Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun isorintaiset ovat niin ylpeitä riippareistaan

Vierailija
01.07.2014 |

Aina kun joku rintoja koskeva keskustelu AV:lla niin mammat tulee jonossa luettelemaan luomut 60F, 85E aitoa tavaraa, 80H omat! Ihan kuin olisi jollain tapaa hienoa omistaa tuollaiset roikottimet.

Tähän aloitukseen odotan kommentteja. "Itselläni 80Ö ja on kiinteät eivätkä roiku miehetkin kehuu jatkuvasti" 

Kommentit (112)

Vierailija
21/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:00"]

Ei minua huvita tippaakaan, että joku on ylpeä omasta vartalostaan (tai edes sen osasta)! Päin vastoin! Jatkuvasti kuulee surullisia uutisia varsinkin nuorista naisista, jotka ovat tyytymättömiä omaan ulkonäköönsä. Minusta kaikkien tulisi olla ylpeitä omasta vartalostaan!

[/quote]

Mutta tulisiko sinusta ihmisten revitellä hyvännäköisyydellään ja hieroa sitä muiden naamaan? Koska faktahan on se, että kaikki ihmiset eivät ole yhtä kauniita.

Musta tämä kaikki on aika mielenkiintoista tietyllä tavalla. Mulla on nimittäin ihan hyvä ulkonäkö. Oon hoikka, kasvoista nätti ilman meikkiäkin, jonkin verran kurvikaskin. Saan muilta naisilta kehuja ja minulle on suoraan ilmaistu, että mulle ollaan kateellisia. Ja mulle ei tulis mieleenkään koskaan kehua omaa ulkonäköäni näiden naisten seurassa. Tiedän, että he ovat kateellisia, joten jos ihailisin äänekkäästi omaa ulkonäköäni heidän edessään, olisi se suoranaista vittuilua ja veitsen kääntämistä haavassa. Vaikuttaisin leuhkalta ja tunteettomalta.

Siksi musta tuntuu kovin oudolta lukea tällaisia "ootte pikkutissit vaan kateellisia, koska miehet tykkää isoista rinnoista ja mulla on sellaset, hähää"-kommentteja. Tämä ei edistä naisten tervettä vartalokuvaa tai itsetuntoa, vaan lisää sitä ajattelua, että naisen arvo on hänen ulkonäössään ja miesten mielipiteessä hänestä. Oikeasti hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei koe tarvetta korostaa itseään haukkumalla muita.

On aivan eri asia sanoa "rakastan omaa vartaloani", kuin "olen parempi kuin sinä, koska tissini ovat isommat ja miehet kuolaavat niitä enemmän."

Vierailija
22/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi keskutelun henki on se, että pienitissiset kyllä saavat kehuskella omia kiinteitä ja terhakoita rintojaan, mutta jos isorintainen kehuu omia suuria rintojaan, niin hän on huono ihminen, itsetunto-ongelmainen tai ylpeä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti semmoset isot rinnat läskeill- on tosi rumat. ei lainkaan eroottiset, kun tulee mieleen vaan joku joulumuori. "emäntämäiset"

Vierailija
24/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 14:58"]

Miksi keskutelun henki on se, että pienitissiset kyllä saavat kehuskella omia kiinteitä ja terhakoita rintojaan, mutta jos isorintainen kehuu omia suuria rintojaan, niin hän on huono ihminen, itsetunto-ongelmainen tai ylpeä?

[/quote]

Minusta keskustelun henki on lähinnä se, että pienitissiset ovat kateellisia lautoja. Itse en usko että he kadehtivat läskejä sen kummemmin.

Vierailija
25/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin vuoden 1992 Seiskan perusteella silikonit on olleet ihan hyvä keksintö:

http://www.seiska.fi/images/upload/cms/files/admin/eija_625.jpg

Vierailija
26/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kenenkään ei tulisi pönkittää omaa itsetuntoaan alentamalla muita. Eikö voisi vain todeta, että minulla on hyvät tissit ja piste. Ilman sitä aakkosrallia, että "minulla on kiihottavat h-kupit" tai "minulla on terhakat b-kupit". Teidän tissinne eivät kiinnosta kuin miehiä. Miesten mielipiteet taas eivät kiinnosta ketään (järkevää ihmistä).

Vierailija
27/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

65D, ei roiku, täti 47

Vierailija
28/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:28"]

65D, ei roiku, täti 47

[/quote]

Ap luki ajatukset oikein :D

Ps. 65D ei ole millään tapaa iso koko. Mielestäni ideaali ympärys ja kuppi mutta isot nuo rintasi tuskin ovat

Vierailija
29/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:10"]

Huvittavaa myös se että sanotaan pikkutissisten täällä itkevän kateuttaan. Miksi kenenkään pitäisi olla kateellinen isoista usein aika ikävän näköisistä ja kantajalleen kipeistä rinnoista? Ja onkohan olemassa myös NORMAALEJA rintoja jotka eivät ole poikkeuksellisen suuret tai pienet? Isojen silikonien kadehdinnankin pystyn ymmärtämään paremmin kuin isojen luomujen.

[/quote]

Mutta kun tosi on, että miehet nyt vain tykkää isoista tisseistä. Mutta ei kai ne nyt teille pikkutissisille mene sitä sanomaan :D

Naapurin akalla ei ole kuin napukat ja sen mies ei saa mun tisseistä katsettaan irti, vaan tosiaan, kuten joku jo kuvaili, silmät lasittuneina tuijottaa mun rintoja, kun kuljen pihalla bikineissä. Selvästi housuista näkee, että sillä seisoo :D

[/quote]

Hahah, voin kuvitella miten joku pullea WT kuvittelee naapurin miehen katsovan himokkaana vaikka oikeasti katsoo paheksuen naapurin vajaaälyistä luuskaa :D

Vierailija
30/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:22"]

Aloituksessa oli mielestäni kyse siitä, että isorintaiset naiset pitävät itseään pienirintaisia parempina. Kuten tämänkin ketjun kommentit taas todistavat. Objektiivisesti ajateltuna isoissa luomurinnoissa ei kuitenkaan ole juuri kadehdittavaa.

Kyse ei siis ollut siitä, etteikö ihminen saisi itse olla tyytyväinen kroppaansa. Mut on aika narsistista ylpeillä asialla koko ajan ja olettaa että kaikki ovat kateellisia sinulle. Se on sama asia kuin että esim. ylpeilisin hiusteni värillä aina kun on puhetta hiuksista. "Mulla onkin kastanjanruskeat hiukset, miehet aina kehuu niitä, te blondit olette vaan kateellisia." Tuollainen käytös on vain typerää.

[/quote]

Näin minäkin aloituksen ymmärrän. 

Minulla on aina ollut melko pienet rinnat ja olen niihin tyytyväinen, muutenkin viihdyn oikein hienosti kropassani. Erästä ystävääni kuitenkin häiritsee kovasti tyytyväisyyteni (en siis kehu itseäni, en kuitenkaan hauku, tai valita koskaan) ja puhe on usein rinnoista. Hänellä on suuret rinnat ja sellaiset, joita en todellakaan kadehdi millään muotoa, mutta niin tämä nainen aina yrittää herätellä minussa jotain mm. sanoi kerran, että KAIKKI miehet tykkäävät suurista rinnoista, että vaikka he väittäisivät jotain muuta, niin kun he pääsevät suurten rintojen äärelle, niin he leikkivät ja peuhaavat niiden kanssa ihan onnessaan. Hänen eksänsä nukkui niiden rintojen välissä...

Ehkä sitten itse olen tuntenut toisenlaisia miehiä. Olen kelvannut tällaisena ihan hyvin itselleni sekä kumppan(e)illeni . Ja mielestäni se on pääasia, oli sitten rinnat suuret tai pienet. 

Vierailija
31/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot rinnat omaavat naiset sattumoisin löytävät itselleen vain tissimiehiä. 

Vierailija
32/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi kun pikkutissi taas itkee

Vierailija
33/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuppikoko 80E, ja pääsen kynätestistä läpi. :D tippuu heti kun päästän irti :D

Vierailija
34/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä niille tisseille pitäisi tehdä, ei niitä voi piiloonkaan laittaa? Eikö ole hyvä olla ylpeä rinnoistaan, vaikka ne eivät olisikaan pystyssä kuin teini-ikäisellä? Saavatko vain pienirintaiset olla ylpeitä itsestään? :D

Vierailija
35/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä nähnyt kiinteitä D kupin rintoja, C kupiN rinnoistakin vain harvat on kiinteitä...

Vierailija
36/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa. Teit sitten aloituksen rinnoista.

Vierailija
37/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:28"]

65D, ei roiku, täti 47

[/quote]

eivät roiku, mutta ulkomuoto muistuttaa pussia :D

Vierailija
38/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiinteät 85D. Kun oli 75C niin ihan samanlaiset oli vaan eri kokoiset. Mutta mulla on täytettä sit kyllä muuallakin, olen lihava.

Vierailija
39/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:34"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 13:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:10"]

Huvittavaa myös se että sanotaan pikkutissisten täällä itkevän kateuttaan. Miksi kenenkään pitäisi olla kateellinen isoista usein aika ikävän näköisistä ja kantajalleen kipeistä rinnoista? Ja onkohan olemassa myös NORMAALEJA rintoja jotka eivät ole poikkeuksellisen suuret tai pienet? Isojen silikonien kadehdinnankin pystyn ymmärtämään paremmin kuin isojen luomujen.

[/quote]

Mutta kun tosi on, että miehet nyt vain tykkää isoista tisseistä. Mutta ei kai ne nyt teille pikkutissisille mene sitä sanomaan :D

Naapurin akalla ei ole kuin napukat ja sen mies ei saa mun tisseistä katsettaan irti, vaan tosiaan, kuten joku jo kuvaili, silmät lasittuneina tuijottaa mun rintoja, kun kuljen pihalla bikineissä. Selvästi housuista näkee, että sillä seisoo :D

[/quote]

Hahah, voin kuvitella miten joku pullea WT kuvittelee naapurin miehen katsovan himokkaana vaikka oikeasti katsoo paheksuen naapurin vajaaälyistä luuskaa :D

[/quote]

Naapurin akalla on polvissa roikkuvat tissit ja perse on kuin seitsemän leivän uuni. Katsoo aina kuolaten kiinteää vartaloani kun olen pihalla bikineissä ja sillä seisoo ihan slvästi. Kaikki miehet tykkää hoikista naisista, mutta eihän ne sitä teille läskeille matameille kerro!!!!!!!

Vierailija
40/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:44"]

Mulla on kiinteät 85D. Kun oli 75C niin ihan samanlaiset oli vaan eri kokoiset. Mutta mulla on täytettä sit kyllä muuallakin, olen lihava.

[/quote]

saisko kuvaa, vähän vaikea uskoa muuten

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän