Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon yli 200kiloa. Kysyttävää?

Vierailija
02.07.2014 |

Syömiset vaihtelee laidasta laitaan päivittäin, yksinkertaista vastausta ei siis ole.

Kommentit (137)

Vierailija
121/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän ongelmaa nilkoissa ja reidet kipeytyy/menee maitohapoille jolloin kävely hankalaa kun voimat loppuu.

-ap

Vierailija
122/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän selityksin ja syyn... Hmm.. En tiedä. Olen aina ollut lihava ja nyt olen vaan luovuttanut. Antanut periksi enkä enää edes yritä laihduttaa. Toivon että tilanne muuttuu, en vain koe itseäni tärkeäksi enkä terveyttäni tärkeäksi. Olen nobody, elän kunnes kuolen. En tiedä, en oikeasti tiedä.

Vaatteet tilaan netistä, koko 64.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla viikset ja leukakarvoja?

Vierailija
124/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole viiksiä mutta pari leukakarvaa löytyy.

-ap

Vierailija
125/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäinen olet?

Vierailija
126/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 35v.

-ap

Vierailija
127/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten onnistuu seksielämä? 

Vierailija
128/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystytkö tekemään jotain töitä vai onko tuon painon kanssa jo työkyvytön? Vai onko sulla muu elämäntilanne kuin "työelämässä"? 

Vierailija
129/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lihavuusleikkausta mietitty kohdallasi?

Suostuisitko jos se olisi mahdollista?

Vierailija
130/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että olet tavallaan luovuttanut. Tuon kokoinen saisi varmaan jotain laihdutuslääkettä ja pääsisit mahalaukun pienennysleikkaukseen tms. Meneekö aika olla möllöttäessä tuon olotilan kanssa, vai tuleeko ikinä tarmokasta ajatusta, että jotain tarttis tehdä? Voisitko ajatella dieettiä ja esim. pienin askelin liikkumista - esim. kuntopyörää tai uintia? Suurin pudottaja-kisa? Jaksamista sinulle ja hyvää kesää! Toivottavasti et kuitenkaan ole trolli, vaan ihan oikea ihminen...

Vierailija
131/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoit, että olet tavallaan luovuttanut. Tuon kokoinen saisi varmaan jotain laihdutuslääkettä ja pääsisit mahalaukun pienennysleikkaukseen tms. Meneekö aika olla möllöttäessä tuon olotilan kanssa, vai tuleeko ikinä tarmokasta ajatusta, että jotain tarttis tehdä? Voisitko ajatella dieettiä ja esim. pienin askelin liikkumista - esim. kuntopyörää tai uintia? Suurin pudottaja-kisa? Jaksamista sinulle ja hyvää kesää! Toivottavasti et kuitenkaan ole trolli, vaan ihan oikea ihminen...

Vierailija
132/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mies/naisystävää? Perhettä?

Vierailija
133/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöttikö sun vanhemmat sut lapsena jo?

Vai miksi lihoit?

Vierailija
134/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pitkä olet?

Vierailija
135/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta seksiä, muutaman vuoden sitten viimeksi. Ei ole seurustelukumppania eikä lapsia.

En ole työelämässä, olen ollut sairaslomilla ja nyt ihan vaan työtön.

Lihavuusleikkausta ei voi tehdä näin isolle ihmiselle. Olen sitä miettinytkin , mutta en tiedä suostuisinko. Iso muutos, Laihdutuslääkkeitä kokeiltu, ei toimi. Rasvaripuli on jotain niin kauheeta, ja nykyään lääkärit ei lääkkeitä edes puhu. Tiedän että jotain pitäisi tehdä, mutta olen tavallaan luovuttanut. Kipinä laihtumiseen sammunut ja tällä hetkellä vain olen. Tietenkin koitan sytyttää kipinää uudelleen, mutta se on vaikeeta. Olen tehnyt ruokavalioon muutoksia, enemmän salaattia ja hedelmiä. Pieniä muutoksia, joten ehkä joku pieni kipinä vielä jossain palaa. Ja olen oikea ihminen. Saisin varmaan sydärin suurin pudottaja-kilpailussa.

-ap

Vierailija
136/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 179cm pitkä

-ap

Vierailija
137/137 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut lapsuudesta asti ylipainoinen. Ei vanhemmat mua syöttäneet, itse söin. Olen aina ollut makean perään. Lapsena liikuin paljon, mutta kuitenkin lihoin. Makean perään olen vieläkin, sokeri pitää otteessaan. Koitan vähentää, mutta olen tunnesyöjä.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä