Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun isorintaiset ovat niin ylpeitä riippareistaan

Vierailija
01.07.2014 |

Aina kun joku rintoja koskeva keskustelu AV:lla niin mammat tulee jonossa luettelemaan luomut 60F, 85E aitoa tavaraa, 80H omat! Ihan kuin olisi jollain tapaa hienoa omistaa tuollaiset roikottimet.

Tähän aloitukseen odotan kommentteja. "Itselläni 80Ö ja on kiinteät eivätkä roiku miehetkin kehuu jatkuvasti" 

Kommentit (112)

Vierailija
61/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi täällä heti jauhetaan että läski ämmä jos on pikkasenkaan isommat kuin c ? Kyllä ne isot tissit saa laihatkin ihan luonnostaan kun geenejä ei voi vaan valita ja jos ei luonnostaan niin aina voi hankkia silarit. Ei se kuppikoko määritä aina sitä että onko ihminen läski vai laiha.

Vierailija
62/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaikkien ihmisten pitäisi olla ylpeitä ulkonäöstään niin nössöltä kuin toi kuulostaakin.

Monesti mietin miten erilailla munkin elämä olis mennyt jos mun ulkonäköä ei olis pilkattu ja itsetuntoa lytätty jo lapsen.

Pahin pilkkaaja oli mun äiti. Surullinen nainen joka oli itse kasvatettu siten et naisella ei ole mitään muuta arvoa kuin kauneus ja muiden miellyttäminen. Nyt hän on jo reilusti yli 70-vuotias, katkera, pahantahtoinen ja kateellinen. Turha varmaan mainitakaan et hän asuu yksin lukaalissaan eikä taida paljon vieraita käydä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:22"]

Ja miksi täällä heti jauhetaan että läski ämmä jos on pikkasenkaan isommat kuin c ? Kyllä ne isot tissit saa laihatkin ihan luonnostaan kun geenejä ei voi vaan valita ja jos ei luonnostaan niin aina voi hankkia silarit. Ei se kuppikoko määritä aina sitä että onko ihminen läski vai laiha.

[/quote]

no mutta se YMPÄRYSMITTA kyllä kertoo jos on vähän isompikokonen.. 80e on läski

Vierailija
64/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:22"]

[/quote]

[/quote]

Miksi pitää aina sanoa että läski ? Eikö löydy muuta sanaa kuten esimerkiksi isokokoinen. Sulla taitaa olla huono itsetunto ku pitää muita haukkua

Vierailija
65/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75D, roikkuuhan nuo, silti olen niistä ylpeä :) ikääkin vasta 26 ja kyllä, mulla on riipparit :D saas nähdä... saisivat olla vähän isommat että 7kymppisenä pystyisi heittämään olan yli...

Vierailija
66/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:34"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:22"]

[/quote]

[/quote]

Ei se oo mustavalkosta. :D kaikkien selkä ei välttämättä ole siro :D

Vierailija
67/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:55"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:47"]Kun ootte 70-vuotiaita, niin jopa ne A-kupin rinnat roikkuvat.

Miksi sitä ei voi olla ylpeä siitä mitä itsellä on? Onko se jotenkin ap:lta pois, jos joku on iloinen omasta ulkonäöstään? Saatahan sinäkin ap olla ylpeä siitä, mitä sinulla on, eikä se ole pois keneltäkään.

[/quote]

Ei muuten roiku

Terveisin 72v.

[/quote]Ainoa paikka joka sinussa ei roiku?

Vierailija
68/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 11:00"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:42"]

En ole ikinä nähnyt kiinteitä D kupin rintoja, C kupiN rinnoistakin vain harvat on kiinteitä...

[/quote]

Mä oon ja läheltä löytyy!

[/quote]

Ex:ällä oli isot ja oli kyllä kiinteät! Vaikka oli imettänytkin. Yäk, pahimpia ovat sellaiset pikku hernepussit. Sitten kun olet vielä synnyttänyt ja ne pikku hernepussit roikkuu, huh!

