Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te yli 40v naiset, hoi! Tyhjä olo. Auttaako avioero? Ikäkriisikö, täytän muutaman vuoden päästä 40v ja elämä tuntuu olevan ohi

Vierailija
29.06.2021 |

Mistä saatte motivaatiota elää?

Mikä teillä auttoi ikäkriisiin? (ei tarvitse tulla kertomaan, ettei ole koskaan ollut ikäahdistusta)

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 48 eikä mitään merkitystä. Olen kärsinyt yli vuoden.

Vierailija
2/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään sua uusi ammattivalittaja auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä vastaa alkaa neljänkympin jälkeen

Vierailija
4/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa, suosittelen :)

Vierailija
5/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta ahdistusta on ollut, mutta ei ikään liittyvää. Olen 42v ja elämäni on nyt parasta mitä ikinä on ollut. Elämääni kuuluvat työ, lapset, miesystävä, pari ystävää. Olen tyytyväinen itseeni ja elämääni. Erosin neljä vuotta sitten. Avioliittoni oli ikävä ja viimeiset vuodet itkua ja pahaa mieltä. Uutta työtä etsin, että sillä saralla vähän mättää.

En tiedä auttaako avioero tyhjään oloon. Ainakin se minulla auttoi helpottavasti, kun ex-mies teki elämästä kurjaa.

Vierailija
6/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Auttaa, suosittelen :)

Jos on tylsä ja pihtaava puoliso, niin kannattaa erota mahfollisimman pian! Menetin itse vuosia naisen kanssa, joka ei todellakaan ollut seksuaalisesti aktiivinen ja kaiken uuden kokeilu oli hankalaa. Puistattaa koko nainen vieläkin !

Vierailija
7/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harakirin paikka

Vierailija
8/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näimme nyk mieheni kanssa töissä ja se oli menoa!! Itse olin silloin 42 ja hän 50, otti avioeron (olisi eronnut ilman minuakin) ja elämä ollut ihan toista sen jälkeen. 

Vierailija
9/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v on nuori

T. Mummo66

Vierailija
10/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin silarit ja aloin puumaksi. Paikat ihan hellänä jatkuvasti.

Vierailija
11/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan aloittaa aina uuden elämän erolla tai ilman, miten haluat. Kyllä se siitä taas kirkastuu, aina on uusia pieniä alkuja. Ehkä voit uudistaa asioita positiiviseen suuntaan.

Vierailija
12/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voithan aloittaa aina uuden elämän erolla tai ilman, miten haluat. Kyllä se siitä taas kirkastuu, aina on uusia pieniä alkuja. Ehkä voit uudistaa asioita positiiviseen suuntaan.

Tuntuu että kaikilla muilla on menossa ihana, mahtava toinen kierros! Ja mulla samaa, tylsää, tasaista..

Ap

Vierailija
13/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes täyttää 40v. Narun jatkoksi

Vierailija
14/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua edes täyttää 40v. Narun jatkoksi

Sama!

N26

Vierailija
15/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nyt olisi aika aikuistua, kasvaa henkisesti ja löytää itsensä, niin ettei oma onni ole jostain miehestä kiinni. 

Vierailija
16/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että kaikilla muilla on menossa ihana, mahtava toinen kierros! Ja mulla samaa, tylsää, tasaista..

Ap

Pitikö nyt TAAS väsätä uusi ketju, johan sä olet saanut satoja kommentteja tänään.

Vierailija
17/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ikäkriisi, kuvittelin sen aviokriisiksi. Kävin terapiassa puhumassa suhteen ongelmista ja aika pian terapeutti sai mut näkemään, että omista ahdistuksistanihan siinä oli kyse. Suhde pelastui. 

Nyt ikää on mulla 45 v ja tuon ikäkriisin jälkeen olen mm. perustanut yrityksen, saanut lapsen (sen saman miehen, muidenkin lasteni isän kanssa), matkustanut kolmella mantereella, hankkinut mökin ja viimeinkin onnistunut ottamaan liikunnan säännölliseksi osaksi elämää. Odotan innolla tulevia vuosia. 

Vierailija
18/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joojoo, "iäkäs" 36v. Mitä ne sun lapset tekee kun joudat notkua täällä kaikki päivät?

Vierailija
19/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoli pois! Kärsitte vaan fomosta, niin kuin itsekin liian pitkään.

Kun siitä pääsee yli, laskeutuu ihana rauha.

Luottakaa muhun, kaikki menee hyvin!

T. N 46

Vierailija
20/54 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin yli 40v tekemään niitä asioita joista pidän. En niitä mitä odotetaan tai olisi suotavaa.

Eronnut en vaikka luulisi sen olevan isokin muutos mutta ei oikeasti muuta perusongelmaa.

Esim. Rahan merkitys on vähäinen samoin muille näyttäminen ( omaisuus, ahkeruus, pätevyys jne.)

Asun vaatimattomasti käyn melekkäässä vaikkakin huinopalkkaisessa työssä, harrastan yksinkertaisia ilmaisia asioita tapaan ystäviä jne.

Joku näkee ehkä minun epäonnistuneen kun tulot on tippuneet 1/4. Todellisuudessa elämäni on huoletonta ja nautin vapaudesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan