Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoliiko naiset pienikokoisen miehen?

Vierailija
02.07.2021 |

Onko tuo ominaisuus turn off?

Kommentit (137)

Vierailija
61/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan VillaGallen <3

Vierailija
62/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inttikaverini oli alle 165 pitkä mies, kuvitteli naisettomuutensa johtuvan lyhyydestä. Isompi ongelma oli se, että pituus ja oleellisemmin sen puute oli miehelle itselleen ongelma, joka heijastui kaikkeen miehen käytöksessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen on pienikokoinen mies?

Alle 190cm

Vierailija
64/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on pienikokoinen mies. Olen vitsillä monesti heittänyt, että eipähän tarvii olla mustasukkainen kun muut ei huoli🙈Oikeasti alusta asti miehen pituudella ei ole ollut mitään väliä, hän on komea, ihana, hyvä luonne ja minulle paras. Ollaan molemmat saman pituiset. Minulle on kyllä sanottu monesti, että x on kyllä tosi kiva, mutta niin kauheen lyhyt.

Vierailija
65/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N3 v1151 p3l0774v44 k1rj41n74...!

ai p e r s u ? Totta, sellaista en huolisi mutta ei liity pituuteen mitenkää..

Vierailija
66/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ennen vanhaan lyhyempikin mies pariutui, kun naiset eivät olleet nirsoja. Nykypäivänä nuoret naiset ovat niin nirsoja, että yksin jääviä ja eläviä miehiä on valtavan paljon enemmän kuin vaikkapa 70-luvulla. 

Todennäköisesti suomalaiset kuolevat sukupuuttoon ennen pitkää.

M35

Vierailija
67/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä nainen mutta tykkään kyllä lyhyistä ja siroistakin miehistä. Esimerkiksi entinen rkp:n poliitikko Carl Haglund on mielestäni erittäin puoleensavetävä, samoin laulaja Prince. Mutta se mikä näitä yhdistää, on itsevarmuus. Jos se puuttuu niin tuntisin itseni lapsenvahdiksi miehen rinnalla.

Vierailija
68/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inttikaverini oli alle 165 pitkä mies, kuvitteli naisettomuutensa johtuvan lyhyydestä. Isompi ongelma oli se, että pituus ja oleellisemmin sen puute oli miehelle itselleen ongelma, joka heijastui kaikkeen miehen käytöksessä.

Totta. Huono itsetunto ja kaikki ylinompensaatio mitä se aiheuttaa on suuri turnoff. Työpaikalla on parikin alle 170-senttistä, toinen on kiva ja hotti, voisin helpost olla sen kanssa ellei se olisi hli 2x vanhempi. Toinen on sellainen koppava ja haastava ja vetää jotain ihme roolia kokonajan...brrh.

Vierailija
69/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistetusti. Kaverini on lyhyt ja hintelä mies, mutta jo toista kertaa naimisissa. Saivat juuri lapsenkin tämän uuden vaimon kanssa.

Vierailija
70/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle lyhyys ei niinkään ole ongelma, tunnen muutaman lyhyen tyypin joilla on vientiä, mahtava persoona ja ovat komeita, joo. Miehessä sirous on enemmän ongelma, mutta se johtunee siitä, että olen itse aika rotevatekoinen tiimalasimallinen vaikken lihava olekaan. Luonnostaan leveät hartiat, isot rinnat ja leveä lantio.

Vierailija
71/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

167-senttinen pikkuveli kerää naisia ympärilleen ruuhkaksi asti. Ei ole rikas tai jännä, vaan maailman mukavin tyyppi. En tietenkään itse veljeäni huolisi, mutta naimisiin menin arviolta 5 senttiä pidemmän hujopin kanssa.

Vierailija
72/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prince oli varmaan metrin korkokengät jalassa..

Vierailija
73/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

167-senttinen pikkuveli kerää naisia ympärilleen ruuhkaksi asti. Ei ole rikas tai jännä, vaan maailman mukavin tyyppi. En tietenkään itse veljeäni huolisi, mutta naimisiin menin arviolta 5 senttiä pidemmän hujopin kanssa.

Ikää +50-vuotta? Vanhemmissa sukupolvissa on enemmän lyhyitä miehiä. Ja tottakai sekin vaikuttaa, kun naisen seksuaalinen markkina-arvo laskee kuin lehmänhäntä niin kelpaa ne lyhyetkin. 

Vierailija
74/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älyn puute on miehessä suurempi ongelma kuin pituuden puute.

Vierailija
75/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla menestyvilläkin naisilla on itseään lyhempi mies mukanaan eimerkiksi julkkistilaisuuksissa! Siis lyhyemmillekin miehille on tasokasta kysyntää, sanoo mies 187 senttiä.

Vierailija
76/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverina joo. Itse olen isokokoinen nainen ja tuskinpa sinäkään viehättyisit minusta :)

Olen mielestäni aika pienikokoinen mies (172/60) ja naisia minulla on ollut ja heistä suurin osa on ollut minua painavampia, edellinen naisystäväni oli/on ainakin 20 kg minua painavampi.

Vierailija
77/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus ennen vanhaan lyhyempikin mies pariutui, kun naiset eivät olleet nirsoja. Nykypäivänä nuoret naiset ovat niin nirsoja, että yksin jääviä ja eläviä miehiä on valtavan paljon enemmän kuin vaikkapa 70-luvulla. 

M35

Onko Suomessa näin paljon traditionaalisia miehiä? Ollaan kuitenkin Pohjoismaa..

Pohjoismaissa elävien miesten luulisi olevan kaikista onnellisempia sillä täällä päin saa elää yksinään. Kaikinmokomin voit hakea vaimoa Puolasta, mikäli vaimon puute on noin kova. Saat varmasti perinteitä kunnioittavan naisen. Et sitten valita ;)

Vierailija
78/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää taas naiset viitsikö valehdella...kaikki kyllä tietävät että ette huoli oikeasti.

Emmekö, palstamies?

Minä pidän lyhyistä ja keskimittaisista miehistä. Te typerykset ette ole kiinnostavia.

t. 158 cm

Vierailija
79/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M35

Nuoret naiset?

Mitä tarkoitit, keski-ikää lähestyvä mies?

Vierailija
80/137 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikää +50-vuotta? Vanhemmissa sukupolvissa on enemmän lyhyitä miehiä. Ja tottakai sekin vaikuttaa, kun naisen seksuaalinen markkina-arvo laskee kuin lehmänhäntä niin kelpaa ne lyhyetkin. 

Vanhojen miesten laskee nopeammin, kun eräs naisten arvostama tärkeä kyky katoaa. :D