Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi löytää kumppanin, kun en

Vierailija
11.06.2014 |

käy baareissa enkä halua harrastaa nettideittejä? Ei tuolla kaupoissa/töissä/harrastuksissa/ihmisten ilmoilla oikeasti kukaan tule tekemään lähempää tuttavuutta. Ainoat iskuyritykset on oikeasti baarista, mutta kun en niihin halua enää lähteä. Samoin nettideittailu on niin nähty, en vaan täsmää siellä olevien miesten käsittämättömiin vaatimuksiin. Loppuelämäkö sinkkuna?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 30 eronnut kahden lapsen äiti. Olen ihan hyvässä kunnossa, hyvässä työssä jne. Yleensä vientiä ollut siihen asti kunnes kuulevat lapsista. Todennut että yksin tässä nyt sitten loppuelämä ollaa. Minulla mukavat, hyväkäytöksiset lapset, en ole millään tavalla etsimässä lapsilleni isää, heillä on jo hyvä isä. En ole myöskään hakemassa elättäjää lapsille, ainoastaan kumppania itselleni ja yksi kriteeri olisi että tykkää lapsista. Vaikka en heitä olisi ensimmäisenä edes esittelemässä.

Olen hakenut baareista, netistä.. yhteydenpidot loppuu kun lapsista kuulevat, eivät edes anna mahdollisuutta. Netistä en enää hae, ei minun juttuni. Baareissa käyn mutta ei sieltäkään ketään vakavasti otettavaa löydy. Niin se vain on hyvä nainen on mennyt ilmeisesti pilalle, koska hänellä lapsia. Siihen kannattaa valmistautua. Ehkäpä sitten joskus, kun lapset jo omillaan. Siihen asti tää taitaa olla tätä.

Vierailija
2/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen viestin luettuani olin tulossa ehdottamaan jonkun itseäsi kiinnostavan ja yhteisöllisen harrastuksen aloittamista. Esim. paritanssi on hyvä esimerkki tällaisesta. Mutta muitakin vaihtoehtoja toki on, jos ei tanssi kiinnosta.

Mutta jatkon luettuani tuli mieleen, että todennäköisesti tyrmäät ehdotukseni (sanoit, että etsit kotona viihtyvää miestä). Totuus on kuitenkin se, että miehen löytääksesi on sinun vietettävä melko paljon aikaa kotisi ulkopuolella - kukaan ei tule kotoa hakemaan. Tai ainakin minua lähikaupassa iskevät miehet ovat aina olleet sellaisia, joiden kanssa en välittäisi olla lähemmissä tekemisissä. x)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin taas kuvitella, mitä ketjuja tänne on ennen tätä tehtailtu.... "Mies ei suostu käyttämään kumia, mikä avuksi?" "Mies painostaa aborttiin :'((" Ja nyt sitten tämä. Joskus sitä elämää vaan kannattaisi miettiä vähän pidemmällekin ja ottaa ihan itse vastuuta omasta lisääntymisestään.

Vierailija
4/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

16, Tilanteesi kuulostaa ikävälle, mutta kirjoituksestasi päätellen sinulla on vielä toivoa. Itselleni ei kahden lapsen äiti olisi vielä ylipääsemätön, sikäli jos muut ominaisúudet olisivat kohdillaan? Suhtautumisesi asiaan on järkevä, toisin kuin tuolla nro. 7 joka kaikesta päätellen haluaisi löytää lapsenhoitajan, sellaiseen ei kukaan tervejärkinen lähde.

Älä lannistu, toivo ainakin parasta itsellesi ja muista, että niin kauan kun on toivoa on mahdollisuus!

Vierailija
5/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:03"]

16, Tilanteesi kuulostaa ikävälle, mutta kirjoituksestasi päätellen sinulla on vielä toivoa. Itselleni ei kahden lapsen äiti olisi vielä ylipääsemätön, sikäli jos muut ominaisúudet olisivat kohdillaan? Suhtautumisesi asiaan on järkevä, toisin kuin tuolla nro. 7 joka kaikesta päätellen haluaisi löytää lapsenhoitajan, sellaiseen ei kukaan tervejärkinen lähde.

Älä lannistu, toivo ainakin parasta itsellesi ja muista, että niin kauan kun on toivoa on mahdollisuus!

Kiitos tästä, ehkä vain tullut pari pettymystä liikaa lyhyen ajan sisällä ja sillä tulee yleistettyä kaikki miehet. Kiva tietää että on myöa avarakatseisempia miehiä, mistähän teitä vain löytää?

-16-

Vierailija
6/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tositapauksen, jossa on ensiksi tavattu sattumalta taidenäyttelyssä. Kumpikaan ei mitään baarikävijöitä. 

Ex-rva 16 kysymys: Tyssäkö treffailu heti vai siinä vaiheessa kun voisi kehittyä vakavampaa?

Etsitko siis kumppania vai riittäisikö kahden aikuisen vakava seurustelusuhde, jossa kumpikin omillan?

Lapsettomia miehiä voi lapset "pelottaa" ja toisella kierroksella olevia lapsellisia voi pelottaa uusperhekuviskenaariot, vai mistä on sinun analyysisi mukaan kysymys?

Vierailija
7/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä, ehkä vain tullut pari pettymystä liikaa lyhyen ajan sisällä ja sillä tulee yleistettyä kaikki miehet. Kiva tietää että on myöa avarakatseisempia miehiä, mistähän teitä vain löytää?

-16-

Ole hyvä! Uskoisin, että meitä on lähes joka paikassa, kohtaaminen taas tuntuu olevan äärimmäisen vaikeaa. Itse olen jo uskoni menettänyt, mutta se ei tarkoita, että kenenkään muun pitäisi luopua toivostaan ja uskostaan.

Tsemppiä, kyllä se löytyy!

Vierailija
8/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus sinulle 21:

Minulle riittäisi hyvinkin kahden aikuisen vakava seurustelusuhde. Kuitenkin sillä asteella että molemmat voisivat luottaa toisiinsa. En kaipaisikaan ketään jakamaan arkea ja asumaan kanssamme, ainakaan vielä, muutenkin tahtoisin edetä rauhassa.

Olen tavannut nyt lähinnä lapsettomia miehiä. Ja heidän kohdallaan se homma vain on jotenkin tökännyt kun lapset tullut puheeksi. Tai enhän voi oikeasti edes tietää täysin, näin vain olen itse päätellyt. Voihan myös olla että olen tavannut kaikkinensa sitoutumiskammoisia miehiä. Mutta se onkin sitten seuraava kysymys, onko nykyään miehet sitoutumiskammoisia, haluavat vain tapailla ja mielellään vähän useampaa kerrallaan?

Silti nämä lapset ovat se mitä isoimmin epäilen, miehet ovat alkuun kiinnostuneita, mutta tuntuu että eivät tosiaan uskallakaan ottaa askelta eteenpäin (vaikkei vaatisi edes isoa askelmaa). Kerran eräs mies tuli baarissa jututtaan, kovasti oli kiinnostunut. Kun näki lasteni kuvat vahingossa, tuumasi että "laskee sun markkina-arvoa noi lapset" , ei enää ollutkaan hänellä minulle mitään juteltavaa.

-16

Vierailija
9/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin myös niin päin, että mies (aikuinen) jolla ei ole jälkikasvua, tuntuu olevan naisille samanlainen punainen vaate kuin miehille nainen jolla on lapsia.

Mieshän on pelkkä luuseri ja jotain vikaa siinä täytyy olla jos ei ole lapsia, vielä jos sattuu, ettei ole koskaan ollut naimisissa, auttamatta pohjasakkaa naisten silmissä. Tämän kohtalon olen jakanut useamman miehen kanssa, ei minkäänlaista markkina-arvoa ja elämä pitää vaan suorittaa loppuun ilman kummempaa.

Tälläinen mies  ei saa edes mahdollisuutta, se tyrmätään heti kättelyssä kun kertoo tilanteen, että ei lapsia ankä ole ollut naimissa, Good bye, that's it!

Se jolle kahden lapsen äiti ei olisi ylipääsemätön este

Vierailija
10/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 11:16"]

Siis ihan tosissaan 21- ja 23-vuotiaat yksinhuoltajat ihmettelee, kun ei löydy miestä? Teistä haisee se wt-leima jo kilometrien päähän. Ei tulisi mieleenkään saman ikäisenä miehenä, että pokaanpa tuosta opiskelevan yh-äidin ja toisen miehen muksun riesaksi... Ei juuri kukaan parikymppinen mies halua isäksi eikä edes ole riittävän kypsä siihen rooliin.

[/quote]

10+ vanhempana miehenä en varsinaisesti karsasta yksinhuoltajia enkä löisi wt leimakirveelläkään. Mutta se lapsi voi torpata hyvinkin alkavan suhteen, jos äiti etsii lapselleen isää.

Vierailija
11/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle löyty hollantilainen mies Espanjasta. Suosittelen.

Vierailija
12/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli reissaamaaaan vaan.

Vierailija
13/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 12:33"]

Sanoisin myös niin päin, että mies (aikuinen) jolla ei ole jälkikasvua, tuntuu olevan naisille samanlainen punainen vaate kuin miehille nainen jolla on lapsia.

Mieshän on pelkkä luuseri ja jotain vikaa siinä täytyy olla jos ei ole lapsia, vielä jos sattuu, ettei ole koskaan ollut naimisissa, auttamatta pohjasakkaa naisten silmissä. Tämän kohtalon olen jakanut useamman miehen kanssa, ei minkäänlaista markkina-arvoa ja elämä pitää vaan suorittaa loppuun ilman kummempaa.

Tälläinen mies  ei saa edes mahdollisuutta, se tyrmätään heti kättelyssä kun kertoo tilanteen, että ei lapsia ankä ole ollut naimissa, Good bye, that's it!

Se jolle kahden lapsen äiti ei olisi ylipääsemätön este

[/quote]

Tjaa, itse nimenomaan haluaisin miehen jolla ei ole lapsia, eikä myöskään halua saada niitä. Itse en lapsia tahdo, enkä myöskään halua ruveta keinoemoksi kenenkään toisen lapsille.

Vierailija
14/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikaiset riennot olisi kannattanut käyttää hyväksi

Vierailija
15/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 11:36"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 10:24"]

av:lta löytyy kyllä. kerro kaupunki, luonnetta, elämäntilannetta ja millaista kumppania etsit :) olisi heti yksi sama kiinnostuksenkohde: av.

[/quote]

Turku, 23v, opiskelija, yksi lapsi. Etsin raitista, rehellistä, kotona viihtyvää (tai ainakaan ei juokse baareissa tai harrastuksissa joka ilta), rauhallista ja fiksua tyyppiä. Jonkin sortin koulutus ja sivistyneisyys olisi suotavaa, elämäntapatyöttömiä sossupummeja en enää jaksa. Pitää tykätä lapsista sen verran, että osallistuisi lapseni elämään luotettavana aikuisena. Tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, joten en halua nyhjätä kainalossa 24/7. Ulkonäöstä sen verran, että hygieeninen olla pitää ja mielellään siistit vaatteet, ei mitään paskaisia verkkareita. Myös painon olisi suotavaa olla normaalin rajoissa.

Ehdokkaita, onko heitä?

[/quote]

En tarkoita loukata, mutta on pakko kysyä, haetko itsellesi kumppania vai lapsenhoitajaa saadaksesi sitä omaa aikaa? Vähän tuosta kirjoituksestasi paistaa se läpi, että haluat mennä, mutta lapsesi rajoittaa ja jos siihen saisit kodnhengettären miehen muodossa niin olisiit tyytyväinen.

Miehellä ei saisi olla omaa aikaa ilmeisestikään, pitäisi olla kotona, ei kuitenkaan sinun kanssa 24/7. Toivottavasti löydät, vaikka en usko sellaiseen ihmeeseen.

[/quote]

Täh? En todellakaan hae mitään lapsenvahtia. On mulla sukulaisia, jotka hoitaa lasta tarvittaessa. Enkä todellakaan ihan heti edes luottaisi keneenkään niin, että jättäisin lapsen hänelle kaksin. Jotain rajaa. Mistä edes teit tuollaisen päätelmän? Siitäkö, että toivon miehen osallistusvan lapseni elämään? Eikö se ole ihan normaali olettamus?

Tiedostan kyllä, että parikymppisiä miehiä ei yleensä perhe-elämä kiinnosta. Mutta onhan noita vähän vanhempiakin miehiä, joilla saattaa olla lapsia jo omastakin takaa tai muuten kiinnostaa jo perustaa perhe.

En etsi lapselleni isää, hänellä on jo sellainen. Etsin itselleni kumppania, joka tulee toimeen lapseni kanssa.

Vierailija
16/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko vielä jatkaa, alkoi niin ärsyttää... Toivon löytäväni miehen, joka viihtyy kotona - eli hänenkään menojalkansa ei vipata, kuten ei minunkaan. Se, että en halua olla yhdessä jatkuvasti, ei tarkoita sitä, että haluan miehestä lapsenvahdin. Haluan vain oman rauhallisen ilta-aikani, kun saan puuhailla omia juttujani. Jotkut haluavat olla koko ajan kimpassa ja tehdä jotain yhdessä, minä en ole sellainen. Baareihin ym. pääsisin kyllä jos haluaisin, vaan kun en halua.

Mielenkiintoista, miten kaikille muille lapsi näyttää olevan ongelma. Minulle suurin ongelma seurustelusuhteen aloittamisessa on oma ujouteni ja se, etten käy baareissa tai harrastuksissa. Nuo taas eivät johdu lapsesta, koska en baareillut ennen lastakaan enkä ole koskaan harrastanut mitään sosiaalista.

Vierailija
17/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kotona viihtyvää (tai ainakaan ei juokse baareissa tai harrastuksissa joka ilta)... Pitää tykätä lapsista sen verran, että osallistuisi lapseni elämään luotettavana aikuisena. Tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, joten en halua nyhjätä kainalossa 24/7...

[/quote]

Eli siis haet lastenvahtia? Miehen pitää olla kotona ja hoitaa lastasi, mutta sinulle pitää olla tarpeeksi omaa aikaa :)

Ja sitten vielä haukut miesten utopistisia vaatimuksia.

Vierailija
18/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:51"]

... kotona viihtyvää (tai ainakaan ei juokse baareissa tai harrastuksissa joka ilta)... Pitää tykätä lapsista sen verran, että osallistuisi lapseni elämään luotettavana aikuisena. Tarvitsen omaa aikaa ja tilaa, joten en halua nyhjätä kainalossa 24/7...

[/quote]

Eli siis haet lastenvahtia? Miehen pitää olla kotona ja hoitaa lastasi, mutta sinulle pitää olla tarpeeksi omaa aikaa :)

[/quote]

Lue edelliset viestit. Mun oma aika ei ole baareissa juoksemista, vaan sitä, että saan olla kotona rauhassa ja tehdä omia juttujani yksin. Ei niin, että joku on koko ajan läsnä ja haluaa tehdä yhdessä jotain.

Vierailija
19/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen saanut lapsen nuorena, tosin elän tällaisen päälle parikymppisen miehen kanssa edelleen onnellisena (on siis lapsen isä myös). Kyllä tämänkin ikäisiä hyviä miehiä ja isiä on. Oma mieheni ei ole jäänyt opiskelijaelämästä paitsi, on silloin tällöin mennyt vaikka hänellä lapsi onkin. Jos eroaisimme, keskittyisin todennäköisesti elämään lapseni kanssa kaksin (mies haluaisi tosin ainakin 50% tapaamissopimuksen). Kolme-nelikymppisenähän meillä on jo isot/aikuiset lapset, joten silloin voisi vaikka jonkin mukavan miehen löytääkin. Tällöinhän voit etsiä miestä, joka ei halua omia lapsia/jolla on omia lapsia tms. Oma lapseni on täysi-ikäinen, kun olen 41v, en usko lapsen olevan mikään ongelma parinhaussa tämän ikäisenä. 

Vierailija
20/34 |
23.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="23.01.2015 klo 13:51"]

[/quote]

[/quote]

Lue edelliset viestit. Mun oma aika ei ole baareissa juoksemista, vaan sitä, että saan olla kotona rauhassa ja tehdä omia juttujani yksin. Ei niin, että joku on koko ajan läsnä ja haluaa tehdä yhdessä jotain.

[/quote]

... Eli siis haluat lastenvahdin. En olettanutkaan noin nuorena lisääntymään menneeltä enempää älliä, mutta ihan rehdisti on sanottava, ettet anna kovin "haluttavaa" kuvaa itsestäsi kumppanina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme