Eläkeläiset taas tukkimassa lounasravintolat
Eläkeläisillä on aikaa tehdä lounaansa itse tai mennä ravintolaan myöhemmin, miksi sinne pitää tulla haahuilemaan silloin kun kiireisten työssäkäyvien pitäisi lounastaa? Siellä Sinikat ja Irmelit tukkivat linjastot ja pöydät ja vievät tuottavien veronmaksajien aikaa!
Kommentit (5)
Ei muilla ole varaa niissä käydäkään. Saavat vielä alennustakin vähän kaikesta, toisin kuin työttömät.
Sun kiire on itseaiheutettua. Syytä itseäsi. Olet vissiin ns, paremman luokan kansalainen kun käyt oikein töissä vaikka et siellä mitään saa aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Oletpas ilkeä. Maksavia asiakkaita eläkeläisetkin ovat. Mikset itse tuo eväitäsi kotoa jos noin veetuttaa? Nää kiireiset itsesi mukaanlukien saavat kaikki joskus vatsahaavan jatkuvasta kiireydestä ja kiukkuisuudesta muita ihmisiä kohtaan.
Luuletko, että työläiset huvikseen pitävät kiirettä? Meillä ainakin ruokatauon kesto on 30 minuuttia ja aika lähtee kulumaan siitä hetkestä, kun poistuu työpisteeltä. Siinä ei ole aikaa tutkailla jokaisen tarjottavan ruoan koostumusta ja pohtia ottaako 5 vai 6 hernettä. Juosten vaan ruokalaan, äkkiä ruoat lautaselle ja naamaan, ja juoksu takaisin.
Ei tärkeät työssäkäyvät käy lounasbuffeteissa, he käyvät ravintoloissa joissa annos tuodaan pöytään. Suorittavat duunarit menee buffetteihin eläkeläisten seuraksi.
Oletpas ilkeä. Maksavia asiakkaita eläkeläisetkin ovat. Mikset itse tuo eväitäsi kotoa jos noin veetuttaa? Nää kiireiset itsesi mukaanlukien saavat kaikki joskus vatsahaavan jatkuvasta kiireydestä ja kiukkuisuudesta muita ihmisiä kohtaan.