Huoliiko naiset pienikokoisen miehen?
Kommentit (137)
jos se koko on alle 15cm niin ei huoli.
Pienikokoinen mies ei käy koska tulee sellainen fiilis kuin olisi orava puun kyljessä 😄
N35
Ainoat mitat jotka merkitsee, on suuri sydän ja pitkämielisyys.
Vierailija kirjoitti:
Minkä pituinen on pienikokoinen mies?
7 cm
En huolisi itseäni pienempää miestä. Olen 170cm/59kg.
Pituus voi olla sama, mutta painoa täytyisi olla enemmän. Seurustelin kerran samankokoisen miehen kanssa ja sairastuin syömishäiriöön ja pakkonäännytin itseni 10kg kevyemmäksi koska tunsin olevani kamalan iso ja lihava miehen rinnalla.
Ei NAISET ehkä huoli? Moni yksittäinen nainen huolii, mutta sitähän ei kysytty.
(Mikä tämä NAISET muuten on? Minulle ei oikein ole koskaan selvinnyt, mitä tällä tarkoitetaan.)
Vierailija kirjoitti:
Pituus voi olla sama, mutta painoa täytyisi olla enemmän. Seurustelin kerran samankokoisen miehen kanssa ja sairastuin syömishäiriöön ja pakkonäännytin itseni 10kg kevyemmäksi koska tunsin olevani kamalan iso ja lihava miehen rinnalla.
Miksi naisilla on
- pakkomielle vertailla koko ajan? Minkä kokonen olen mieheen verrattuna?
- pakkomielle siitä miltä näytetään muiden silmissä ja mitä muut ajattelevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on
En vaan koe kunnon vetovoimaa jos ollaan saman kokoisia. Ihan yksinkertaista. Kaikki ei tykkää kaikista. Kelpaako itsellesi esim. sairaalloisen ali tai ylipainoinen mies/nainen, tran_s, halvaantunut, 120cm pitkä, 240cm pitkä?
Jos ei kelpaa niin sulla ei oo mitään oikeutta arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on 172cm ja hoikka, just täydellinen ruumiinrakenne. En oo ikinä ymmärtänyt mikä siinä pitkässä pituudessa on niin monille niin tärkeää.
Sama täällä. Mies 172cm ja hoikka, edelliset miesystävät myös 170cm:n molemmin puolin. Itse olen 163.
Fyysisistä ominaisuuksista ylipaino ja huonot hampaat on turn off. Henkisistä ominaisuuksista typeryys, laiskuus ja ahdasmielisyys samaten.
Maailman pienin mies, pussit silmien alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on
Miehetkin vertailee, eivät voi seurustella ylipainoisen naisen kanssa.
Mä olen tällä hetkellä todella ihastunut n. 170cm hoikkaan mieheen... Olen itse 162cm eli sitä pitempi mies olisi toiveissa. Aika harva on mua lyhyempi, eli pituuden takia en ole koskaan miestä torjunut.
Ja miespuolisista kavereistani suosituin on 174/68 - saa joka viikonloppu seuraa mukaansa jos vain haluaa. Ei häntäkään isoksi voi kutsua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
167-senttinen pikkuveli kerää naisia ympärilleen ruuhkaksi asti. Ei ole rikas tai jännä, vaan maailman mukavin tyyppi. En tietenkään itse veljeäni huolisi, mutta naimisiin menin arviolta 5 senttiä pidemmän hujopin kanssa.
Ikää +50-vuotta? Vanhemmissa sukupolvissa on enemmän lyhyitä miehiä. Ja tottakai sekin vaikuttaa, kun naisen seksuaalinen markkina-arvo laskee kuin lehmänhäntä niin kelpaa ne lyhyetkin.
Olen keski-ikäinen, mutta huonojen parisuhdekokemuksien vuoksi katson enemmän luonnetta kuin pituutta. Haluan kyllä, että mies olisi saman pituinen kuin minä 170 cm.
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään lyhyistä miehistä vaan jos ne on hoikkia. Pitkistä miehistä tykkään vaan jos ne on rotevia, koska laihana ne näyttää kömpelöiltä.
N 168cm
Tykkääköhän kukaan meistä voimakaapiöistä?
T: 168 cm ja hartiat leveämmät kuin monella 2 metrisellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tykkään lyhyistä miehistä vaan jos ne on hoikkia. Pitkistä miehistä tykkään vaan jos ne on rotevia, koska laihana ne näyttää kömpelöiltä.
N 168cm
Oletko sellainen Xherdan Shaqiri? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naisilla on
- pakkomielle siitä miltä näytetään muiden silmissä ja mitä muut ajattelevat?Miehetkin vertailee, eivät voi seurustella ylipainoisen naisen kanssa.
Ylipaino on miinusta totta kai. Mutta nyt puhutaan vertailusta.
Todella harvoin kuulee miehen sanovan että ei käy koska nainen on isompi minuun verrattuna.
Esimerkiksi minulle ei kävisi ylipainoinen nainen. Mutta minua isompi pitkä ja rotevarakenteinen kävisi.
Minulle kävisi 170 cm pituinen mies jos mies suostuu hieromaan hartioitani. Olen sihteeri ja hartiat kipeytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N 168cm
Oletko sellainen Xherdan Shaqiri? :)
Piti googlata eka :) Muutama piirre täsmää jopa mutta minulla on leveämmät hartiat suhteessa lantioon. Housut kokoa M ja takit XL - 2XL. Olen tällainen friikki.
Pituudella ei merkitystä. Töissä on yksi tyyppi, joka on kaikista työkaveri -miehistä lyhyin, mutta mielestäni seksikkäin koska huumorintajuinen ja fiksu
Läskifetissi on yllättävän yleinen.