Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun isorintaiset ovat niin ylpeitä riippareistaan

Vierailija
01.07.2014 |

Aina kun joku rintoja koskeva keskustelu AV:lla niin mammat tulee jonossa luettelemaan luomut 60F, 85E aitoa tavaraa, 80H omat! Ihan kuin olisi jollain tapaa hienoa omistaa tuollaiset roikottimet.

Tähän aloitukseen odotan kommentteja. "Itselläni 80Ö ja on kiinteät eivätkä roiku miehetkin kehuu jatkuvasti" 

Kommentit (112)

Vierailija
101/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 11:14"]

mulla on ihanat jättilollot, tokihan ne vapaana roikkuu mut siksi käytänkin hyviä liivejä. Taidat olla vaan kateellinen! Huomaan kyllä miten naiset käyttäytyvät kun vieressä istuu isorintaisempi/kauniimpi/varakkaampi nainen.

[/quote]

Miksi ei isorintainen voisi olla kateellinen pienempirintaisille? Tiedän näitä tapauksia.

Minun ei onneksi tarvitse kadehtia ketään, niillä mennään mitä on annettu ja olen onnellinen juuri tällaisena kuin olen.

Onneksi en jaksa moisella leuhkuudella ja myrkynkeittämisellä pilata elämääni vaan osaan ottaa elämästä ilon irti vaikka rintani ovatkin pienet. :)

Minusta on kamalaa kuinka naiset tappavat toinen toisensa jälkeen toisiaan haukkumalla, arvostelemalla, alentamalla ja kiduttamalla. Ei voi tällaisilla ihmisillä olla hyvä olla saati hyvä itsetunto.

Voisin jopa sanoa että miehille iso plussa tässä asiassa.

Vierailija
102/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa oli mielestäni kyse siitä, että isorintaiset naiset pitävät itseään pienirintaisia parempina. Kuten tämänkin ketjun kommentit taas todistavat. Objektiivisesti ajateltuna isoissa luomurinnoissa ei kuitenkaan ole juuri kadehdittavaa.

Kyse ei siis ollut siitä, etteikö ihminen saisi itse olla tyytyväinen kroppaansa. Mut on aika narsistista ylpeillä asialla koko ajan ja olettaa että kaikki ovat kateellisia sinulle. Se on sama asia kuin että esim. ylpeilisin hiusteni värillä aina kun on puhetta hiuksista. "Mulla onkin kastanjanruskeat hiukset, miehet aina kehuu niitä, te blondit olette vaan kateellisia." Tuollainen käytös on vain typerää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:22"]

Aloituksessa oli mielestäni kyse siitä, että isorintaiset naiset pitävät itseään pienirintaisia parempina. Kuten tämänkin ketjun kommentit taas todistavat. Objektiivisesti ajateltuna isoissa luomurinnoissa ei kuitenkaan ole juuri kadehdittavaa.

Kyse ei siis ollut siitä, etteikö ihminen saisi itse olla tyytyväinen kroppaansa. Mut on aika narsistista ylpeillä asialla koko ajan ja olettaa että kaikki ovat kateellisia sinulle. Se on sama asia kuin että esim. ylpeilisin hiusteni värillä aina kun on puhetta hiuksista. "Mulla onkin kastanjanruskeat hiukset, miehet aina kehuu niitä, te blondit olette vaan kateellisia." Tuollainen käytös on vain typerää.

[/quote]

Tämä!

Vierailija
104/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:22"]

[/quote]

Oletko tosiaan noin naiivi, että uskot AP:n vain vilpittömästi ihmetelleen isorintaisten röyhkeää ylpeilyä rinnoillaan, eikä aloituksen tarkoituksena ollut alkuunsakaan vain haukkua riippurintaisia ja ilmaista inhonsa niitä kamalia läskiroikottimia kohtaan?

Vierailija
105/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoija numerolla 47 ymmärsi pointtini. Muut tulivat rehvastelemaan rehevyydellään kuten epäilinkin :D 

-ap 

Vierailija
106/112 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, jos isorintaiset ovat tyytyväisiä rintoihinsa, samoin jos pienirintaiset ovat tyytyväisiä. Monenlaiset tissit on kauniita. En silti voi ymmärtää, miksi tämänkin ketjun perusteella monille isorintaisille on niin tärkeää ja oikein leveilyn aihe, että naapurin ja kavereiden varatut miehet kuolaavat salaa heidän rintojaan. Kyllä hävettäisi, jos kaveripiiriini kuuluisi moisia miessikoja.

Vierailija
107/112 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ap taitaa olla vähän kade lauta? Mulla ainakin paidat istuu paljon nätimmin yllä kun on rintavarustusta niin se vaan on...ja tukevat liivit tekee ihmeitä!

Vierailija
108/112 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot, roikkuvat, eriparitissit. Kynätestiä en läpäisisi, varmaan pysyisi koko penaalikin rinnan alla. Silti olen äärimmäisen ylpeä rinnoistani, ne kun suoriutuvat erinomaisesti tehtävästään eli tarjoavat lapselleni ravintoa. Plussaa on, että vaikka ne ovatkin kaukana länsimaisesta kauneusihanteesta, mieheni silti pitää niistä. Eipä muilla miehillä mitään väliä olekaan.

Toivoisin, että muutkin osaisivat suhtautua rennommin ja armollisemmin itseensä ja vartaloonsa. Eipä ole paljon turhempaa syytä kokea huonommuutta itsestään kuin vertailemalla ulkoisia seikkoja toisiin.

Vierailija
109/112 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa täysjärkinen olisi ylpeä riippareistaan?

Vierailija
110/112 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole voinut valita rintojani. Minua on haukuttu isoista rinnoistani noin 11 vuotiaasta lähtien.

Pitäisikö minun uskoa että rintani ovat vastenmieliset, vai saanko olla tyytyväinen kahteen terveeseen tissiini.

Koskaan en ole haukkunut tai arvostellut muiden rintoja, enkä pidä itseäni parempana.

Kun täällä palstalla aina silloin tällöin näkee ulistavan, että miksi laihoja saa haukkua, miksi laihoja saa haukkua, miksi laihoja saa haukkua.

Kysyisin MIKSI ISOJA RINTOJA SAA HAUKKUA!!!!!

Vierailija
111/112 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka ovat armottomia ja julmia toisten kehoja kohtaan, ovat jollain tasolla henkisesti kehittymättömiä ja vähän normaaleja ihmisiä alempia pikku paskiaisia.

Vierailija
112/112 |
23.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rinnat ovat imettämistä varten. Ja on täysin sama onko ne isot vai pienet. Seksuaaliset ihmiset, vain ajattelevat rintojaankin muiden miellyttämisen kannalta. Ap: hölmöä aloitusta lukiessa pitää olla kiitollinen, että ei tarvitse kärsiä seksuaalisuudesta, tai rinnoista pitävästä miehestä. Luojalle kiitos aseksuaalisuudesta, kaappihomosta ja muumimukeista😉

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi viisi