Huvittaa kun isorintaiset ovat niin ylpeitä riippareistaan
Aina kun joku rintoja koskeva keskustelu AV:lla niin mammat tulee jonossa luettelemaan luomut 60F, 85E aitoa tavaraa, 80H omat! Ihan kuin olisi jollain tapaa hienoa omistaa tuollaiset roikottimet.
Tähän aloitukseen odotan kommentteja. "Itselläni 80Ö ja on kiinteät eivätkä roiku miehetkin kehuu jatkuvasti"
Kommentit (112)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:45"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:44"]
Mulla on kiinteät 85D. Kun oli 75C niin ihan samanlaiset oli vaan eri kokoiset. Mutta mulla on täytettä sit kyllä muuallakin, olen lihava.
[/quote]
saisko kuvaa, vähän vaikea uskoa muuten
[/quote]
Ei onnistu, sori :D musta ei ole kuvia netissä ;)
Minä vihasin 80E-rintojani, koska pienirintaiset kaverini kiusoittelivat minua niistä. Kun uskaltauduin käymään ulkona, sain paljon huomiota miehiltä ja nykyinen avokkini rakastaa niitä. Kaverinsa katselevat niitä ja kehuvat selkäni takana. Kyllähän se imartelee, mutta pääasia on että pidän näistä isoista rinnoistani nykyään.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:53"]
Kuppikoko 80E, ja pääsen kynätestistä läpi. :D tippuu heti kun päästän irti :D
[/quote]
niin läski ämmä
Mikse ihminen saisi olla tyytyväinen itseensä sellaisena kuin on? Jos joku toteaa pitävänsä omista 60F- rinnoistaan niin kuka minä olen sanomaan että et saa olla tyytyväinen?
t. A-kuppi
Kun ootte 70-vuotiaita, niin jopa ne A-kupin rinnat roikkuvat.
Miksi sitä ei voi olla ylpeä siitä mitä itsellä on? Onko se jotenkin ap:lta pois, jos joku on iloinen omasta ulkonäöstään? Saatahan sinäkin ap olla ylpeä siitä, mitä sinulla on, eikä se ole pois keneltäkään.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:22"]
Aloituksessa oli mielestäni kyse siitä, että isorintaiset naiset pitävät itseään pienirintaisia parempina. Kuten tämänkin ketjun kommentit taas todistavat. Objektiivisesti ajateltuna isoissa luomurinnoissa ei kuitenkaan ole juuri kadehdittavaa.
Kyse ei siis ollut siitä, etteikö ihminen saisi itse olla tyytyväinen kroppaansa. Mut on aika narsistista ylpeillä asialla koko ajan ja olettaa että kaikki ovat kateellisia sinulle. Se on sama asia kuin että esim. ylpeilisin hiusteni värillä aina kun on puhetta hiuksista. "Mulla onkin kastanjanruskeat hiukset, miehet aina kehuu niitä, te blondit olette vaan kateellisia." Tuollainen käytös on vain typerää.
[/quote]
Näin minäkin aloituksen ymmärrän.
Minulla on aina ollut melko pienet rinnat ja olen niihin tyytyväinen, muutenkin viihdyn oikein hienosti kropassani. Erästä ystävääni kuitenkin häiritsee kovasti tyytyväisyyteni (en siis kehu itseäni, en kuitenkaan hauku, tai valita koskaan) ja puhe on usein rinnoista. Hänellä on suuret rinnat ja sellaiset, joita en todellakaan kadehdi millään muotoa, mutta niin tämä nainen aina yrittää herätellä minussa jotain mm. sanoi kerran, että KAIKKI miehet tykkäävät suurista rinnoista, että vaikka he väittäisivät jotain muuta, niin kun he pääsevät suurten rintojen äärelle, niin he leikkivät ja peuhaavat niiden kanssa ihan onnessaan. Hänen eksänsä nukkui niiden rintojen välissä...
Ehkä sitten itse olen tuntenut toisenlaisia miehiä. Olen kelvannut tällaisena ihan hyvin itselleni sekä kumppan(e)illeni . Ja mielestäni se on pääasia, oli sitten rinnat suuret tai pienet.
[/quote]Tuttua. Minulla oli koulussa samanlainen kaveri. Muisti aina meille tissittömille mainita, että voi kun kaikki pojat on hänen rintojensa perässä ja kyllä ne teidänkin rinnat vielä joskus kasvaa.
Tämä sama nainen tuli sitten vastaan myöhemmin eräässä työpaikassa ja samat tissijutut jatkui. Kuinka hih hih, kaikki katsoo hänen rintojaan ja miehet tyytyy kyllä pienirintaisiin, mutta ei ne niille sitä sano, mutta isoista rinnoista ne aina villiintyy.
Miksei saisi olla ylpeä omista rinnoistaan? Koska sinä sanot niin? Kyllä kateus on syvällä suomalaisen perusluonteessa, kun kukaan ei saisi olla ylpeä mistään.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:53"]
Kuppikoko 80E, ja pääsen kynätestistä läpi. :D tippuu heti kun päästän irti :D
[/quote]
niin läski ämmä
[/quote]
Mikäs musta tekee läskin? En ole mikään alle 175cm kääpiö jolle toi rinnanympärys olis järjettömän iso. ;)
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:22"]
Aloituksessa oli mielestäni kyse siitä, että isorintaiset naiset pitävät itseään pienirintaisia parempina. Kuten tämänkin ketjun kommentit taas todistavat. Objektiivisesti ajateltuna isoissa luomurinnoissa ei kuitenkaan ole juuri kadehdittavaa.
Kyse ei siis ollut siitä, etteikö ihminen saisi itse olla tyytyväinen kroppaansa. Mut on aika narsistista ylpeillä asialla koko ajan ja olettaa että kaikki ovat kateellisia sinulle. Se on sama asia kuin että esim. ylpeilisin hiusteni värillä aina kun on puhetta hiuksista. "Mulla onkin kastanjanruskeat hiukset, miehet aina kehuu niitä, te blondit olette vaan kateellisia." Tuollainen käytös on vain typerää.
[/quote]
Näin minäkin aloituksen ymmärrän.
Minulla on aina ollut melko pienet rinnat ja olen niihin tyytyväinen, muutenkin viihdyn oikein hienosti kropassani. Erästä ystävääni kuitenkin häiritsee kovasti tyytyväisyyteni (en siis kehu itseäni, en kuitenkaan hauku, tai valita koskaan) ja puhe on usein rinnoista. Hänellä on suuret rinnat ja sellaiset, joita en todellakaan kadehdi millään muotoa, mutta niin tämä nainen aina yrittää herätellä minussa jotain mm. sanoi kerran, että KAIKKI miehet tykkäävät suurista rinnoista, että vaikka he väittäisivät jotain muuta, niin kun he pääsevät suurten rintojen äärelle, niin he leikkivät ja peuhaavat niiden kanssa ihan onnessaan. Hänen eksänsä nukkui niiden rintojen välissä...
Ehkä sitten itse olen tuntenut toisenlaisia miehiä. Olen kelvannut tällaisena ihan hyvin itselleni sekä kumppan(e)illeni . Ja mielestäni se on pääasia, oli sitten rinnat suuret tai pienet.
[/quote]Tuttua. Minulla oli koulussa samanlainen kaveri. Muisti aina meille tissittömille mainita, että voi kun kaikki pojat on hänen rintojensa perässä ja kyllä ne teidänkin rinnat vielä joskus kasvaa.
Tämä sama nainen tuli sitten vastaan myöhemmin eräässä työpaikassa ja samat tissijutut jatkui. Kuinka hih hih, kaikki katsoo hänen rintojaan ja miehet tyytyy kyllä pienirintaisiin, mutta ei ne niille sitä sano, mutta isoista rinnoista ne aina villiintyy.
[/quote]
ai niin ja lenkilläkin kaikki katsoo hänen rintojaan, kun ne hih hih, pomppii niin ja kyllä hänen on hankala etsiä rintaliivejä lenkille, ettei kaikki vain hih hih, katsois hänen rintojaan.
Olin kurkkuani myöten täynnä tämän naisen ryntäitä. Onneksi tuli muutto toiselle paikkakunnalle
Olen tyytyväinen,rintani ovat kauniit 80C ihan luomut.
Tämä aloitus kertoo kyllä enemmän sinusta kuin "riippari"naisista.
Onhan se kieltämättä hieman huvittavaa kun kuvitellaan että mitä isompi sen parempi. Kuppikoko ei kerro mitään. Muoto ja kiinteys oleellisia.
Tissit kuin tissit, miksi aina pitää olla vertailemassa muihin? Mä oon ihan tyytyväinen riippuliitimiini. :D
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:47"]Kun ootte 70-vuotiaita, niin jopa ne A-kupin rinnat roikkuvat.
Miksi sitä ei voi olla ylpeä siitä mitä itsellä on? Onko se jotenkin ap:lta pois, jos joku on iloinen omasta ulkonäöstään? Saatahan sinäkin ap olla ylpeä siitä, mitä sinulla on, eikä se ole pois keneltäkään.
[/quote]
Ei muuten roiku
Terveisin 72v.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:30"]Kommentoija numerolla 47 ymmärsi pointtini. Muut tulivat rehvastelemaan rehevyydellään kuten epäilinkin :D
-ap
[/quote]
Siis etkö ole lukenut kommentteja vai etkö nää kuinka naiset laittaa että eikä jokainen saa olla tyytyväinen omaan kroppaa. Itselläni on 75 D ja ennen 75 ja olen ollut tyytyväinen oli sitten pienemmät tai isommat. Jokaisella on oikeus olla itsevarma omasta kehostaan ja ei kukaan ole toista parempi oli tissejä tai ei. Itsehän olit heti että isot tissit roikkuu no eipä mulla ainakaan roiku. Ota se pää pois perseestä. Jos et oo itse tyytyväinen niin ei voi mitään.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:30"]Kommentoija numerolla 47 ymmärsi pointtini. Muut tulivat rehvastelemaan rehevyydellään kuten epäilinkin :D
-ap
[/quote]
Siis etkö ole lukenut kommentteja vai etkö nää kuinka naiset laittaa että eikä jokainen saa olla tyytyväinen omaan kroppaa. Itselläni on 75 D ja ennen 75 ja olen ollut tyytyväinen oli sitten pienemmät tai isommat. Jokaisella on oikeus olla itsevarma omasta kehostaan ja ei kukaan ole toista parempi oli tissejä tai ei. Itsehän olit heti että isot tissit roikkuu no eipä mulla ainakaan roiku. Ota se pää pois perseestä. Jos et oo itse tyytyväinen niin ei voi mitään.
[/quote]
Piti laittaa 75 B
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:17"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:30"]Kommentoija numerolla 47 ymmärsi pointtini. Muut tulivat rehvastelemaan rehevyydellään kuten epäilinkin :D
-ap
[/quote]
[/quote]
Piti laittaa 75 B
[/quote]
Joo osaan taas kirjoittaa nyt siis 75 D ja enne 75 B ja nuo b.t ottaisin jos voisin mutta siihen menee vielä aikaa sillä tää laihduttaminen ei oo nopeeta hommaa. Itsellänikin kasvoivat kun rupesin syömään pillereitä ja en todellakaan leiju sillä et ne on isot. Niiden kans just tosi vaikee nukkua ja olla mutta kun aina ei voi valita.
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 16:11"][quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 12:30"]Kommentoija numerolla 47 ymmärsi pointtini. Muut tulivat rehvastelemaan rehevyydellään kuten epäilinkin :D
-ap
[/quote]
[/quote]
Miksi alapeukku ? Sunko mielestä ei saa olla tyytyväinen itseensä sama millaiset tisut on ?
[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 10:44"]Mulla on kiinteät 85D. Kun oli 75C niin ihan samanlaiset oli vaan eri kokoiset. Mutta mulla on täytettä sit kyllä muuallakin, olen lihava.
[/quote]
lisään että kiinteät mutta kipeät, pelkään rintasyöpää.