Huoliiko naiset pienikokoisen miehen?
Kommentit (137)
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoinen nainen haluaa isokokoisen miehen koska vastakohdat vetoavat toisiinsa/ei halua lyhyitä lapsia/jomman kumman on hyvä ylettyä ylähyllylle.
Isokokoinen nainen haluaa isokokoisen miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä/miehen kuuluu olla isompi/haluaa tuntea itsensä pienikokoiseksi.
Jotkut naisethan toitottavat kai sitä että haluavat tuntea itsensä pieneksi ja olevansa turvassa tms. Mutta ei se kaikkiin päde. Itse olen "isokokoinen" mutta kyse on vain seksuaalisesta kiinnostuksesta, ihan kuten miehilläkin on toiveensa kauniista ja isorintaisesta tms. Minä en noita täytä valitettavasti. Luulen ettei minun toiveeni itseäni pidemmästä ole sen huonompi. Miehen luulisi olevan iloinen jos haluja riittää ja koen hänet viehättävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pienikokoinen nainen haluaa isokokoisen miehen koska vastakohdat vetoavat toisiinsa/ei halua lyhyitä lapsia/jomman kumman on hyvä ylettyä ylähyllylle.
Isokokoinen nainen haluaa isokokoisen miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä/miehen kuuluu olla isompi/haluaa tuntea itsensä pienikokoiseksi.
Tämä.
121212:n sääntö.
Naisilla ei ole erilaisia miesmakuja, vain erilaisia perusteluja siihen miksi se sama mies on sopivin.
Hän päivystää tämän illan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä huolin ennen, tai en varsinaisesti edes ajatellut asiaa. Mutta en enää huolisi.
Ja minulle pienikokoinen on itseäni lyhyempi, eli alle 175cm.
Minä en siis ole seurustellut muiden kuin sinusta pienikokoisten kanssa.
En muuten minä itsekään. Mutta enää en. Miehet sitten tympääntyvät kun ei haluja juuri ole. Ennemmin olen yksin, ja niin kai saan ollakin kun ei noita pidempiä ole koskaan ollut tarjolla.
T. Kommentoimasi
Olen itse 168 cm nainen. Pituudella ei minulle väliä, mutta monilla muilla asioilla on. Lyhyin mies, jonka kanssa olen ollut oli ehkä 165 cm, pisin 197 cm. Molemmat vetäviä miehiä.
Mä käyn ihan kuuman yhteen maksimissaan 170cm pitkään mieheen. Herranjumala mikä preesens, huumori ja ammattitaito sillä jätkällä on. Törmäsin siis häneen yhden hänen ammattiinsa liittyvän asian tiimoilta. Aivan mieletön huumorintaju, mä olin ihan polvillani sen edessä. En kirjaimellisesti; Ja tosiaan epäilen että pituus jäi jopa alle 170cm. Mutta niin miehekäs, kun hoiti asiaansa ja siihen päälle pilkettä silmäkulmassa ni avot! Harmillisesti on kuulemma varattu.
Vierailija kirjoitti:
Kun ihastuu niin pituudella ei ole väliä, olen itse aikoinaan seurustellut 2 cm lyhyemmän miehen kanssa. Ei haitannut yhtään. Olen pitkä nainen, yli 170 cm.
Aika härskiä. Kaksi senttiä.
Ensimmäinen poikaystäväni oli alle 170 cm ja niin on ollut kolme myöhempääkin suurta rakkautta. Se ensimmäinen oli jopa aika hintelä, näin jälkeen päin katsottuna, ne muut tanakampia.
Vierailija kirjoitti:
Kunhan on iso muna. Ja tilinauha.
Reps, nauroin ääneen 😂
Pitäisi olla minun pituinen. Mielummin hoikka, kun plösö. En syty sellaisista....
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se ongelma on, että lyhyt mies kelpuuttaa lyhyen naisen, mutta lyhyt nainen ei kelpuuta ketään alle 180 senttinsä. Koettu on.
Sittenhän esimerkiksi lyhyt mies ja keskivertomittainen nainen olisivat hyvä pari? Toki vain jos muuten luonteet natsaa.
Meillä minä, nainen 170cm ja mies 164cm. Onnellisina yhdessä jo yli 10 vuotta.
Mikäli muna on kookas, niin kyllä. Muuten en kyllä ottaisi pientä miestä, ovat lähinnä naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli muna on kookas, niin kyllä. Muuten en kyllä ottaisi pientä miestä, ovat lähinnä naurettavia.
Luulin, että kysymys on suunnattu naisille, mutta ok.
Minä tykkään lyhyistä miehistä vaan jos ne on hoikkia. Pitkistä miehistä tykkään vaan jos ne on rotevia, koska laihana ne näyttää kömpelöiltä.
N 168cm
Ei. Koska yksikään lyhyt mies Suomessa ei ole parisuhteessa.
Duh.
Vierailija kirjoitti:
Siinähän se ongelma on, että lyhyt mies kelpuuttaa lyhyen naisen, mutta lyhyt nainen ei kelpuuta ketään alle 180 senttinsä. Koettu on.
Vika on jossain muualla kuin pituudessa. Yleensä vaatimukset ovat liian korkealla.
Mun mies on alle 180 cm. Yhteisiä lapsiakin on.
Mä nimenomaan haluan pienikokoisen miehen. 170cm olis just passeli. Lyhyempikin ok, kunhan ei mua lyhyempi. Olen vähän yli 160 itse. Manletti olis kiva kesähessu.
Mulle kelpaisi. Ihana isäni oli alle 170cm joten lyhyt mies muistuttaisi edesmennyttä isääni.
N36/159cm
Vierailija kirjoitti:
Älkää taas naiset viitsikö valehdella...kaikki kyllä tietävät että ette huoli oikeasti.
Olen huolinut ja ollaan oltu 50 v yhdessä.
Aivot ja seksitaidot tärkeämmät kuin pituus.
Tapailin joskus hongankolistajia ja niistä ei ollut mihinkään.
Katselepa kauppareissuilla ympärillesi, niin huomaat todellisuuden.
Huolii ne jos sillã on jotain muuta mielenkiintoista, esim iso lompakko, julkkis, komea, jännittävä tatskoilla, iso lompakko jne...
Kun ihastuu niin pituudella ei ole väliä, olen itse aikoinaan seurustellut 2 cm lyhyemmän miehen kanssa. Ei haitannut yhtään. Olen pitkä nainen, yli 170 cm.