Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hymypoikapatsaan sai luokan pahin kielikello.

Vierailija
30.05.2014 |

Aina opelle puhumassa kuka teki/sanoin pahasti hänelle milloinkin. Kiusaamisesta ei ole kyse, vaan erittäin herkkänahkaisesta mukelosta. Itse kiusaa ja haukkuu esim meidän lasta.

Hyvä etten pompannut kevätjuhlassa pystyyn kun kuulin kenelle meni.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 19:43"]

Aina opelle puhumassa kuka teki/sanoin pahasti hänelle milloinkin. Kiusaamisesta ei ole kyse, vaan erittäin herkkänahkaisesta mukelosta. Itse kiusaa ja haukkuu esim meidän lasta.

Hyvä etten pompannut kevätjuhlassa pystyyn kun kuulin kenelle meni.

[/quote]

Voi sinua mammaparkaa kun oma pikku Insestiinasi ei saanutkaan rumaa kirpsimöykkyä. :/

Oletko koskaan kuullut sanontaa "kateus vie kalatkin järvestä"?

Vierailija
2/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insestiina :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oliko lasten itse äänestämä vai opettajien valitsema

Vierailija
4/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattelin juuri tulla tänne av:lle katsomaan, onko hymypatsaista johtuva kateellisten kitinä alkanut. Ja onhan se. Odottakaa haen poppareita.

Vierailija
5/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän koulussa ainakin menee hymypatsaat oppilaiden äänestämille henkilöille, joten jos oppilaat äänestää kielikelloa, niin mitä väliä?

ope

Vierailija
6/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan tuollaiset sen saavatkin. Jotka osaavat käyttää "hajoita- ja hallitse"- menetelmää jo pienestä pitäen erittäin taidokkaasti, ja suurin osa porukasta peesailee.

Vierailija
7/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä taitaa olla opettajien äänestämä. En ole kateellinen vaan vitutti lähinnä tuo valinta. Ihan karsee kakara. Pari kertaa ollut meillä ja nokka pystyssä valittamassa jos kaikki ei hypi hänen pillin mukaan. Jos joku kaveri sanoo hänelle 'ei' , niin on heti itkemässä aikuisille. Rasittava tyyppi. Kiusaa kyllä muita haukkumalla vaatteita, hiustyyliä jne.

Ap

Vierailija
8/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettajilla ei aina ole silmää nähdä, millaisia lapset ovat. Jos he ovat valitsemassa, voi tulla yllätyksiä. Ja niin varmaan kun oppilaatkin valitsevat. Ihmiset nyt ovat sellaisia, tunnustusta annetaan väärillekin tyypeille. Sosiaalinen oppilas voi saada positiivista palautetta tekemisistään, vaikka ei olisi yhtään sosiaalisesti taitava.

Vierailija
9/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, ettei sinun lapsesi saanut kyseistä patsasta, parasta todistusta tai stipendia. Ehkä ensi vuonna.

Vierailija
10/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö jotain hymypoikapatsaita jaellaan? Luulin, että se on 50-luvun juttu.

Vierailija
11/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:35"]

Meillä taitaa olla opettajien äänestämä. En ole kateellinen vaan vitutti lähinnä tuo valinta. Ihan karsee kakara. Pari kertaa ollut meillä ja nokka pystyssä valittamassa jos kaikki ei hypi hänen pillin mukaan. Jos joku kaveri sanoo hänelle 'ei' , niin on heti itkemässä aikuisille. Rasittava tyyppi. Kiusaa kyllä muita haukkumalla vaatteita, hiustyyliä jne.

Ap

[/quote]

Sähän olet ap ihan samaa maata tuon tenavan kanssa! Lue oma tilityksesi. :D 

Vierailija
12/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun ala-asteella hymypatsaan sai pahin koulukiusaaja. Kyllä silloin minulle viimeistään selvisi, että maailma on epäoideudenmukainen.

Vierailija
13/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on neljä lasta ja pari kouluikäistä sisarusta, mutta ainoat paikat missä olen kuullut hymypoikapatsaista, on tämä palsta ja kesäleirit... Todellako tuollaisia jossain koulussa jaetaan?

Vierailija
14/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun poika sai viime vuonna hyvä kaveri stipendin ja on todellakin ansainnut sen. Oli silloin toisella luokalla. Vastaa hymypatsasta.

Opettaja kertoi lapsille minkälainen on reilu ja hyvä kaveri. Painotti vielä että on sitä myös välitunnilla.

Opettajan pitäisi joka luokalla painottaa minkälainen on hymypoika tai hyvä kaveri.

Siihen ei kuulu turhista kanteleminen, eikä ilkeys. 

Tänä vuonna poikani ei saa stipendiä koska sai viime vuonna.

Nytkin vei luokkatoverille kokeet ja läksyt ja vielä käveli sinne koulun jälkeen. On aivan liian kiva muille lapsille.

Vierailija
15/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.05.2014 klo 20:32"]Useinhan tuollaiset sen saavatkin. Jotka osaavat käyttää "hajoita- ja hallitse"- menetelmää jo pienestä pitäen erittäin taidokkaasti, ja suurin osa porukasta peesailee.

[/quote]

Just meinasin kirjoittaa saman.

Niin Se vaan on, yleensä "pomot" on suosittuja kavereiden kesken.

En ole kateellinen. Oman lapsen luokassa ei jaeta hymypatsaita (olis kyllä kiva).

Mun poika saa huomenna stipendin ja olen ylpeä.

Vierailija
16/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika sai n. 11 vuotta sitten ekalla luokalla hymypoikapatsaan, suurin osa oppilaista oli äänestänyt opettaja kertoi. Toisena vuonna sai stipendin, kuutosella ja ysillä. Nyt lukiossa ja sieltä ei ole tullut stipendiä ellei huomenna tule. Ka oli jouluna reippaasti yli 9, äikkä vaan 8, rumentaa koko todistuksen

Vierailija
17/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua valittaa, jos et edes tiedä oliko hymypoikapatsaan voittaja oppilaiden vai opettajien valitsema.

Vierailija
18/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://fi.m.wikipedia.org/wiki/Hymypoika

Tuon perusteella jaètaan tosiaankiñ oppilaiden äänestyksen perusteella :)

Vierailija
19/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinä ap tiedät niin hirvittävän tarkasti, millainen tuo patsaan saaja on? Oletko itse opettanut luokkaa? Vai oletko muodostanut mielipiteesi pelkästään lapsesi juorujen pohjalta? Kirjoituksestasi saa sen käsityksen, että kyyläät koululla kaiket päivät. Olenko oikeassa?

Vierailija
20/55 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hymypatsas menee aina oppilaiden äänestämälle henkilölle, sitä ei koskaan opettaja valitse. Lukaiskaapa vaikka ohjeet ja periaatteet, googlella löytyy.

En jaksa uskoa, että eniten ääniä saisi sellainen oppilas, josta ei pidettäisi ja jota ei pidettäisi reiluna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan