Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huoliiko naiset pienikokoisen miehen?

Vierailija
02.07.2021 |

Onko tuo ominaisuus turn off?

Kommentit (137)

Vierailija
21/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin huolia, jos mies ei olisi minua pienikokoisempi ja hänellä olisi komeat kasvot. Naama on minulle heittämällä tärkein asia ulkonäössä. Jos se miellyttää, aika paljon saa muuta anteeksi.

Vierailija
22/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muiden naisten puolesta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolii jos muuten ok. Jos on esim. tyhmä, on ihan se ja sama minkä pituinen on. Mies voi tietenkin itse kuvitella että syy on pituus. Vaikeampi toki myöntää että on liian tyhmä, ja eihän sitä tyhmä tietenkään tajuakaan.

Vierailija
24/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sedu Koskisella ja Ressu Redfordilla on aina riittänyt vientiä. Joskus 20 vuotta sitten näin heitä usein Turun yöelämässä ja naiset roikkuivat heidän kimpussaan.

Vierailija
25/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä huolin ennen, tai en varsinaisesti edes ajatellut asiaa. Mutta en enää huolisi.

Ja minulle pienikokoinen on itseäni lyhyempi, eli alle 175cm.

Vierailija
26/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen on pienikokoinen mies?

Ja ennen kaikkea mitä kohtaa mitataan?

Vierailija
27/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on 172cm ja hoikka, just täydellinen ruumiinrakenne. En oo ikinä ymmärtänyt mikä siinä pitkässä pituudessa on niin monille niin tärkeää.

Vierailija
28/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä huolin ennen, tai en varsinaisesti edes ajatellut asiaa. Mutta en enää huolisi.

Ja minulle pienikokoinen on itseäni lyhyempi, eli alle 175cm.

Minä en siis ole seurustellut muiden kuin sinusta pienikokoisten kanssa.

Vierailija
29/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen nainen haluaa isokokoisen miehen koska vastakohdat vetoavat toisiinsa/ei halua lyhyitä lapsia/jomman kumman on hyvä ylettyä ylähyllylle.

Isokokoinen nainen haluaa isokokoisen miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä/miehen kuuluu olla isompi/haluaa tuntea itsensä pienikokoiseksi.

Mahtaako olla kiinni fyysisistä vastakohdista.

Vierailija
30/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen nainen haluaa isokokoisen miehen koska vastakohdat vetoavat toisiinsa/ei halua lyhyitä lapsia/jomman kumman on hyvä ylettyä ylähyllylle.

Isokokoinen nainen haluaa isokokoisen miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä/miehen kuuluu olla isompi/haluaa tuntea itsensä pienikokoiseksi.

Tämä.

121212:n sääntö.

Naisilla ei ole erilaisia miesmakuja, vain erilaisia perusteluja siihen miksi se sama mies on sopivin.

Vierailija
31/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N3 v1151 p3l0774v44 k1rj41n74...!

Vierailija
32/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan erittäin pienikokoinen nainen voisi olla kiinnostunut.

Turha vastaus. Ei apta kiinnosta jonkun tietyn naisen tai ryhmän vastaus. Hän kysyi kaikista naisista mikä niille kelpaa.

Vierailija
33/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaako olla kiinni fyysisistä vastakohdista.

Niin kuin pitkä nainen ja pitkä mies?

Vierailija
34/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse pitkää miestä tai pitkää lasta. Meillä on keittiöjakkara. Oma mitta on aina tuntunut sopivalta. -Se 161cm nainen

Vierailija
35/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtele pituutesi. Naiset pitävät hyvistä tarinoista, eivätkä usko silmiään, hyväuskoiset hölmöt. Sano olevasii amerikkalainen upseeri peitetehtävässä.

Vierailija
36/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koska nainen haluaa tuntea itsensä pieneksi 🤗

Vierailija
37/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää pieniä miehiä.

Vierailija
38/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

121212:n sääntö.

Naisilla ei ole erilaisia miesmakuja, vain erilaisia perusteluja siihen miksi se sama mies on sopivin.

Voin vahvistaa että vaihteeksi säännössä on poikkeuksia. Mutta sehän ei ketään kiinnosta, naisten massamielen mielipide on tärkeä. Koska ihan varmasti sellainen on!

Vierailija
39/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän se ongelma on, että lyhyt mies kelpuuttaa lyhyen naisen, mutta lyhyt nainen ei kelpuuta ketään alle 180 senttinsä. Koettu on.

Ei kukaan ole kiinnostunut mitä joku nainen haluaa. Tässä kysyttiin naisista. Monikossa. Opettele lukemaan ennen kuin vastaat.

Vierailija
40/137 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huolii. Yksi hyvä kaveri on 160 cm mies, ja aina on kaunis nainen ollut. Supliikki mies on tosin. Ei ole rikaš.