T. Mies

Vierailija
69/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 85H? :D 

Vierailija
70/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:57"]

75D, roikkuuhan nuo, silti olen niistä ylpeä :) ikääkin vasta 26 ja kyllä, mulla on riipparit :D saas nähdä... saisivat olla vähän isommat että 7kymppisenä pystyisi heittämään olan yli...

[/quote]

Ihana asenne sinulla :D

Noin rento asenne pitäisi kaikilla olla omaan kroppaansa. T. b-kuppi, kenellä mahtuu tissit imetysten jälkeen rullaten liiveihin :D

Ps. minun elämää ei hetkauta, vaikka miehet eivät "lasitukaan" minun onnettomat pussit nähdessään

Vierailija
71/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:42"]Isot rinnat omaavat naiset sattumoisin löytävät itselleen vain tissimiehiä. 

[/quote]

Millainen on "tissimies"? Ovatko he kaikki mielestäsi jotenkin samanlaisia? Eroavatko kenties "peppumiehistä", "brunettimiehistä" tms. oleellisestikin?

Harva mies tosiasiassa valitsee puolisoaan yhden ulkonäköön liittyvän piirteen perusteella.

Olen itse isorintainen ja kyllä mieheni rinnoistani pitää, mutta en kyllä luokittelisi miestäni miksikään "tissimieheksi".

Vierailija
72/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

75F, kyllähän ne vähän roikkuu, mutta liivien kanssa näyttävät hyvältä, ja sopivat tähän mun kroppaan. Jaa-a, ei ne mitkään täydelliset ole, eivätkä kovin kiinteätkään, mutta pidän niistä silti :) kuten sanoin, sopivat mun kroppaan, eikä ne siitä muuksi muuttuisi vaikken pitäisikään. Joten helpommalla pääsee kun opettelee tykkäämään tisseistään, samahan pätee oli tissit sitten 70A tai 85G!

Vierailija
73/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas täälä mollataan isoja rintoja.. Miksi!?! Joka viikko tulee uusi tällainen keskustelu. Hieman kulunut aihe jo. En ymmärrä miten se voi noin paljon haitata että jollain ihmisillä oikeasti on suuret rinnat luonnostaan, he eivät itse voi sille mitään. En kyllä ole lukenut täälä että pienirintaisia haukuttaisiin noin, tai että täälä jättitissit kehuskelisivat kilpaa joten voitte jo lopettaa

Vierailija
74/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.vauva.fi/keskustelu/4214630/ketju/kuppikirjaimet_ja_niiden_ylimarkkinoidut_kasitykset Linkki aloittamaani ketjuun aihepiirinä juurikin tämä turhasta nillitys kirjaimien takia.

Vierailija
75/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:42"]

En ole ikinä nähnyt kiinteitä D kupin rintoja, C kupiN rinnoistakin vain harvat on kiinteitä...

[/quote]

Mä oon ja läheltä löytyy!

Vierailija
76/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän minua suht isorintaisena (80D) huvittaa se, miten innostuneita miehet ovat näistäkin hiukan riippuvista tisseistäni. Mitä ihmeellistä niissä oikein on? Miksi niitä pitää tuijottaa? Pyrin pukeutumaan niin, etteivät rinnat korostu, mutta silti miesten katse harhailee alas ja lasittuu.

Vierailija
77/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä oon ylpeä itsestäni ihan kokonaisuudessaan, vaikka oon läski ja sitä myötä myös isotissinen ja riipparit ei todellakaan ole kiinteät. Katoppa ku se elämä ja itsensä rakastaminen ja onnellisuus ei ole tisseistä kiinni, *pusipusi*

Vierailija
78/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on isot ja roikkuvat.

Pakko olla tyytyväinen, minkäs teet? :o

Vai pitäiskö hävetä itseään koko ajan?

Vierailija
79/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä mulla ole kropassani mitään muuta mistä saisin hyvää palautetta, joten revin iloni siitä mitä mulla on.

Vierailija
80/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me itse ole tätä ylpeydenaihetta keksineet, vaan ne jotka kadehtivat isoja rintoja ja jopa maksavat saadakseen sellaiset. Luomurinnoista tulee väistämättä ennemmin tai myöhemmin riippuvat, mutta onneksi rintaliivit on keksitty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi