Huoliiko naiset pienikokoisen miehen?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Sedu Koskisella ja Ressu Redfordilla on aina riittänyt vientiä. Joskus 20 vuotta sitten näin heitä usein Turun yöelämässä ja naiset roikkuivat heidän kimpussaan.
Ja nämä kyseiset julkkis/miljonäärimiehet ovat mielestäsi edustava otos lyhyistä miehistä?
Minun miesystävä muutaman sentin lyhyempi, ei haittaa yhtään. Itse olen 167 cm
Mut on huolittu monesti. Suhteet ovat kyllä nyt päättyneet. Olen ollut silloin myös köyhä ja työtön. Nyt en enää niin kovin ja nyt taas ollu hiljasta. Tosin en juuri käy missään missä voisi tavata ihmisiä. Muita mitä jo tunnen siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huolisi itseäni pienempää miestä. Olen 170cm/59kg.
Pituus voi olla sama, mutta painoa täytyisi olla enemmän. Seurustelin kerran samankokoisen miehen kanssa ja sairastuin syömishäiriöön ja pakkonäännytin itseni 10kg kevyemmäksi koska tunsin olevani kamalan iso ja lihava miehen rinnalla.
Miksi naisilla on
- pakkomielle vertailla koko ajan? Minkä kokonen olen mieheen verrattuna?
- pakkomielle siitä miltä näytetään muiden silmissä ja mitä muut ajattelevat?Miehetkin vertailee, eivät voi seurustella ylipainoisen naisen kanssa.
Ylipaino on miinusta totta kai. Mutta nyt puhutaan vertailusta.
Todella harvoin kuulee miehen sanovan että ei käy koska nainen on isompi minuun verrattuna.
Esimerkiksi minulle ei kävisi ylipainoinen nainen. Mutta minua isompi pitkä ja rotevarakenteinen kävisi.
Sinulle voi käydä itseäsi pidempi nainen mutta sillä ei ole mitään merkitystä, olet vain yksittäistapaus. MIEHET eivät kelpuuta itseään pidempää naista.
Kunhan on suhteessa naiseen isokokoisempi. Eli pieni nainen varmaan huolii pienen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus voi olla sama, mutta painoa täytyisi olla enemmän. Seurustelin kerran samankokoisen miehen kanssa ja sairastuin syömishäiriöön ja pakkonäännytin itseni 10kg kevyemmäksi koska tunsin olevani kamalan iso ja lihava miehen rinnalla.
Miksi naisilla on
- pakkomielle vertailla koko ajan? Minkä kokonen olen mieheen verrattuna?
- pakkomielle siitä miltä näytetään muiden silmissä ja mitä muut ajattelevat?Miehetkin vertailee, eivät voi seurustella ylipainoisen naisen kanssa.
Ylipaino on miinusta totta kai. Mutta nyt puhutaan vertailusta.
Todella harvoin kuulee miehen sanovan että ei käy koska nainen on isompi minuun verrattuna.
Esimerkiksi minulle ei kävisi ylipainoinen nainen. Mutta minua isompi pitkä ja rotevarakenteinen kävisi.
Sinulle voi käydä itseäsi pidempi nainen mutta sillä ei ole mitään merkitystä, olet vain yksittäistapaus. MIEHET eivät kelpuuta itseään pidempää naista.
Kertoo paljon sinusta että pidät MIEHENÄ vain miestä joka ei kykene seurustelemaan itseään pidemmän naisen kanssa.
Vai ovatko naiset ylipäätään sitä mieltä että TOSIMIES on sellainen jonka miehekkyys kärsii jos nainen on pidempi? Tämänhän olisi naisellinen tapa ajatella, teille kun tuo kokovertailu on tärkeää ja neuroosit iskevät heti jos kokoero on "väärin päin".
Melkoista jos projisoit omat naiselliset piirteesi mieheen, ja väität niiden olevan miehessä...miehekkäitä? :D
ps. Erään kv. tutkimuksen mukaan keskiverrolle minun pituiselleni miehelle ei ollut merkitystä jos nainen oli max 5cm pidempi. Naisile optimaalinen pituusero oli 20cm, ja mitä lyhyempi nainen, sitä suurempaa pituuseroa toivottiin.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on suhteessa naiseen isokokoisempi. Eli pieni nainen varmaan huolii pienen miehen.
Pienenä miehenä minulle on melkoinen turn-off jos naisen silmissä minussa on viehättävää se että olen naista suurikokoisempi.
Kyllä mulle kelpaisi. Itse olen 161 cm ja kunhan mies on pidempi, niin ei väliä. 170cm ja hoikka on siis oikein kelpo, pitkät +190 cm miehet taas eivät sytytä yhtä lailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienenä miehenä minulle on melkoinen turn-off jos naisen silmissä minussa on viehättävää se että olen naista suurikokoisempi.
Sama.
Naiset than ajattelevat siten että jos nainen on 180cm/100kg niin miehen kuuluu olla 200cm/140kg ja pitää tässä naisessa juuri pienikokoisuudesta ja siroudesta mieheen verrattuna.
Jos mies pitäisi vaikka siitä että nainen on upea ja näyttävä amatsoni (naisille tietysti negatiivinen termi), se olisi turn-off.
Naiset ovat tässä konservatiivisempia kuin Taleban-liike. Mies iso, nainen pieni, vain näin kuuluu olla ja vain näin voi olla.
Eivät huoli. Olen 157cm ja eräs kovinkin mukava ja kiinnostava nainen sanoi, että muuten kelpaisin, mutta koska hän on pitempi, niin ei voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama.
Naiset than ajattelevat siten että jos nainen on 180cm/100kg niin miehen kuuluu olla 200cm/140kg ja pitää tässä naisessa juuri pienikokoisuudesta ja siroudesta mieheen verrattuna.
Jos mies pitäisi vaikka siitä että nainen on upea ja näyttävä amatsoni (naisille tietysti negatiivinen termi), se olisi turn-off.
Naiset ovat tässä konservatiivisempia kuin Taleban-liike. Mies iso, nainen pieni, vain näin kuuluu olla ja vain näin voi olla.
Olen 170 cm ja haluaisin että mies on samanpituinen.
Ette te miehetkään hyväksy ylipainoista naista.
Jos asia on noin kun sanot niin ehkä te miehet voitte alkaa tehdä jotain asialle. Eli tehkää asiasta hyväksyttävämpää.
Ja itse te niitä lyhyitä naisia myös haluatte.
Jos olisin itse pienikokoinen, niin pienikokoinen mieskin olisi ok.
Mutta koska pituutta on 176cm, niin alle 175-senttiset miehet eivät vain iske.
Princellä 157cm ei vaikeuksia saada naisia. Myös pikkuruinen Mick Jagger sai itseään huimasti pidemmän mallivaimon. Kyllähän Danny DeVitollekkin nainen aina löytynyt.
Vierailija kirjoitti:
Feel you. Minäkin olen ollut itseni kokoisen, pienen ja siron miehen kanssa ja läheisyys ei tuntunut hyvältä. Tunsin itseni norsuksi ja pelkäsin koko ajan rikkovani miehen. Asiaa ei helpottanut miehen vihjailut esim. painostani. Eli selvästi oli molemminpuolista se epämukavuus. Seuraavaksi haluan isokokoisemman miehen.
Vierailija kirjoitti:
No mä en huolisi. En syty pienikokoisista miehistä.
Anna kun arvaat niin olet feministi joka taas haukkuu miestä siaksi jos tämä vaatii naiselta normaalia painoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä en huolisi. En syty pienikokoisista miehistä.
Anna kun arvaat niin olet feministi joka taas haukkuu miestä siaksi jos tämä vaatii naiselta normaalia painoa?
Sivusta. Maailma on täynnä normaalipainoisia naisia. Itse kiukuttelette siitä ettei kauniit halua antaa kaikille.
Nainen kelpuuttaa päätäkin lyhyemmän miehen jos sillä on paksu lompakko.
Vierailija kirjoitti:
Pituudella ei merkitystä. Töissä on yksi tyyppi, joka on kaikista työkaveri -miehistä lyhyin, mutta mielestäni seksikkäin koska huumorintajuinen ja fiksu
Tämä. Lyhyt mies ja jos vielä treenattu on ehdottomasti turn on, jos älykäs ja hauska. Olen 168 cm nainen ja oman kokemuksen mukaan juuri keskipituisille ja kokoisille naisille miehen pituus merkitsee vähiten. Tämä myös kaveripiirissä. Ehkä se johtuu siitä, että meillä keskipituisilla ei ole pituudesta kompleksia suuntaan tai toiseen. Vaikka olen aina kauniiksi kehuttu nainen, niin kaikesta muusta melkein olen jotain kompleksia tuntenut paitsi pituudesta (no ok, naama nätti ja tissit hyvät, mutta kaikkeen muuhun joskus ollut tyytymätön). Näin nelikymppisenä ei mikään enää vaivaa.
Itselläni on ainakin ollut itseäni vähän lyhyempiä ihastuksia pari, ihania tyyppejä yhä! Puolisoni ja minä molemmat 171cm
No ei minusta kuulosta mitenkään friikiltä, Xherdan ainakin on komea mies. Eiköhän meillä kaikilla ole joku kohta kropassa ei-"standardin" mukainen.
Olen näin naisena myös yläkropasta suurempi ja sehän nyt vasta synti on, kun pitäisi olla pienet rinnat, hoikka vyötärö ja leveä lantio+iso peräsin. Monesti tuskaillut tätä kun rintoja ei saa mitenkään piiloon ja tuntuu että hartiat on kuin ladon ovet. Mutta eipä auta kuin olla sellainen kuin on :) (ja naisena toki ehkä helpompi kikkailla hieman vaatteilla: tumma yläosa ilman mitään koristeluja, ja värikäs, röyhelöinen tai muuten lantiota leventävä alaosa jolloin painopiste tasapainottuu).