Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En syö koskaan pikaruokaa, onko kysyttävää?

Vierailija
22.06.2014 |

En enää edes muista, milloin söin viimeksi esim. mäkki-, hese-, nakkikiskaruokaa. Pärjään aivan hyvin ilmankin. Olen nuori 25-vuotias, harrastan myös satunnaista bailaamista. Edes laskuhumalassa en eksy mäkkärin jonoon.

Hyvin menee silti. Miksi itse käyt mäkkärissä jne. (jos siis käyt)?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, pitääkö pakkosyöttää pari burgeria?

Vierailija
2/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten syöt esim. ulkona? Pitsat, pastat ja sushit, keitot... nekin on melkoista pikaruokaa. Salaatit ja uuniperunat myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos tekee mieli niin syön. Ehkä kerran kuussa. Itse en käytä alkoholia. Miks sä käytät?

Vierailija
4/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käy juuri koskaan ulkona syömässä, sillä se on liian tyyristä kukkarolleni. Pitsankin teen mieluiten alusta loppuun itse. Sitä paitsi ravintolaruoka ei mielestäni ole pikaruokaa, sillä sen saapuminen pöytään kestää jonkin aikaa.

Vierailija
5/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä söisin mielelläni, mutten raski. Mäkkärillä olen käynyt kerran, hesessä yms. en koskaan. Tavalliselta grilliltä hain viimeksi reissussa ollessa jotain kolmisen vuotta sitten, sitä ennen on vuosia myös.

Pikaruokaa syön kyllä valtavasti, ja kaupasta vieläpä eineksenäkin. Tänäänkin olen syönyt lihiksen. Minä en pärjää ilman hamppareita, porilaisia ja pitsoja, ne ovat sitä superherkkua mulle.

Vierailija
6/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän alkoholia silloin tällöin juhliessa ystävien kanssa tai esim. viiniä joskus harvoin hyvän ruoan kanssa. Mielestäni viinikin maistuu hyvälle verrattuna rasvaiseen mäkkiburgeriin. Terveellistä tuskin kumpikaan noista on. Ap.

Vierailija
7/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kaikin puolin muutenkin täydellinen ihminen?

Vierailija
8/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No syötkö sit esimerkiksi kolmioleipiä tai noita muita kaupan valmiita eväsleipiä? Eipä nekään kaikki mitään terveyspommeja ole. Ja pikaruokaa ovat siinä missä hampurilaisetkin.

Vierailija
9/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaruoka

Pikaruokahan tarkoittaa että on nopesti esille nostettavissa ei sitä kuinka kauan ainesten esivalmistukseen on aikaa käytetty.

Esimerkkinä hampurilaisen sämpylä - ei ne hetkessä synny, yleensä ei edes myyntipisteessä vaan leipomossa.

Onko lehtipihvi pikaruokaa, paistuu minuutissa?

Itse syön mitä ruokaa tahansa.

Vierailija
10/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Good for you. Ei kysyttävää.

Vierailija
11/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä esim. Hesessä annoksen eteen saaminen kestää pidempään kuin vaikka lounassushin kanssa. Eli sushi on pikaruokaa?

Miksi pikaruoa on rasvaista? Kyllähän pitkään kypsytettykin ruoka on rasvaista? Ei minkään ravintolaruoan syöminen ole normaalille ihmiselle lihottavaa tai vaarallista. Enemmän ne kotona syödyt herkut ja muut ovat epäterveellisiä.

Lähdet siis lounastunnilla valmistamaan pitsaa omassa pitsauunissasi? Sulla taitaa olla ika pitkät lounaat, meillä muilla vain se 30 min :/

Vierailija
12/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:50"]

No kyllä esim. Hesessä annoksen eteen saaminen kestää pidempään kuin vaikka lounassushin kanssa. Eli sushi on pikaruokaa?

Miksi pikaruoa on rasvaista? Kyllähän pitkään kypsytettykin ruoka on rasvaista? Ei minkään ravintolaruoan syöminen ole normaalille ihmiselle lihottavaa tai vaarallista. Enemmän ne kotona syödyt herkut ja muut ovat epäterveellisiä.

Lähdet siis lounastunnilla valmistamaan pitsaa omassa pitsauunissasi? Sulla taitaa olla ika pitkät lounaat, meillä muilla vain se 30 min :/

[/quote]Syöttekö te kaikki lounaaksi pitsoja useinkin? Kun itse olin vielä (pätkä)työelämässä, ei niillä palkoilla syöty missään ruokaloissa tai pitsoja, joko omia eväitä tai ei sitten syöty ollenkaan.

Vierailija
13/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan silloin tällöin grilliruokaa, jos siltä tuntuu. Syön, koska tykkään, nams.

Hyvin menee minullakin. Olen normaalipainoinen, oikeastaan ennemmin hoikka, ja hyväkuntoinen. Liikunta ja fyysinen työ kompensoivat satunnaisen herkuttelun (vaikka ikääkin on "jo" 37). Ja kun pääosin syö suht terveellisesti, voi ihan hyvin välillä sallia itselleen herkkujakin, mikä nyt kenenkin herkkua sitten on.

Vierailija
14/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, itse en välitä kahvileivästä. Eli pullasta, kakuista, piirakoista, viinereistä, leivoksista, mitä näitä nyt on. Kylässä kohteliaisuuden vuoksi otan vähän, kun ei ole tarvetta tuoda asiaa esille tai olla epäkohtelias vieras, mutta kotona tai kahvilassa en koskaan syö.

En silti ihmettele niitä, jotka pullaa ja täytekakkua vetävät. Makuja on monenlaisia! :)

T. 14

Vierailija
15/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön ulkomailla pikaruokaa. Katukeittiöstä jotain ihanaa nopeasti ja halvalla. Anteeksi.

Vierailija
16/16 |
22.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.06.2014 klo 12:28"]

Oletko kaikin puolin muutenkin täydellinen ihminen?

[/quote]

En ole ap, mutta kommentoin: sinä vaikutat kaiken puolin alemmuudentuntoiselta.

AP:lle: itsekään en syönyt nuorena koskaan pikaruokaa, en edes juonut virvoitusjuomia ollenkaan. Selvisin miltei kolmekymppiseksi, kunnes joku napsahti päässä ja joskus ostoreissuilla ostan hesestä hampurilaista ja cokista. Älä siis tee samaa kuin minä, eli ala kolmekymppisenä himoitsemaan moista moskaa. ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän