Mieheni "auttoi" tänään!
Oli aamupäivän kotona. Aamulla nousi viimeisenä ylös. Lasten aamupesut oli jo tehty ja puurot syöty.istui sitten sohvalle läppäri sylissä ja alkoi tehdä töitä. Hän siis meni tänään myöhemmin töihin ja tulee vasta illalla kotiin, kun lapset on jo nukkumassa. Ehdotti itse, että voi hoitaa aamupäivän lapsia.
Noin kymmenen aikaan pyysin, että voisin tehdä aamujumppani(15min) rauhassa ja hän katsoisi lapsia. Hänelle se sopi. Aloin jumppaamaan ja aluksi keskimmäinen lapsi repi minua hiuksista ja kontti päällä. No mitä tekee mies. Ottaa sen lopulta syliinsä ja alkaa etsiä ulkovaatteita koko ajan kysellen missä mukäkin on. Ja minä jumppaan ja vastailen, että "kengät on siellä kenkähyllyssä ja takki naulakossa!" No se mies pääsee lapsen kanssa ulos ja jättääkin pienimmän sisälle huutamaan. Siinä sitten loppujumppa meni tuttia suuhun laittaessa ja hyssytellessä.
No seuraavaksi menen nukuttamaan pienintä päiväunille, niin miespä vie isommankin sillä aikaa päikkäreille. Ei antanut sille lounasta ollenkaan ennen sitä joten lapsi sitten kiukkusi nälkäänsä sängyssä eikä nukahtanut.
Olen kyllä miljoona kertaa sanonut miehelle, että lounas syödään ennen päiväunia.
Lähdin viemään vanhinta lasta uimakouluun. Kotiin tullessa keskimmäinen huutaa edelleen nälkää sängyssään.
Aloin laittamaan ruokaa, että mieskin ehtisi syödä ennen töitä. Mies hakee keskimmäisen sängystään, syöttää sille kaupan lihapullia, syö itse voileivän ja lähtee töihin.
Minä jäin tekemään ruokaa yliväsyneen keskimmäisen kanssa ja tietysti vauvakin heräsi huutamaan.
Miten helvetissä voi insinöörimies olla noin tumpelo
Kommentit (64)
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 13:42"]teki töitä, lähti töihin?
itse saat kelasta rahaa ?
[/quote]
Niin teki koneella töitä kotona ja lähti sitten töihin. Kas töitä on monenlaisia ja toisilla työ on hyvin monipuolista
Ja kyllä saan Kelasta rahaa. Olen äitiyslomalla, vai olisiko vauva pitänyt mielestäsi viedä synnäritä suoraan päiväkotiin? Ap
[/quote]
eli miehesi maksaa palkastaan tämänkin ajan kun provoilet koneella?
missä lapsi on nyt? oletko pessyt ikkunat? onko koti puhdas? tarjoatko miehellesi atrian pinaattilettuja illalliseksi ? lapsesi vaippa kuiva?
[/quote]
Eiköhän tämä minun työni ole tärkeää ja kokopäiväistä 24/7. Mieluummin olisin töissä, kuin pyörittäisin sirkusta. Tässä samalla kun olen kirjoitellut, olen imettänyt pienintä, ottanut päivällisen uunista. Yrittänyt laittaa keskimmäistä uudelleen päiväunille. Jutellut vanhimman kanssa miten uimakoulussa meni. Tänään olen hoitanut lasten vaipat, tehnyt ruuan, siivonnut keittiön, vienyt roskat, hakenut postin, ulkoiluttanut ja ruokkinut koiran. Seuraavaksi menen lastenhuoneita siivoamaan, kunhan saan jonkun joskus nukahtamaan. Mitäs sinun perjantaihisi kuuluu?
[/quote]
ja ihmettelet miksi kotisi on likainen?
uunista otit pakastepizzan?
onneksi aikasi riittää mammapalstalle.
olet vain miehesi kylkeen liimautunut raha-loinen, ja yhteiskunta tukee sinua.
[/quote]
Ja sut pitäis oikeesti laittaa torille jalkapuuhun että porukka pääsisi ihmettelemään tuollaista ylimielistä törkyturpaa ja sylkemään päälle. Ehkä joku koirakin toivottavasti nostas jalkaa sun kohdalla.
Terveisin töissäkäyvä lapseton 35v nainen jota ei yhtään haittaa työttömät tai kotiäidit.
[/quote]
katkera wt-yh lienee oikeampi "ammatti" sinulle.
[/quote]
Puuttuuko sisälukutaito? Ahhahhahaa...
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:36"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:10"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 14:05"][quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 13:48"]
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 13:42"]teki töitä, lähti töihin?
[/quote]
Niin teki koneella töitä kotona ja lähti sitten töihin. Kas töitä on monenlaisia ja toisilla työ on hyvin monipuolista
Ja kyllä saan Kelasta rahaa. Olen äitiyslomalla, vai olisiko vauva pitänyt mielestäsi viedä synnäritä suoraan päiväkotiin? Ap
[/quote]
missä lapsi on nyt? oletko pessyt ikkunat? onko koti puhdas? tarjoatko miehellesi atrian pinaattilettuja illalliseksi ? lapsesi vaippa kuiva?
[/quote]
Eiköhän tämä minun työni ole tärkeää ja kokopäiväistä 24/7. Mieluummin olisin töissä, kuin pyörittäisin sirkusta. Tässä samalla kun olen kirjoitellut, olen imettänyt pienintä, ottanut päivällisen uunista. Yrittänyt laittaa keskimmäistä uudelleen päiväunille. Jutellut vanhimman kanssa miten uimakoulussa meni. Tänään olen hoitanut lasten vaipat, tehnyt ruuan, siivonnut keittiön, vienyt roskat, hakenut postin, ulkoiluttanut ja ruokkinut koiran. Seuraavaksi menen lastenhuoneita siivoamaan, kunhan saan jonkun joskus nukahtamaan. Mitäs sinun perjantaihisi kuuluu?
[/quote]
[/quote]
Ja sut pitäis oikeesti laittaa torille jalkapuuhun että porukka pääsisi ihmettelemään tuollaista ylimielistä törkyturpaa ja sylkemään päälle. Ehkä joku koirakin toivottavasti nostas jalkaa sun kohdalla.
Terveisin töissäkäyvä lapseton 35v nainen jota ei yhtään haittaa työttömät tai kotiäidit.
[/quote]
[/quote]
Puuttuuko sisälukutaito? Ahhahhahaa...
Voi jessus. Itsehän sä olet miehesi valinnut.
[quote author="Vierailija" time="04.07.2014 klo 15:30"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]