Mikä on parasta Kokoomuksessa?
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Kauman lastenvaunuepisodi.
Taru Tujunen Presidentintekijöissä. Parasta komediaa.
Vierailija kirjoitti:
Sampsa Katajan kännisekoilut eduskunnan kyselytunnilla. Kyllä silloin nauru maittoi.
Olisin halunnut olla Katajan sängyn vieressä aamulla, kun aamulla avaa silmät. Ojentaa hänelle lasin kylmää vettä ja katsoa ilmettä. Veikkaan, että suht puristava tunne ollu päässä.
Parasta Kokoomuksessa? Hmmm, odottakaas, kun mietin ... ZZZ (tuli uni).
Niillä ei ole yhtään geegeriä missään päättävässä asemassa.
Vierailija kirjoitti:
Sanni Grahn-Laasosen silmät.
Tarkoitatko "Näinä vaikeina aikoina" - Sannia?
Vierailija kirjoitti:
Elina Valtonen <3
Vanha konservatiinen euroskeptikko ja mmuuttokriittinen Elina oli hyvä mutta tästä uudesta liberaalista feministi Elinasta en pidä yhtään.
Naisista Eija-Riitta Korhola ja Pia Kauma. Miehiä en ala luettelemaan, mutta ei heitäkään montaa täyspäistä puolueessa ole.
Olen täysin samaa mieltä professori Haaviston kanssa että kaikki halukkaat ovat tervetulleita Afganistanista Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanni Grahn-Laasosen silmät.
Se on ihan mun mummovainaan näkönen. Vaikeaa kun tulee samaan aikaan kauhean mukava ja kauhean epämukava olo.
Se, että työnteosta ja riskinotosta tulee saada enemmän kuin joutenolosta.
Vierailija kirjoitti:
Juhana Vartiaisen torkkupeitto. Tahtoisin kosketella ja nuuhkaistakin sitä. Sen jälkeen nappaisin peiton äkkiä mukaani, juoksisin kotiin ja heittäisin sen takkaan.
Ei sitä saa polttaa, se on ongelmajätettä.
Jan Vapaavuori on jotenkin kauhean pantava mun mielestä.
Jep, tykkään pahoista pojista.
Vierailija kirjoitti:
Eltsun punaiset korkkarit. T. Kenkäfetismin orja
Eläintarhan?
Se että voitais ostaa Grönlannista tontti ja rakentaa sinne kirkko kauppa Suomi kauppa sillä aitoa Suomi poroa voi myydä siellä ja jääkaappeja eskimoille .
Vierailija kirjoitti:
Vapaavuorellahan on taustaa rattijuoppona ja pahoinpitelijänä. Oikein tyypillinen kokoomuslainen. Rehellistä työtä tuskin on tehnyt päivääkään.
Vierailija kirjoitti:
Paree olla varovainen, se äijä osaa mäiskiä, kun sille päälle heittäytyy.
No onhan hän ihan edustavan näköinen kyllä. Mutta muuten ei vakuuta.