Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun mies kantaa herkkuja taloon ja lihon vaan.

Vierailija
02.07.2021 |

Jaksan vastustaa niitä iltapäivään mutta sitten päivän töistä väsyneenä ja tahdonvoimalihas hyytyneenä lapan kitusiini jotain, tänään jäätelöä. Minulla ei ole mitään ongelmaa jättää herkkuja kauppaan, en muista milloin olisin ostanut kaupasta herkkuja itselleni tai kenellekään perheessä. Pystyn vastustamaan kiusausta hyvin kaupassa mutta en jos herkut on tuotu taloon. Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa, hajoan oikeasti tähän. Miten te joilla on joku herkkukaappi pystytte hillitsemään itsenne? Miten tätä epäsuhtaa pariskunnan välillä voisi käsitellä? En voi kieltää miestä ja lapsia syömästä herkkuja. Lapset on pikemminkin hoikkia joten heillä ei ole paino-ongelmia ja sekään kortti ei vedä.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta niiden herkkujen syöminen?

Vierailija
2/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole kuin itsekurin puutetta jos ei pysty olemaan tunkematta moskaa kurkusta alas, vaikka te naiset meitä miehiä syytäätte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättää herkut syömättä.

Vierailija
4/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mielenkiintoiselta. Minulle kelpaisi tuommoinen puoliso :)

Vierailija
5/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun pitäisi hakeutua holhouksen alaiseksi. Tai laitatte lukon siihen herkkukaappiin ja sinä et saa siihen avainta.

Vierailija
6/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity omaan hyvinvointiisi ja jätä mies. Ansaitset parempaa.

Vierailija
7/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystäväni laittoi kaapin oveen kuvan naisesta, jollaisen näköiseksi ei halua itseään päästää. Taisi tehota aika hyvin.

Vierailija
8/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sinun pitäisi hakeutua holhouksen alaiseksi. Tai laitatte lukon siihen herkkukaappiin ja sinä et saa siihen avainta.

😂

Vierailija
9/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs ystäväni laittoi kaapin oveen kuvan naisesta, jollaisen näköiseksi ei halua itseään päästää. Taisi tehota aika hyvin.

Miksi mies teki niin.

10/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole tuollaista ongelmaa, koska asun yksin.

Syön nykyään vähemmän herkkuja kuin nuorempana, koska pysähdyn ennen syömisen jatkamista kuulostelemaan "tekeekö minun oikeasti mieli tuota lisää?". Hyvin usein vastaus on kieltävä.

Ennen saatoin syödä esim. kokonaisen suklaalevyn (200 g) yhden illan aikana, mutta nykyään syön saman kahdessa päivässä tuon pysähtymisen ansiosta, joskus jopa kolmessa.

Minulle paino ei ole ongelma, olen aina ollut hoikka. Terveyden takia haluan haluan kohtuullistaa makeansyöntiä.

Vierailija
11/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehesi minulle ja ryhdy laihdutuskuurille :)

Vierailija
12/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet laittamassa suklaata tai jäätelöä suuhun, totea ääneen "kukaan ei pakota minua syömään tätä". Sitten jätä se syömättä.

Vierailija
13/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ei auta paremman itsekurin odottaminen vaan jotain on tehtävä eri tavalla. Voisitko tehdä jotain mikä vähentäisi herkkujen himoa ja tekisi terveellisesti syömisestä helpompaa, esimerkiksi varaamalla itsellesi valmiiksi aina jotain helppoa syötävää työpäivän jälkeen. Kun tiedät, että jos vaihtoehtoina on helppo herkku ja vaikeasti laitettava ruoka, niin tietysti tulee valittua se herkku, joten siitä ruoasta pitäisi tehdä mahdollisimman helppo valinta siinä hetkessä. Syöthän myös työpäivän aikana tarpeeksi, jotta nälkä ei ehdi kasvamaan ja muodostumaan himoksi herkkuja kohtaan.

Vierailija
14/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itse suhtaudut lihomiseen?

Vierailija
15/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tuo tuntuu sinusta?

Vierailija
16/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna miehesi minulle ja ryhdy laihdutuskuurille :)

Sama tuli mieleen...

Vierailija
17/55 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tuokin syy mikset voi alkaa laihduttaa. Mun elämään ei vaikuta vaikka puoliso herkuttelee silloin kun itse en herkuttele. Minulla on herkkupäivä perjantaisin, ei muulloin. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa lappaa sitä terveellistä ruokaa nälkäänsä eikä niitä herkkuja. Varmista että kotona on terveellisiä herkkuja sinulle kun muille kaapissa niitä epäterveellisiä. Osta pähkinöitä, hedelmiä ym. hyvää. Niin minäkin teen.

Vierailija
18/55 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se tuokin syy mikset voi alkaa laihduttaa. Mun elämään ei vaikuta vaikka puoliso herkuttelee silloin kun itse en herkuttele. Minulla on herkkupäivä perjantaisin, ei muulloin. Ei pitäisi olla kovin vaikeaa lappaa sitä terveellistä ruokaa nälkäänsä eikä niitä herkkuja. Varmista että kotona on terveellisiä herkkuja sinulle kun muille kaapissa niitä epäterveellisiä. Osta pähkinöitä, hedelmiä ym. hyvää. Niin minäkin teen.

Minä laihdutan koko ajan. Olen jo luopunut iltapalan syömisestä eli syön viimeisen kerran noin kuuden aikaan minkä jälkeen vielä jumppaan ennen nukkumaammenoa ja se auttaa niin että lihon enää hitaasti. Hedelmien syömistä en enää pysty lisäämään ja pähkinöille olen allerginen. Ongelma ei ole mun ruokavalio vaan se että syön asiallisen aterian, siihen päälle mahdollisesti hedelmän jälkkäriksi ja SILTI päädyn vetämään kolmasosan jäätelöpaketista joka on houkuttanut koko päivän ja päivällisaikaan en enää jaksa vastustaa. Miehellä on huvittavaa kyllä karkkipäivä, mutta hän ei laske jäätelöä, kanelikorppuja, rinkeleitä, keksejä jne karkkipäiväänsä ja niitä on aina kaapit täynnä. Kokeilin jo sitäkin että lei on itselleni terveellisempiä herkkuja ja otan yhden kahvin kanssa iltapäivällä, no ei toimi kun syön niitäkin liikaa.

Vierailija
19/55 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itse olen sortumassa, otan ajatuksiini (mahdollisesti) rasvoittuneen maksani, ja mieliteko loppuu siihen.

Vierailija
20/55 |
03.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on syöttäjä. Haluaa sinusta sellaisen ison jättimäisen rasvamöhkäleen joka ei pääse edes sängystä ylös ilman apua, ja hän on ainut ihminen johon voit turvautua auttamaan. Sitten lappaa sinulle lisää ja lisää ruokaa kun olet siellä sängyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yhdeksän