JEEEE, olen laihtunut 17kg tammikuusta!
Kaikille teille jotka mietitte että pitäisikö laihduttaa, niin kyllä kannattaa! On se sen arvoista!! Tai siis ei tietenkään jos ylipainoa ei ole :--D
Kommentit (33)
Niin ja siis BMI on nyt 23 mutta haluan sen olevan 19/20.
T. 30
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 12:31"]
Hienoa! Itsekin laihdutan parhaillaan, -12 kg toukokuusta ja 14 kg jäljellä urakkaa.
[/quote]
Wau!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:42"]
Hei sinä Cambridge-dieettiläinen, mitä syöt dieetin loputtua? Minkälainen makrojakauma ja millä tasolla ajattelit pitää kalorit?
[/quote]
Tämän minäkin haluaisin tietää
On muuten sitten niin vaikia pussien jälkeen palata normiruokaan lihoamatta.
Onnea aloittajalle! Itsekkin laihutin vuoden vaihteen molemmin puolin n. 23kg. Liikunnalla ja ruualla. Ei vippaskonsteja, mutta kilot lähti ja lihasta tilalle.
Suosittelen kokeilemaan oikealla ruualla ja liikunnalla, ei ole "kuurin" jälkeen vaikea palata tavan ruokailuun kun sitä on harjoittanut muutenkin. Vaa'asta kuluivat patterit kokoajan kun kaikki piti punnita, mutta toimi!
Hienoa! Oon samaa mieltä ap, oon laihduttanut 14 kg tammikuusta ja kyllä on kannattanut!
Mä oon laihduttanut helmikuusta 25kg Cambrdgen avulla. Todella on kannattanut, ihan uus elämä nyt!! Onnea sullekin mahtavasta suorituksesta!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:07"]
Hienoa!!! :) Vieläkö jatkat?
[/quote]
Olen nyt normaalipainossa, mutta ylärajoilla, joten haluan vielä viitisen kiloa pudottaa :)
Olisiko sulla jakaa laihdutusvinkkejä meille muille?
Onnittelut! Itse olen tehnyt vain pienempiä elämäntapamuutoksia mutta ihan mukavat 7 kiloa on karissut helmikuun alusta.
Hienoa, onnittelut! Ja sama täälläkin, melkein 20kg saanut pois. Olo alkaa olla siedettävä, vielä kun olis matkaa toiset samanmoiset...
OT, mutta olisko jotain makeanhimontorjuntavinkkejä? Mitä siis silloin, kun tämä laihduttajan pahin painajainen iskee?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:09"]
Mä oon laihduttanut helmikuusta 25kg Cambrdgen avulla. Todella on kannattanut, ihan uus elämä nyt!! Onnea sullekin mahtavasta suorituksesta!
[/quote]
Minkä avulla? Ymmärrän, että tuossa saattaa olla kirjoitusvirhe, etten mä sillä, mutta en ole kuullutkaan moisesta.
Itsekin olen laihduttanut 3 kiloa viimeisen kuukauden sisällä ja saanut vihdoin sixpackin näkymään!
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:16"]
[/quote]
Minkä avulla? Ymmärrän, että tuossa saattaa olla kirjoitusvirhe, etten mä sillä, mutta en ole kuullutkaan moisesta.
[/quote]
Siis Cambridgen avulla. Googlaa! Helppoa kuin heinänteko :) Syödään pussiruokaa, jossa on kaikki ravintoaineet. Mitään herkkuja ei tee mieli ja energiaa on ihan älyttömästi. Maailman paras juttu =)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:16"]
[/quote]
[/quote]
Löytyikin netistä, tehokkaalta vaikuttaa.
Onnea! Miten elämä on muuttunut tai mikä on parasta? Suhtautuukin muut ihmiset nyt sinuun eri tavalla?
Hienoa! Itsekin laihdutan parhaillaan, -12 kg toukokuusta ja 14 kg jäljellä urakkaa.