Tekosyysi mikset voi mennä jumppaan? Kerro se tässä
Mä lähtisin just heti, mutta pierettää, niin en voi.
Kommentit (69)
Saan helposti äänekkäitä vaginapieruja jumpatessani!
Ei ole tekosyytä. En pidä jumpista tai naislaumoista. Käyn juoksemassa ja nostan painoja kotona.
Ei varaa lastenvahtiin. eikä jumppavaatteisiin.
Ei ole edes tekosyy etten tykkää sisäliikunnasta. Minulla ei myöskään ole aikaa tai en kehtaa enää kolmen harkkapäivän sekä välillä viikonloppuna olevien kisojen lisäksi mennä jumppaankin. Ei olisi oikein miehelleni aina hoitaa lapsia.
Toisaalta juuri jumppa (tai jooga) tekisi minulle hyvää koska siellä venytellään lihaksia. Etenkin jalat on minulla ihan jumissa koska en muista venytellä oman ulkoliikuntaharrastukseni jälkeen. Lajina agility
En tykkää ohjatusta liikunnasta. Muuten lenkkeilen ja teen lihaskuntoliikkeitä säännöllisesti.
En ehdi, kun olen vuoden ikäisen lapsen kanssa kotona ja kukaan ei pääse hoitamaan häntä siksi aikaa. Mies lähtee töihin klo 12 eli jos yleensäkin jumppaan tahtoisin, pitäisi mennä aamulla. Aamulla ei onnistu, kun olen pitkäuninen ja lähin jumppapaikka taitaa muutenkin olla 15 km päässä.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 21:36"]
Vaikea masennus
[/quote]
Liikunta auttaa masennukseen.
Ryhmäliikunta jännittää/ahdistaa. Toisaalta ihmisten pariin meneminen olisi hyväksi ja joku vähemmän rankka liikunta voisi olla ihan kivaa, mutta kotiin jääminen on helpompaa ja mukavampaa.