Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

40 v. miehenä melkein mahdottomuus löytää enää parisuhdetta

Vierailija
01.07.2021 |

30-vuotiaille naisille olet setämies ja 40-vuotiaille naisille olet muistutus huonosta liitosta samanikäisen ex-kumppanin kanssa, joten hakevat seuraa 45-50-vuotiaista miehistä. Jäljelle jäävät 36-38-vuotiaat naiset ja niistä markkinoilla on 90% yh:t, 9% aseksuaaleja ja 1% sopivia. Kannattaisiko alkaa homoksi?

Kommentit (166)

Vierailija
1/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa yksinhuoltajissa?

Vierailija
2/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai muistutus. No johan meni taas.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi.

Vierailija
4/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Vierailija
5/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne viisi pelottavaa kirjainta...!

Mätky?

Vierailija
6/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ton ikäisiä naisia setämiehet kiinnosta, jos kiinnostavat sinua, niin ehdottomasti kannattaa kokeilla homosuhdetta, täällä eletään vain kerran!

Vierailija
7/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen m42 ja juuri tapasin hyvä näisen, ei yh naisissa mitään vikaa ole.

Vierailija
8/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos homoksi alkaminen on mahdollista, niin varmaan kannattaa. Jos pitäisi listata 10 onnellisinta paria jotka tunnen, niin siihen joukkoon tulisi useampi homopari. Erittäin pitkiä ja vakaita suhteita, joita yhdistävät harrastukset ja elämäntavat. Näyttää sivusta katsottuna todella helpolta ja rauhalliselta heidän yhteiselämä.

Vierailija
9/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa niistä "ei hae lapselleen isää", mutta hakee sitten kuitenkin sitä elättäjää ja pitäisi olla kuin ydinperhe ja saat maksaa muksun matkat Linnanmäelle.

Minun suhteet kyllä kaatuu jatkuvasti siihen, etten halua muuttaa miehen kanssa yhteen enkä edes esittele lapsiani miehelle. Näin tekevät muutkin nelikymppiset tuttavanaiset toisella kierroksella. Haluaako miehet johonkin täysihoitoon mun palveltavaksi, vai mistä on kyse?

Vierailija
10/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jo isot lapset, mutta tyypillisesti nelikymppisellä miehellä on leikki-ikäisiä. Tai sitten on lapseton minäminä-tyyppi.

t. N40

Vierailija
11/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos homoksi alkaminen on mahdollista, niin varmaan kannattaa. Jos pitäisi listata 10 onnellisinta paria jotka tunnen, niin siihen joukkoon tulisi useampi homopari. Erittäin pitkiä ja vakaita suhteita, joita yhdistävät harrastukset ja elämäntavat. Näyttää sivusta katsottuna todella helpolta ja rauhalliselta heidän yhteiselämä.

Niin, mikäs siinä. Molemmat miehet voi lojua sohvalla ja juoda kaljaa ilman huolta että jäisi ilman seksiä.

Vierailija
12/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa niistä "ei hae lapselleen isää", mutta hakee sitten kuitenkin sitä elättäjää ja pitäisi olla kuin ydinperhe ja saat maksaa muksun matkat Linnanmäelle.

Asuin hetken aikaa tuollaisen naisen kanssa saman katon alla. Alussa selitti, että missään nimessä minun ei tarvitse kohdella lasta omanani, mutta kun en sitten osallistunut leirikoulumaksuihin niin alkoi huuto, että sinähän lupasit hyväksyä sen, että minulla on lapsi, valivalivali.

Vierailija
13/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Mä oon se aseksuaali!

Onko se deal-breaker?

Vierailija
14/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika aseksuaalissa?

Kai hekin saavat rakkautta etsiä?

Vierailija
15/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei löydy suhdetta, vika on yleensä ekana omassa naamassa tai luonteessa. Kyllä itsestään huolehtivalle ja ystävälliselle ihmiselle aina seuraa löytyy. Turha myöskään etsiä mitään nuoria missejä, vaan ihan omalla tasolla olevaa seuraa.

Vierailija
16/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä vika aseksuaalissa?

Kai hekin saavat rakkautta etsiä?

Ei aseksuaaleissa ole mitään vikaa.

Mutta kenenkään ei-aseksuaalin ei tarvitse heitä myöskään tapailla tai yrittää alkaa seurustella heidän kanssaan. Saati rakastaa.

Aseksuaalit saavat olla sellaisia kuin ovat - ihan keskenään.

Vierailija
17/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika hankalalta kyllä kuulostaa. Haluatko kuitenkin rakastua vai miksi etsit naista?

Vierailija
18/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole jos käyt töissä

Vierailija
19/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on tarkoitus vakavassa suhteessa olla ja yhdessä asua, niin ei siinä kyllä voi tehdä niin, että mies suhtautuu naisen lapsiin kuin nämä olisivat vain joitakin vieraita kakaroita, kyllä ne lapset pitää hyväksyä perheenjäseniksi. Sama juttu jos nainen haluaa vakavan suhteen yh-isän kanssa. Ja vaikka lapset asuisivatkin sen toisen vanhemman kanssa, niin kyllä se on hyväksyttävä, että lapset ovat kiinteä osa kumppanin elämää, ja samalla tulevat myös osaksi omaa elämää.

Ja eiköhän kulut jaeta yhteisessä taloudessa.

Terveisin lapseton

Vierailija
20/166 |
01.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset etsisi kumppania sen 1% joukosta, jotka ovat sopivia? Vai oletko poly ja kaipaat useampaa suhdetta samaan aikaan? Nelikymppiset naiset muuten eivät etsi vanhempaa, vaan suunnilleen samanikäistä. Olen itse 43, ja kumppanin ihanneikä olisi 37-46.