Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painon yli 200kiloa. Kysyttävää?

Vierailija
02.07.2014 |

Syömiset vaihtelee laidasta laitaan päivittäin, yksinkertaista vastausta ei siis ole.

Kommentit (137)

Vierailija
41/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä miten ihmiset sanoo ettei näin lihavalle määrätä e-pillereitä ja kuitenkin ne tuossa pöydällä nöpöttää. Mihin toi oletus perustuu, oletteko kenties gynekologeja? :) Laitanko kuvan e-pilleri pakakuksestani, mut sitten sanotte että kuva on netistä otettu. Mihin perustuu tämä sanomanne "fakta"...

Ei kaikki ole trolleja tällä palstalla, vaikka se olisikin vaikea uskoa.

-ap

Vierailija
42/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis minipillerit vai e-pillerit? itse en saanut e-pillereitä ylipainon takia (90 kg) ja sanottiin että tämä on linja, minipillerit sain. e-pillereiden riskit yli 200-kiloiselle olisivat todella isot, paljon vakavammat kuin anemia. jotenkin luulisi että kuukautisasiaa alettaisiin korjaamaan toisin tai ainakin välillä katsottaisiin olisiko kierto normalisoitunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä on yhdistelmäpillereitä, Qlaira nimeltään. Sain nämä noin 5v sitten, olin 30v ja painoin noin 180-190kg.

Olin vuotanut vuoden enemmän tai vähemmän joten muuta keinoa ei ollut kuin e-pillerit. Ja tosiaan puolen vuoden välein käyn kontrollissa, ja katsotaan että kaikki ok. Oli siis läpivuotoa tuon vuoden, välillä tuli enemmän ja välillä vähemmän. Rautakuureja sai syödä silloin.

-ap

Vierailija
44/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytätkö paljon alkoholia?

Vierailija
45/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai saan noita syödä niin kauan kun kaikki ok. Jos jotain tulee, niin sitten tietenkin lopetan. Siksi on noin säännölliset kontrollit ihan gynekologilla.

-ap

Vierailija
46/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä juot janojuomana? Limpparia? Vettä? Kuinka paljon juot päivässä?

Vierailija
47/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo alkoholia lainkaan.

-ap

Vierailija
48/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon laimennettavaa mehua joka päivä. Paljonkohan tuota päivässä menee, varmaan noin 2.5litraa.

Limpsoja juon näin kesällä ehkä joka toinen viikkoa, sit juhlapyhinä sen pullollisen joskus kaksi.

Mehu paras janojuoma, laimennettava mehutiiviste siis.

-ap

Vierailija
49/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no uskotaan. jännä juttu silti, ehkä tuo qlaira on jotenkin vähäriskinen olevinaan, mutta eikös minipillerit silti olisi turvallisempi valinta, vai onko vain niin ristiriitaista tietoa liikkeellä...?

minkä ikäisenä painosi nousi yli sadan kilon? onko sinulla koulutusta/ammattia?

Vierailija
50/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrä on ihan hyvä tuo 2,5l, mutta vaihda veteen! Itse olen tehnyt ainoastaan juomisessani muutoksen, vaihdoin mehut vedenjuontiin ja 6kk:ssa paino pudonnut 7kg :) Nyt jätin viime viikolla sokerin kahvista pois, katsotaan seuraavaksi mitä se vaikuttaa!

Vierailija
51/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä todiste epäilijöille: Tämän päivän seura, vajaa e-pilleri paketti ja täysinäinen paketti sekä kello josta näkee että juuri otettu kuva :)

[url=http://aijaa.com/zAlZkA][img]http://i10.aijaa.com/t/00918/13370585.t.jpg[/img][/url]

-ap

Vierailija
52/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh :) vastaatko painonnousu- ja koulutuskysymyksiin? Pidätkö blogia?

Vierailija
53/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä noista minipillereistä. Noi sopii mulle hyvin, kuukautiskierto vihdoin kunnossa joten siksi noita ei kai vaihdeta. Gynekologit eivät ole mitään sanoneet että pitäis vaihtaa. Jos katsovat että on turvallisia, niin uskon heitä. He ovat ammattilaisia kuitenkin :)

Painoin kuudennella 120kiloa, joten yli satan kilon nousi varmaan viidennellä tai ehkä jo neljännellä. Viidennellä ainakin. Olen myyjä ammatiltani, en nyt pysty sitä työtä tekemään.

-ap

Vierailija
54/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää koittaa vaihtaa veteen, jos vaihtais pikkuhiljaa niin kerkeis tottumaan :)

En pidä blogia :)

-ap

Vierailija
55/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laimenna mehua pikkuhiljaa niin kohta on pelkkää vettä :) Näin kesällä laitan heti aamulla kaksi kannullista vettä jääkaappiin ja muutamia sitruunarenkaita molempiin, on hyvää ja raikasta!

Vierailija
56/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo voisikin toimia että laittaisi vettä jääkaappiin ja niihin sitruunarenkaita, kiitos täytyy kanssa kokeilla :) Onnea painonpudotuksesta jos olet tuo jolta lähtenyt 7kg :)

-ap

Vierailija
57/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

LÖYTÄÄKÖ PILLUSI LÄSKIEN SEASTA MUUTEN, KUIN VANHALLA KEINOLLA, ELI HEITTÄMÄLLÄ PERUNAJAUHOA SINNE?

Vierailija
58/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

viittasit liikkumattomuuteen ja sen syihin, kertoisitko syistä?

Vierailija
59/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä sä ap asut? Vaikutat tosi kivalta tyypiltä :) Itse olen paljonkin pienemmissä painoissa, mutta kiloja karistelen minäkin. Olisin valmis jeesaamaan jollain tavalla jos haluat?

Vierailija
60/137 |
03.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikkumattomuus on tekosyy. Ruokavalio ratkaisee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi neljä