Tilillä on rahaa 2,57€ ja seuraavat tuet maksetaan elokuun 1. päivä. 😭
Kommentit (47)
Nyt on krapula. Kylläpä eilen tuli juotua. Auttakaa!
ap
Mulla pankissa 200 000 ja veli haluaa lahjoittaa nyt 7 440 euroa, hänellä kuulemma liikaa.
Terve keho kestää kyllä vesipaaston, lisäksi luonnossa on juuri nyt kaikenlaista herkkua, kasveja, lehtiä, käpyjä jne.
Konalan jauhenlihamies hallitsee palstaa 🥸🥩👴🏻
Vierailija kirjoitti:
Mulla pankissa 200 000 ja veli haluaa lahjoittaa nyt 7 440 euroa, hänellä kuulemma liikaa.
Miksi juuri tuollaisen summan?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Keksi jotakin uutta.
Suksi suohon
Eilen oli ensin 72 euroa, sitten 2,70 euroa ja nyt peräti 2,57 euroa. Hohoijaa. Suomessa ei ole yhden sentin kolikoita
Vierailija kirjoitti:
Eilen oli ensin 72 euroa, sitten 2,70 euroa ja nyt peräti 2,57 euroa. Hohoijaa. Suomessa ei ole yhden sentin kolikoita
Et ole pankkitilillä olevasta rahasta koskaan kuullut?
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhenlihamies hallitsee palstaa 🥸🥩👴🏻
Näinhän se menee 🤪🎉👴😎
Saatko jotain orkkuja siitä että toistat samoja tyhmiä lapsellisia aloituksia sata kertaa päivässä? Noinko ajattelit ainutkertaisen elämäsi käyttää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pankkitileillä ei ole rahaa.
Siellä on saldo jonka pankki on sinulle velkaa. Se ei ole rahaa kuten käteinen.
Eipä jäänyt mullekkaan kun 2320€ käyttötilille ja siitä vielä maksettava yhtiövastike 215€. Seuraava eläke vasta 1.8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kärsi sitten!
Nyt kannattaa vähän hienosäätää trollaamista. 1.8. on lauantai eli ei silloin mitään tukia makseta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri tuollaisen summan?
Onhan se joku summa oltava. Varsinkaan pankkisiirrolla ei niin väliä, mutta käteisellä maksettavaksi kieltämättä voisi pyöristää
.
Hohhoijaa. Keksi jotakin uutta.