Kerro joku asia omalta alalta mitä asiakkaat eivät välttämättä tiedä
Olen hotellissa töissä ja jos varaat kolmannen osapuolen kautta, laitan aina huonoimman huoneen vaikka olis parempia tarjolla :)
Kommentit (10)
Mä teen hyvää jälkeä. Halvat kilpailijat ei tee. Arvaa kuka saa hommat. Tänään taas korjaamassa kohtuuhintaisten tekoja kiireellä
Miksi teillä on muuten huonoja huoneita? Eikö johto välitä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet niin, ap?
Kollega aikoinaan opetti :)
Ravintoloissa syljetään ruokiin ja lihat sattaa olla huoneenlämmössä tunteja, ennen kuin me käytetään asiakkaan ruokaan, enkä puhut nyt mistään mamuravintoloista, vaan kalliista ja hienoista paikoista.
Vierailija kirjoitti:
Ravintoloissa syljetään ruokiin ja lihat sattaa olla huoneenlämmössä tunteja, ennen kuin me käytetään asiakkaan ruokaan, enkä puhut nyt mistään mamuravintoloista, vaan kalliista ja hienoista paikoista.
Tää oli normaalia jo amiksessa, kun olin ruokapuolella. Kaveri klimppas lihakeittoon ihan kunnolla. Ei sit tullu syötyä :)
Kaupas olin töissä ja kerran kaatu pellillinen piirakoita lattialle. Ei muuta, kun pussiin ja myyntiin :)
Vierailija kirjoitti:
Miksi teet niin, ap?
En ole ap, mutta se kolmas osapuoli on vaan moneygrap, tekee tiliä muiden työllä, ilman omaa osaa.
Sama juttu Wolttien ja muiden vastaavien kanssa, tilatkaa suoraan ravintolasta!
Tää ei liity asiakkaisiin, mutta kouluissa opettajat kiusaavat toisiansa, siis ne ihmiset, joiden pitäisi kasvattaa oppilaita käyttäytymään kunnioittavasti toisiansa kohtaan.
Jos tietäisit kuinka vähäisellä osaamisella tehdään pankkisoftaa, niin nostaisit kiireesti kaikki rahasi tililtäsi.