JEEEE, olen laihtunut 17kg tammikuusta!
Kaikille teille jotka mietitte että pitäisikö laihduttaa, niin kyllä kannattaa! On se sen arvoista!! Tai siis ei tietenkään jos ylipainoa ei ole :--D
Kommentit (33)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:22"]
Onnea! Miten elämä on muuttunut tai mikä on parasta? Suhtautuukin muut ihmiset nyt sinuun eri tavalla?
[/quote]
No ehkä hieman turhamaista mutta parasta on ehdottomasti shoppailu (tai no lähinnä se miten helppoa se on!) :--D Ei ihmiset suhtaudu eri tavalla, mutta musta tuntuu että minä itse olin se joka suhtautui muihin eri tavalla, sillon 17 kiloa sitten. Olin niin epävarma ulkonäöstäni että se heijastui myös ihmissuhteisiin.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:22"]
Onnea! Miten elämä on muuttunut tai mikä on parasta? Suhtautuukin muut ihmiset nyt sinuun eri tavalla?
[/quote]
Tämän allekirjoitan. Naapurin nirppanokka katseli pääkallellaan, eikä puhunut mitään. Aiemmin kysyi "Käytkö SINÄ lenkillä"? kun näki meikäläisen kävelyltä tulossa. Eipä kysy enää.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:19"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:09"]
Mä oon laihduttanut helmikuusta 25kg Cambrdgen avulla. Todella on kannattanut, ihan uus elämä nyt!! Onnea sullekin mahtavasta suorituksesta!
[/quote]
Minkä avulla? Ymmärrän, että tuossa saattaa olla kirjoitusvirhe, etten mä sillä, mutta en ole kuullutkaan moisesta.
[/quote]
Siis Cambridgen avulla. Googlaa! Helppoa kuin heinänteko :) Syödään pussiruokaa, jossa on kaikki ravintoaineet. Mitään herkkuja ei tee mieli ja energiaa on ihan älyttömästi. Maailman paras juttu =)
[/quote]
Pussiruoka joka on helkkarin kallista ja johon kyllästyy äkkiä. Palatessa tavalliseen ruokaan, kilot hiipii takaisin. :/ Ei kovin fiksu tapa.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:14"]
Hienoa, onnittelut! Ja sama täälläkin, melkein 20kg saanut pois. Olo alkaa olla siedettävä, vielä kun olis matkaa toiset samanmoiset...
OT, mutta olisko jotain makeanhimontorjuntavinkkejä? Mitä siis silloin, kun tämä laihduttajan pahin painajainen iskee?
[/quote]
Onnea, ihan huikea tulos sullakin!
Makeanhimoon ei valitettavasti auta oikein mikään :--D Se kyllä onneksi laantuu kun vaan sinnikkäästi on syömättä makeaa.. Ja hedelmistä viinirypäleet ja vesimeloni on ehkä paras "korvike"!
[/quote]
Kiitos! Ananasta olen ottanut palan silloin, palan tällöin. Pelkään tuota mansikka-aikaa, silloin mua ei pidättele mikään :(
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:13"]
Olisiko sulla jakaa laihdutusvinkkejä meille muille?
[/quote]
Paras vinkkini on se, että älä lannistu ja luovuta vaikka repsahtaisitkin! Kannattaa ajatella asiaa niin, että sinulla ei tosiaankaan ole mikään kiire laihtua. Suunnittele ruokavalio sellaiseksi, millä voisit elää loppuelämäsi. Ja jos tulee "repsahdus", niin älä ajattele sitä sellaisena. Ajattele mieluummin niin, että tottakai voit herkutella välillä koska niin "normaalitkin" ihmiset tekee! Kun palaat ruotuun seuraavana päivänä, ei mitään vahinkoa ole todellakaan tapahtunut. Ja vaikka painoa tippuisi joku viikko ainoastaan 100 grammaa, niin sekin on parempi kuin ei mitään!
Onnea!
Itsekin olen laihtunut 16,6kg, tosin vuodessa. Onhan se kiva olla nyt normaalipainoinen BMI on nyt reilut 22, mutta en edelleenkään pidä itsestäni. Ajattelin, että osaisin arvostaa normaalipainoa oltuani läski, mutta sama arvosteleva läski sieltä peilistä tuijottaa. Arvostan kuitenkin liikunnan tuomaa hyvää oloa ja terveellistä ruokaa, on kiva kun ei vatsa ole kokoajan turvonnut. Joten takaisin ei kuitenkaan paluuta vaikka ulkoisesti en sen tyytyväisempi ole.
luojan kiitos ei ole paino-ongelmia ja saa syödä ja juoda mitä huvittaa. luonnotonta, että ihmiset syövät jotain jauhepusseja. entäs sen jälkeen, lihotaan pikkuhiljaa takaisin.
miksi muuten alunperin olette ylipainoisia? onko geeneissä vai herkuttelusta johtuvaa?
Hei sinä Cambridge-dieettiläinen, mitä syöt dieetin loputtua? Minkälainen makrojakauma ja millä tasolla ajattelit pitää kalorit?
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:41"]
luojan kiitos ei ole paino-ongelmia ja saa syödä ja juoda mitä huvittaa. luonnotonta, että ihmiset syövät jotain jauhepusseja. entäs sen jälkeen, lihotaan pikkuhiljaa takaisin.
miksi muuten alunperin olette ylipainoisia? onko geeneissä vai herkuttelusta johtuvaa?
[/quote]
Itse ainakin luotan terveellisiin elämäntapoihin enkä mihinkään pussi-ihmeisiin. Paino ei toki putoa yhtä nopeasti kuin jollain kitukuurilla, mutta ei se paino ole muutamassa kuukaudessa tullut niin on luonnollisempaa tiputtaa samaa vauhtia mitä se on tullut. Vuodessa keräsin massaa ylipainoksi asti ja vuodessa sen tiputin pois.
Oma painoni nousi ihan omista vääristä valinnoista. Jos sitä vetää limpparia ja karkkia kaksin käsin niin on ihan luonnollista, että se näkyy jossain vaiheessa painokäyrässä jos ei ole mikään himoliikkuja.
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:42"]
Hei sinä Cambridge-dieettiläinen, mitä syöt dieetin loputtua? Minkälainen makrojakauma ja millä tasolla ajattelit pitää kalorit?
[/quote]
Olen ollut nyt kuukauden Cambridgen ja normaaliruuan sekoitukella, ja edelleen maltillisesti laihtunut. Kaikki makenhimo hävisi kuurin aikana, kaikki makea maistuu niin makealta ettei vaan voi syödä enää. Syön salaatteja, ruisleipää, rahkaa, lihaa, kanaa, kasviksia yms. En todellakaan usko, että paino takaisin tulee siirryttä kokonaa tavalliseen ruokaan, koska mitään mieltymystä lihottavaan ruokaan ei ole. Ja vaaka tulee olemaan ystäväni loppuelämän. Jos paino nousee vaikka pari kiloa, otan heti muutaman päivän pussikuurin ja pääsen takaisin. En voi kuin suositella kaikille! =)
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:41"]
[/quote]
No kuule, ihan hyvää päivää sinullekin! Isot onnittelut normaalipainostasi!
Saiskos edes yhden ketjun ajan keskustella ilman besserwissereitä ja l.foobikoita? Onko vielä joku, joka ei tiedä, miten lihotaan? Sairaat erikseen. Vai onko tää tietämättömyys ihan vaan geeneissä?
mä en tiennytkään, että tää ketju oli varatta vain wanna be -normaalipainoisille.
i rest my face
[quote author="Vierailija" time="02.07.2014 klo 11:14"]
Hienoa, onnittelut! Ja sama täälläkin, melkein 20kg saanut pois. Olo alkaa olla siedettävä, vielä kun olis matkaa toiset samanmoiset...
OT, mutta olisko jotain makeanhimontorjuntavinkkejä? Mitä siis silloin, kun tämä laihduttajan pahin painajainen iskee?
[/quote]
Onnea, ihan huikea tulos sullakin!
Makeanhimoon ei valitettavasti auta oikein mikään :--D Se kyllä onneksi laantuu kun vaan sinnikkäästi on syömättä makeaa.. Ja hedelmistä viinirypäleet ja vesimeloni on ehkä paras "korvike"!