Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaa kun isorintaiset ovat niin ylpeitä riippareistaan

Vierailija
01.07.2014 |

Aina kun joku rintoja koskeva keskustelu AV:lla niin mammat tulee jonossa luettelemaan luomut 60F, 85E aitoa tavaraa, 80H omat! Ihan kuin olisi jollain tapaa hienoa omistaa tuollaiset roikottimet.

Tähän aloitukseen odotan kommentteja. "Itselläni 80Ö ja on kiinteät eivätkä roiku miehetkin kehuu jatkuvasti" 

Kommentit (112)

Vierailija
81/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata...onpa taas suppea mielipide. Tulee mieleen, että itselläsi ei ole hyvää suhdetta rintoihisi? Ja miksi joku ei saisi olla tyytyväinen h-kuppiinsa ja miksi joku mies ei niistä saisi kiihottua? Onko se sinulta pois? Niitä rintoja on yhtä lailla erilaisia kuin naamavärkkejäkin ja toiset vetoo toisiin.

Vierailija
82/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:42"]En ole ikinä nähnyt kiinteitä D kupin rintoja, C kupiN rinnoistakin vain harvat on kiinteitä...

[/quote]

Siinäpä se, harvat rinnat ovat ainakaan sinun standardeillasi kiinteät, vaikka ovat pienetkin. (C ja D eivät ole vielä edes isot)

AP:lle vielä saisivatko kaikki naiset olla ylpeitä omasta kropastaan, vaikka ei täyttäisikään kaikkia länsimaisen kauneusihanteen normeja? Voisitko sinäkin osaltasi parantaa muiden naisten itsetuntoa ja jättää toisten rintojen haukkumisen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 70G ja kiinteät joita silloin vihasin. Nyt lapsien jälkeen ne on edelleen saman kokoiset, mutta nänni alkaa pikkuhiljaa etsimään napaa. Jännä juttu, nyt se on ihan sama ja oon tyytyväinen siihen mitä annettiin. Tosin ois kiva urheilla ilman että täytyy pukea kaksia urheiluliivejä jotta saa tarpeeksi tukea

Vierailija
84/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:44"]Mulla on kiinteät 85D. Kun oli 75C niin ihan samanlaiset oli vaan eri kokoiset. Mutta mulla on täytettä sit kyllä muuallakin, olen lihava.

[/quote]

Ihan sama juttu! Vaikka olen imettäntyt niin kyllä ne on siitä palutuneet, eivät jääneet riippumaan.

Vierailija
85/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ihanat jättilollot, tokihan ne vapaana roikkuu mut siksi käytänkin hyviä liivejä. Taidat olla vaan kateellinen! Huomaan kyllä miten naiset käyttäytyvät kun vieressä istuu isorintaisempi/kauniimpi/varakkaampi nainen.

Vierailija
86/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit on mitä on. Ovat vähän sellainen asia johon itse ei voi omalla toiminnallaan vaikuttaa merkittävästi. Joten sitä on ihan suotavaa olla ylpeä omista roikottimistaan oli ne sitten pienet tai isot kuitenkin ilman tarvetta julistaa kuinka toisen kokoiset rinnat ovat vääränlaisia. Vai pitäisikö isoja rintoja hävetä? tai pieniä? Mitä se auttaa?

Minulle ei kasva isommat tissit vaikka kuinka häpeisin minitissejäni. Kokeillut olen inhota rintojani koko elämäni, mutta ei ne siitä muuksi ole muuttuneet. Paljon vähemmällä olisin päässyt jos olisin vaikka yrittänyt tykätä tisseistäni. Sama koskee myös isorintaisia. En ymmärrä miksi se on häpeä pitää omasta kehostaan tai edes sen yksittäisistä osista oli se keho sitten ihan millainen tahansa.

Vierailija
87/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP: Huvittaa=Harmittaa niin perkuleesti? :-D Eiköhän ne ole ne -AAA-kuppiset, jotka tulee ketjuihin kehumaan tisseillään, joita ei siis ole. Isorintainen nainen elää rintojensa kanssa, eikä kiinnitä sen suurempaa huomiota muiden tisseihin. Sori vaan. Kyllä ne traumat siellä pikkutissisillä on.

Vierailija
88/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida olla sujut rintojesi kanssa...?

Vierailija
89/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulla on riipparit, enkä ole tyytyväinen niihin. Nopea lihominen ja laihtuminen teki hallaa. Oletko onnellinen kun sanon, että vihaan rintojani ja häpeän niitä joka päivä? Hienoa, että jotkut ovat tyytyväisiä rintoihinsa.

Vierailija
90/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran lääkärissä kun epäilin rintasyöpää. Oli silloin 75G. Lääkäri sanoi niiden olevan ihmeen kiinteät. Tokihan se maan vetovoima veti puoleensa, että roikkui jonkin verran. Nyt 80H. Painoa tullut lisää, riippuuhan ne nyt enemmän myös, eivätkä ole ehkä niin kiinteät. Mutta mitä väliä? Mies tykkää ja on ne minusta ihan siedettävän näköiset.

Vierailija
91/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:33"]Voi voi kun pikkutissi taas itkee

[/quote]

Miksi aina pidetään oletusarvona sitä että pikkutissinen olisi kateellinen tai haluaisi isommat?

Minulla 75A ja pidän rinnoistani, ne ovat osa minua enkä voisi kuvitella itseäni isorintaisena.

Nuorempana joskus mietin että voi kun minulla olisi isommat, mutta se oli hetkellistä ja meni ohi. Tätini on kärsinyt isoista rinnoistaan, hankala pestä, urheilu on vaikeaa sekä vaikea löytää riittävän tukevia liivejä. Sitten tulikin selkävaivat ja meni pienennyttämään rintojaan. Rinnat alkoivat kuitenkin jälleen kasvaa eikä hän halunnut uusintaleikkausta. Hän elää selkävaivojensa kanssa eikä löydä istuvia yläosia joten kulkee säkkimallisissa tunikoissa.

Tuntuu pahalta hänen puolestaan.

Kyse on kuitenkin "vain" rinnoista enkä koskaan ole kuullut keneltäkään loukkaavaa kommenttia pienistä rinnoistani enkä yritä saada niitä näyttämään isommilta kaiken maailman toppauksilla.

Jokainen meistä saa olla ylpeä rinnoistaan olivat ne sitten minkä kokoiset tai malliset tahansa.

Vierailija
92/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 11:19"]AP: Huvittaa=Harmittaa niin perkuleesti? :-D Eiköhän ne ole ne -AAA-kuppiset, jotka tulee ketjuihin kehumaan tisseillään, joita ei siis ole. Isorintainen nainen elää rintojensa kanssa, eikä kiinnitä sen suurempaa huomiota muiden tisseihin. Sori vaan. Kyllä ne traumat siellä pikkutissisillä on.

[/quote]

Voi kauhistus tätä ihmisen ilkeyttä :/

Vierailija
93/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:33"]Voi voi kun pikkutissi taas itkee

[/quote]

Miksi aina pidetään oletusarvona sitä että pikkutissinen olisi kateellinen tai haluaisi isommat?

Minulla 75A ja pidän rinnoistani, ne ovat osa minua enkä voisi kuvitella itseäni isorintaisena.

Nuorempana joskus mietin että voi kun minulla olisi isommat, mutta se oli hetkellistä ja meni ohi. Tätini on kärsinyt isoista rinnoistaan, hankala pestä, urheilu on vaikeaa sekä vaikea löytää riittävän tukevia liivejä. Sitten tulikin selkävaivat ja meni pienennyttämään rintojaan. Rinnat alkoivat kuitenkin jälleen kasvaa eikä hän halunnut uusintaleikkausta. Hän elää selkävaivojensa kanssa eikä löydä istuvia yläosia joten kulkee säkkimallisissa tunikoissa.

Kyse on kuitenkin "vain" rinnoista enkä koskaan ole kuullut keneltäkään loukkaavaa kommenttia pienistä rinnoistani enkä yritä saada niitä näyttämään isommilta kaiken maailman toppauksilla.

Jokainen meistä saa olla ylpeä rinnoistaan olivat ne sitten minkä kokoiset tai malliset tahansa.

[/quote]

Haloo!!! Luitko aloitusta?!?!?

Vierailija
94/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa myös se että sanotaan pikkutissisten täällä itkevän kateuttaan. Miksi kenenkään pitäisi olla kateellinen isoista usein aika ikävän näköisistä ja kantajalleen kipeistä rinnoista? Ja onkohan olemassa myös NORMAALEJA rintoja jotka eivät ole poikkeuksellisen suuret tai pienet? Isojen silikonien kadehdinnankin pystyn ymmärtämään paremmin kuin isojen luomujen.

Vierailija
95/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:32"]Aina kun joku rintoja koskeva keskustelu AV:lla niin mammat tulee jonossa luettelemaan luomut 60F, 85E aitoa tavaraa, 80H omat! Ihan kuin olisi jollain tapaa hienoa omistaa tuollaiset roikottimet.

Tähän aloitukseen odotan kommentteja. "Itselläni 80Ö ja on kiinteät eivätkä roiku miehetkin kehuu jatkuvasti" 

[/quote]

Odottamiasi kommentteja alkoikin suorastaan tulvia. Nää on hauskoja.

Vierailija
96/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:04"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:33"]Voi voi kun pikkutissi taas itkee

[/quote]

[/quote]

Haloo!!! Luitko aloitusta?!?!?

[/quote]

Luin kyllä. Kuinka niin?

Vierailija
97/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

haloo, anna heidän olla ylpeitä isoista rinnoistaan. mikä sua vaivaa. jos ihminen on tyytyväinen kroppaansa ja rintoihinsa, niin hyvä niin. kaiken tämänkin ajan olisit voinut käyttää oman itsetuntosi kehittämiseen.

Vierailija
98/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun D-kupin rinnat ovat hemmetin hyvän näköiset kohottavissa liiveissä. Ilman liivejä rintani eivät olet pystyt, vaan roikkuvat hieman. Mieheni rakastaa rintojani varsinkin makkarissa. Eli rintani ovat vaatteissa upeat ja alasti ne näkee vain mies, joka syttyy niistä täysillä... miksi siis en olisi tyytyväinen?

Vierailija
99/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni sillä on suuri ero onko isot rinnat läskiä vai rintakudosta. 

Vierailija
100/112 |
01.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset näin lapsellisia. Huhhuh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi