Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voisit palata ajassa taaksepäin, mitä tekisit toisin?

Vierailija
30.06.2014 |

Itse olisin käynyt enemmän töissä, lähtenyt vaihtoon, opiskellut vielä toisen alan, en olisi alkanut seurustelemaan niin nuorena niin vakavasti, olisin muuttanut.... ei tarvis nyt istua ja ahmia elämän huonoutta itkien ja miettiä, että miten tässä kävi näin.

Kommentit (99)

Vierailija
61/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin opiskellut jonkun proosallisemman ammatin, en olisi jäänyt masentuneena niin pitkälle sairaslomalle, olisin lopettanut nämä opinnot siinä vaiheessa kun ne alkoivat tökkimään. Olisin kävellyt peliautomaatin ohi ja ollut kehittämättä peliongelmaa. Olisin hoitanut äitiäni enemmän. Jos oikein kauas voisi päästä asioita korjaamaan, olisin kasvanut mieluummin lastenkodissa.

Vierailija
62/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No toivottavasti jokainen joka haaveilee nuorena aloitetusta parisuhteesta ja perheestä lukee tän ketjun ja päätyy parempaan ratkaisuun!!!!

Itsekin olisin jättänyt tapaamatta exäni, en olisi muuttanut pois kotoa 17v:na avoliittoon. En olisi ollut 10v huonossa suhteessa (ei toki koko aika ollut huonoa, mutta) olisin varmasti koulutetumpi, varakkaampi ja paremmassa työssä, olisin kerryttännyt omaisuutta, nauttisin työstäni ja olisin voinut valita lapsieni määrän, reissannut maailmalla..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin pyrkinyt lukemaan biologiaa tai äidinkieltä yliopistoon.

Olisin ollut seurustelematta exäni kanssa.

Olisin tehnyt abortin.

Joku näistä.

Vierailija
64/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt nuorena konserteissa,keikoilla,reilaamassa,vaihdossa,au-pairina kun nyhjäsin kotikaupungissa teinisuhteessa. Kaverit toteutti näitä juttuja ja itsenäistyi ja opettelivat tuntemaan itseään ja lähtivät kauas opiskelemaan. Minä sen sijaan leikin kotia.

Vierailija
65/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä että olisin säästänyt rahaa. En olisi ostanut sitä turhanpäiväistä burberrya tai mulberrya, vaan olisin laittanut nekin rahat säästöön...

Vierailija
66/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sotkeentuisi siihen tuttavapiiriin, johon ajauduin yläasteella yksinäisyyden ja koulukiusaamisen takia. Silloin en olisi sössinyt 9. luokkaa ja pilannut sillä koko tulevaisuuttani. Itseasiassa ilman tuota tuttavapiiriä olisi elämäni täysin erilaista ja aivan varmasti parempaa. Sitä kun ei auta enää tässä iässä (+30v) tutustua itseensä ja ymmärtää mitä kaikkea täysin saavutettavissa olevaa sitä sitten jäi itseltä saavuttamatta. Sen sijaan on menneisyys, ja sen myötä myös nykyhetki sekä tulevaisuus, joita ei omakseen tunnista. Olen ollut elämäni olemassa, mutta en elossa. 

Vierailija
67/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mitä! 

Olisin toiminut ihan toisin parisuhdeasioissa. Joko en jättänyt hyvää miesehdokasta lainkaan aikanaan tai ainakin toiminut ihan toisin tämän nykyisen suhteen alkuaikoina. Jättänyt monet tapailut väliin. 

Olisin opiskellut lukiossa paremmin heti. Olisin säästänyt siinä vuosia aikaa. 

Olisin elänyt kaiken kaikkiaan fiksummin ja kristillisemmin. En ole kovin kummoinen ihminen.. Onneksi on armo.

Vierailija
68/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.06.2014 klo 20:14"]

Lisäisin vielä että olisin säästänyt rahaa. En olisi ostanut sitä turhanpäiväistä burberrya tai mulberrya, vaan olisin laittanut nekin rahat säästöön...

[/quote]Mitä taas kadun, että säästin mutta en ymmärtänyt tai jaksanut ottaa selvää kuinka käyttää ja sijoittaa rahat tuottavammin. Voi kun olisin alkanut aktiivisesti ostaa osakkeita 5 vuotta sitten ja rahastaa nousut...

Vierailija
69/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiletäisin tän palstan pystyttämisen

Vierailija
70/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita muutamia...

- En ikinä alkaisi seurustelemaan erään idiootin kanssa

- Panostaisin opiskeluun lukion jälkeen

-" Kääntäisin kaikki kivet" erään miehen suhteen ettei tarvitsisi loppu elämää jossitella

Vierailija
71/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kun en ottanut avioeroa aiemmin.

Vierailija
72/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, kaiken olen saanut mitä tavoittelin, enemmänkin. Mitään en kadu. Tulevaisuudessa haaveilen ulkomailla asumisesta, saapa nähdä vieläkö se joskus toteutuu...

Vierailija
73/99 |
30.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo toinen ala ois munkin valinta

Kaikkea muuta, en vaihtaisi, ilman niitä huonoja kokemuksia , en olis nyt tässä, enkä olis fiksu, kasvoin ihmisenä, näen ihmisten läpi

Vierailija
74/99 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.07.2014 klo 19:54"]Jättäisin lapset tekemättä ja olisin elänyt parikymppisenä villiä sinkkuelämää enkä olisi seurustellut vielä vakavasti niin nuorena..

[/quote] tämä taitaa olla monella että jämähdetään nuoruuden suhteeseen.

Vierailija
75/99 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin tehnyt rikosilmoituksen lapsena yhdestä paskapäästä. Olisin jättänyt lapset tekemättä ja naimisiin menemättä. Olisin mennyt välivuodeksi ulkomaille ja valinnut sen jälkeen paremmin opiskelupaikkani. Olisin jatkanut koulut loppuun. Olisin käyttänyt vähemmän päihteitä ja ollut varautuneempi ihmisten suhteen. Ja no, olisipa minulla sitten ollut helkkarin paljon tylsempi elämä ja kaksi ihanaa lasta vähemmän!

Vierailija
76/99 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jospa voisinkin vielä palata sinne ihanaan ensirakkauteen, niin en koskaan enää luopuisi hänestä: olen nimittäin saanut huomata, etten osaa ketään muuta rakastaa niin paljon, kuin häntä rakastin. Kaduttaa siis aivan mielettömän saakelisti..!!

Vierailija
77/99 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ottanut opinnot vakavammin.

Olisin hankkinut lapsia vasta sitten kun niille on varmasti kunnollinen isä.

Olisin matkustanut enemmän.

Olisin keskustellut vanhoista ajoista enemmän vanhojen sukulaisteni kanssa, nyt se on myöhästä.

Olisin tutkinut enemmän vaihtoehtojani enkä mennyt aina kun pässi narussa sen mukaan mitä joku muu haluaa.

Olisin pitänyt enemmän lapsieni puolia erilaisissa vaikeassa tilanteissa, minä tunnen lapseni paremmin kuin kukaan muu. Lopputulos oli että olin alunperinkin oikeassa. Lapset jo aikuisia.

Olisin yrittänyt ahkerammin etsiä itselleni mieluisen harrastuksen liikunnan parissa, olin nuorena hyvinkin liikunnallinen.

Olisin tehnyt niin monta asiaa toisin jos olisin tiennyt lopputuloksen.

Vierailija
78/99 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi

Vierailija
79/99 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan mitä vaan voisi muuttaa, niin muuttaisin sen etten olisi pikkulapsena sairastellut ja sitä myötä saanut elämää suuresti haittaavaa sairaalakammoa.

Olisin kasvanut vähän ennen kuin ryntäsin opiskelemaan vain siksi, että pitää mennä opiskelemaan. Alavalinta olisi ollut jotain aivan muuta kuin nykyinen "valinta" (en edes koe valinneeni vaan ajatuneeni), joka ei sovi minulle ollenkaan. Varsinkaan en olisi ottanut hirveää määrää opintolainaa näiden turhien opintojeni vuoksi. Sitten, kun olisin opiskellut sitä itselleni sopivaa alaa niin olisin jo opintojen ohella hakeutunut alan töihin.

En olisi mennyt leikkaukseen, jonka haitat olivat suuremmat kuin hyödyt.

Vierailija
80/99 |
21.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi syntynyt. t. huono päivä :d

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi