät ja olisi voinut etsiä uuden miehen. Ei olisi ollut vaikeaa.

Varmasti olisi ollut todella vaikeaa lähteä, kun ollut rakastunut ja täysin Dannyn pauloissa, työtä, uraa ja toimeentuloaan myöten naivista teini-ikäisestä missistä lähtien. Esiintymiskeikat sovittu aina pitkälle eteenpäin, kiltille uskovaisen perheen tytölle olisi ollut varmasti kova paikka pettää keikkajärjestäjät ja yleisö ja vain lähteä, ja maksaa perumisista lisäksi kovat sopimussakot samalla, kun toimeentulo lähtee alta ja lehdet lööpittävät. Ja lähteä minne? Samalla, kun rakastamansa mies, jolla enemmän elämänkokemusta ja valtaa jatkuvasti lepertelee korvaan ja lupailee, että kun lapset ovat isompia, sitten kyllä eroaa rikkaasta Liisasta...

Vierailija
847/856 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi Helmin vanhemmat antavat lapsensa olla tuon äijän kanssa tekemisissä.

Aikuinen ihminen on Helmi. Tosi pelottavaa, että joidenkin mielestä vanhemmat saavat määräillä aikuisia lapsiaan.

Vierailija
848/856 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi jo vuosia sitten kuollutta Armia pitää pitää "hengissä", kun ihan itse tarttui pulloon ja jäi kotiinsa kuolemaan? On aivan oma syy, jos antaa miehen kohdella itseään kuin halvinta roskaa. Oli vielä kanttia kävellä Dannyn kotiinkin, mistä ukko sai sen käännytettyä pois, ennen kuin meni vaimon juttusille. Ei tuollainen käytös kerro mistään herkästä ja kärsivästä tyttösestä, vaan röyhkeästä uhoojasta, joka hyppii vaimon silmille! Hävytön ihminen. Joskus onneksi saa mitä tilaa! Ja yhtä hävytön tuo saastainen pettäjä!

Kenen kukkaa miehesi tuoksutteli. Kuulostaa niin jonkun omalta kokemukselta ja katkeruudelta 🤣🤣

Vierailija
849/856 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papparaisen toive

Vierailija
850/856 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Danny katuu koko lopun elämänsä, kun kohteli Armia siten kuin kohteli. Petti kaikki lupauksensakin.

Eipä taida katua. Helmi on nyt manipuloitavana. 0 tuloineen

Vierailija
851/856 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi Helmin vanhemmat antavat lapsensa olla tuon äijän kanssa tekemisissä.

Aikuinen ihminen on Helmi. Tosi pelottavaa, että joidenkin mielestä vanhemmat saavat määräillä aikuisia lapsiaan.

Lapsen ääni

Vierailija
852/856 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä nämä naiset? Ovatko he lapsia vai onko heillä ollut oma tahto ja päätösvalta elämäänsä?

Inhottaa aina kun naiset kuvataan tahdottomina lapasina. Jos sellainen oikeasti on niin turha ruikuttaa. Kumpaakaan ei ole pakotettu elämään D n kanssa. 

Vierailija
853/856 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä nämä naiset? Ovatko he lapsia vai onko heillä ollut oma tahto ja päätösvalta elämäänsä?

Inhottaa aina kun naiset kuvataan tahdottomina lapasina. Jos sellainen oikeasti on niin turha ruikuttaa. Kumpaakaan ei ole pakotettu elämään D n kanssa. 

Erika otti kaiken hyödyn irti Dannysta, ja otti ja läksi sitten omille teilleen. Mutta ette te tätäkään arvosta.

Vierailija
854/856 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dannyn perintö menee lapsille, mitä Helmille jää kun ei palkkaakaan saa. 

Vierailija
855/856 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erika otti kaiken hyödyn irti Dannysta, ja otti ja läksi sitten omille teilleen. Mutta ette te tätäkään arvosta.

Niin, voitti tangokuningattaren tittelin omilla avuillaan kai? Uransako vuoksi Erika Dannyn kanssa oli? Ei ole tainnut vanha mies kiljua ich kommea paitsi katsoessaan vanhoja saksalaisia elokuvia

Vierailija
856/856 |
27.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen, miksi Danny haluaa viereensä edelleen Armin kaltaisia naisia?

Onko sillä ikävä Armia? Kaipaako sitä dynaamikkaa edelleen, että joku ihailee ja katsoo ylöspäin?

Sairasta jäädä koukkuun jonkun hyväksikäyttämiseen. 

Itse narsistin uhrina (3v. kesti) ja pitkän terapian läpikäyneenä tiedän miten piinaava traumasuhde on. Mulla isä myös narsisti ja äiti epävakaa, joten hakeuduin tuttuun ympäristöön, jossa annoin miehen hyväksikäyttää itseäni.

Aina kun olin pääsemässä irti, haistatin paskat ym. niin hän otti yhteyttä, pyyteli anteeksi ja sanoi mitä halusin kuulla, oli se ihana ihminen sieltä suhteen alusta. Ja sitten katosi taas, valehteli, lyttäsi henkisesti, arvosteli ja vähätteli, mutta syytti mua että olen ymmärtänyt väärin ja olen niin herkkä, että hän vain haluaa mun parastani enkä ymmärrä sitä. Ja minä tein sitten ihan kaikkeni hänen vuokseen. 

Nykyään osaan vältellä näitä ihmisiä, tunnistan virneen jo kaukaa. 

Dannyllä on se sama virne. Pelottava tyyppi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän