Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Antakaa ihmisten tupakoida parvekkeella!

Vierailija
29.06.2014 |

Mielummin siellä kuin jossain sisätiloissa liesituulettimen alla. Miettikää miten se käry silloin leijailee teidän asuntoihinne. En itse tupakoi, mutta naapuri tupakoi sisällä ja se haisee täällä tosi vahvasti. Mielummin siedän sen, että parvekkeen avatessani vähän kärtsää...

Kommentit (263)

Vierailija
21/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:28"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:22"]

Millaista terveyshaittaa esim. keväällä haiseva koiranpaska aiheuttaa?

[/quote]

Koiranpaska ei haise meille sisälle eikä edes parvekkeelle, sen verran kaukana se on kolmannesta kerroksesta. Sen sijaan naapurien tupakointi... no, siitä on tässä ketjussa kerrottu monen suulla, miten kauhea terveyshaitta se on.

[/quote]

Kysyin mitä terveyshaittaa se koiranpaska aiheuttaa? Kyllähän sinäkin kai ulkona käyt jossa se haisee? Entä  kun maanviljelijä menee sikalaan, jos haju on terveyshaitta niin hän kuolee tai sairastuu lähes heti? niinkö?

Vai aiheutuuko sinulle ainostaan siitä terveyshaittaa mikä haisee teillä, mutta muualla oleva haju ei olekkaan haitallista?

[/quote]

Lue nyt ekana, mitä kaikkea moskaa niissä tupakoissa on. Koiranpaska ei ole vaarallista, jos sitä ei syö. Inhottavaa se on, mutta yksikään koira ei ole tullut minun parvekkeelleni paskomaan. Sianpaskakin haisee pahalle, mutta ei siinä mitään kemikaaleja ole. Nyt vähän järkeä tuohon ajatuksenjuoksuusi, kiitos.

Vierailija
22/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:21"]

Ensin isännöitsijään, sen jälkeen terveystarkastajaan. He tulevat tekemään mittaukset ja selvittävät mistä tupakansavu tulee asuntoon.

[/quote]

Niin varmaan juu tulevat tekemään mittauksia jonkun valittajan pyynnöstä. Eiköhän terveystarkastajalla ole oikeitakin töitä tehtävänä eikä juosta pellejen perässä mittailemassa.

[/quote]

Kyllä vaan tulevat, se on niiden työ. Siitä ollaan samaa mieltä, että tupakoitsijat on pellejä.

[/quote]

No miksi te sitten täällä valitatte? Miksette soita sitä tarkastajaa mittailemaan ja tee loppua naapurin tupakoinnista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:28"]

Kysyin mitä terveyshaittaa se koiranpaska aiheuttaa? Kyllähän sinäkin kai ulkona käyt jossa se haisee?

[/quote]

Oletko sinä tyhmä vain ihan vaan tyhmä? Tässä ketjussa on kyse parveketupakoinnista, joka minua haittaa, ja joka haittaa näköjään aika montaa muutakin. Minulle on yksi lysti, mitä ulkona maassa on ja miten paljon se haisee. Tietenkin on toivottavaa, että koirien omistajat toimivat vastuullisesti ja noukkivat lemmikkiensä jätökset pussiin ja kiikuttavat ne roskikseen.

Mikä tässä nyt voi olla niin vaikea käsittää? Koulunkäynti jäänyt vähän vähäiseksi ja luetun ymmärtäminen kangertelee?

Vierailija
24/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:34"]

Lue nyt ekana, mitä kaikkea moskaa niissä tupakoissa on. Koiranpaska ei ole vaarallista, jos sitä ei syö. Inhottavaa se on, mutta yksikään koira ei ole tullut minun parvekkeelleni paskomaan. Sianpaskakin haisee pahalle, mutta ei siinä mitään kemikaaleja ole. Nyt vähän järkeä tuohon ajatuksenjuoksuusi, kiitos.

[/quote]

Kerro nyt ensin mitkä ovat niiden tupakassa olevien myrkkyjen pitoisuudet siinä vaiheessa kun nenä haistaa sen? Kun nyt pystyt ensin kertomaan sen niin pystymme arviomaan myrkkyjen haitallisuuden. Ei arsenikkikaan tapa jos pitoisuus on tarpeeksi pieni.

Kuten täällä on todettu saat kadulla (kaupungissa) enemmän myrkkyjä elimistöösi autojen pakokaasuista kun naapurin tupakoinnista.

Vierailija
25/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:25"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:21"]

Ensin isännöitsijään, sen jälkeen terveystarkastajaan. He tulevat tekemään mittaukset ja selvittävät mistä tupakansavu tulee asuntoon.

[/quote]

Niin varmaan juu tulevat tekemään mittauksia jonkun valittajan pyynnöstä. Eiköhän terveystarkastajalla ole oikeitakin töitä tehtävänä eikä juosta pellejen perässä mittailemassa.

[/quote]

Kyllä vaan tulevat, se on niiden työ. Siitä ollaan samaa mieltä, että tupakoitsijat on pellejä.

[/quote]

No miksi te sitten täällä valitatte? Miksette soita sitä tarkastajaa mittailemaan ja tee loppua naapurin tupakoinnista?

[/quote]

Se on työn alla koko ajan, täällä nyt keskustellaan asiasta, elä hermostu.

Vierailija
26/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on virallisesti todistettu ihan tämän ketjun perusteella: tupakoitsijat ovat tyhmiä inttäjiä. :D

Vierailija
27/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:37"]

Koulunkäynti jäänyt vähän vähäiseksi ja luetun ymmärtäminen kangertelee?

[/quote]

Ilmeisesti et osaa itse lukea? Ylhäällä joku kirjoitti---> Haju on terveyshaitta!

Kysyin jos haju on terveyshaitta niin mitä terveyshaittaa esim koiranpaska aiheuttaa koska siinä on haju.

Vierailija
28/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:32"]Parasta olisi, että kerrostaloissa ja rivareissa ei saisi tupakoida lainkaan; ei parvekkeella eikä sisällä.

Muutenkin olisi hyvä, jos tupakointi kiellettäisiin niin monessa paikassa kun mahdollista. Tupakan myynnin kieltäminen ei onnistu, mutta tupakointiin voidaan tehdä todella paljon rajoituksia, kunnes polttaminen on kiellettyä aina ihmisten ilmoilla.

Kaikkialla missä avotulen teko on kiellettyä, on myös tupakointi kiellettyä. Savuhaitat tulevat molemmista.

[/quote]

Miksi haluat laskeutua noitavainojen aikaiselle kaudelle? Etkö löydä elämääsi muuta sisältöä kuik tupakoitsijoiden ahdistelun nurkkaan?

Vierailija
29/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:40"]Nyt se on virallisesti todistettu ihan tämän ketjun perusteella: tupakoitsijat ovat tyhmiä inttäjiä. :D

[/quote]

Ja tupakoimattomat säälittäviä haukkujia! :D

Vierailija
30/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:37"]

Koulunkäynti jäänyt vähän vähäiseksi ja luetun ymmärtäminen kangertelee?

[/quote]

Ilmeisesti et osaa itse lukea? Ylhäällä joku kirjoitti---> Haju on terveyshaitta!

Kysyin jos haju on terveyshaitta niin mitä terveyshaittaa esim koiranpaska aiheuttaa koska siinä on haju.

[/quote]

Viittaan kommenttiini 148. Lue siitä. :)

Vierailija
31/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:39"]

[/quote]

En minä hermostu, ihmettelen vaan että pulistaan ja valitetaan, mutta asialle ei tehdä mitään. En minä itse polta, enkä kärsi muiden tupakoinnista koska asun omakotitalossa joten siinä suhteessa ko. asiaan mulla ei ole kantaa.

Vierailija
32/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:38"]

[/quote]

Kerro nyt ensin mitkä ovat niiden tupakassa olevien myrkkyjen pitoisuudet siinä vaiheessa kun nenä haistaa sen? Kun nyt pystyt ensin kertomaan sen niin pystymme arviomaan myrkkyjen haitallisuuden. Ei arsenikkikaan tapa jos pitoisuus on tarpeeksi pieni.

Kuten täällä on todettu saat kadulla (kaupungissa) enemmän myrkkyjä elimistöösi autojen pakokaasuista kun naapurin tupakoinnista.

[/quote]

No kerro nyt niitä pitosuuksia, niin voimme arvioda mahdolliset terveyshaitat.

Vierailija
33/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Kerro itse, sinullahan niitä tupakka-askeja on.

Vierailija
34/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:22"]

Jos poltat tupakkaa, et saastuta hengitysilmaa läheskään niin paljon kuin roskien ja märkien jätteiden polttajat. Savun määrä on hurja kun poltetaan haravoituja lehtiä ja risuja. Astmaatikon ei kannata muuttaa omakotialueelle missä vielä saa poltella mitä tahansa. 

[/quote]

Ja näitäkö poltetaan tunnin välein, kuten keskivertoröökaaja vetää sitä röökiään? Nyt IHAN VÄHÄN PLIIS sitä suhteellisuudentajua ja järkeä noihin juttuihinne, ääliöt.

Vierailija
35/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:32"]Parasta olisi, että kerrostaloissa ja rivareissa ei saisi tupakoida lainkaan; ei parvekkeella eikä sisällä.

Muutenkin olisi hyvä, jos tupakointi kiellettäisiin niin monessa paikassa kun mahdollista. Tupakan myynnin kieltäminen ei onnistu, mutta tupakointiin voidaan tehdä todella paljon rajoituksia, kunnes polttaminen on kiellettyä aina ihmisten ilmoilla.

Kaikkialla missä avotulen teko on kiellettyä, on myös tupakointi kiellettyä. Savuhaitat tulevat molemmista.

[/quote]

Miksi haluat laskeutua noitavainojen aikaiselle kaudelle? Etkö löydä elämääsi muuta sisältöä kuik tupakoitsijoiden ahdistelun nurkkaan?

[/quote] Elamanlaatusi varmaan paranee huomattavasti kun saat nuo haisulit lahtemaan narinallasi ja niiden asuntoihin muuttaa bilesakkia joka nauttii omasta paheestaan yota paivaa.

Vierailija
36/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:47"]

[/quote]

En minä polta, eikä varmaan askissa ole savun pitoisuutta 10-20 metrin päässä eri tuuliolosuhteissa.

Vierailija
37/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:47"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:22"]

Jos poltat tupakkaa, et saastuta hengitysilmaa läheskään niin paljon kuin roskien ja märkien jätteiden polttajat. Savun määrä on hurja kun poltetaan haravoituja lehtiä ja risuja. Astmaatikon ei kannata muuttaa omakotialueelle missä vielä saa poltella mitä tahansa. 

[/quote]

Ja näitäkö poltetaan tunnin välein, kuten keskivertoröökaaja vetää sitä röökiään? Nyt IHAN VÄHÄN PLIIS sitä suhteellisuudentajua ja järkeä noihin juttuihinne, ääliöt.

[/quote]

Tai vartin välein niinkuin alakerran työtön laiskuri.

Vierailija
38/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 16:27"]

Yritän elää siten, että olisin mahdollisimman vähän häiriöksi naapureilleni; en metelöi, kunnioitan muiden asukkaiden aamu- , ilta- ja yöunia, en sotke pihamaata enkä porraskäytävää, pyyhin jalkani aina rappuun tullessa huolellisesti, en järjestä juhlia, musiikkini soi aina hyvin hiljaa, samoin telkkarini. Tervehdin napureitani ja autankin heitä tarpeen mukaan. Juttelen taloyhtiön vanhusten kanssa, samoin lasten. Olenko hyvä vai huono naapuri?

Tupakoin - ja teen sen kotona ollessani parvekkeella.  Tekeekö tämä ainoa paheeni minusta teille sietämättömän naapurin, josta tulisi päästä eroon?

[/quote]

Röökaaminen on noista ainoa, joka mun mielestäni on perseestä, ei nuo muut haittaa saati vaaranna muiden terveyttä, kuten sun syöpäkääryleesi. 

Ei se silti tarkoita, ettenkö voisi ollaystäväsi ja pitää sinusta ihmisenä.

Vierailija
39/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:43"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:39"]

[/quote]

En minä hermostu, ihmettelen vaan että pulistaan ja valitetaan, mutta asialle ei tehdä mitään. En minä itse polta, enkä kärsi muiden tupakoinnista koska asun omakotitalossa joten siinä suhteessa ko. asiaan mulla ei ole kantaa.

[/quote]

No tehdäänhän, mutta valitettavasti monilla tupakan savusta kärsivillä ei ole tarpeeksi tietoa asioista ja he uskovat että pitää vain kärsiä, kun näin se ei ole.

Laissa ei ole vielä kieltoa parveketupakoinnista, mutta isännöitsijän on pakko ryhtyä toimiin, jos savua/hajua tupakasta toisiin asuntoihin kulkeutuu. Tämä on ihan fakta.

Vierailija
40/263 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:47"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 19:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Tupakka-askissa EI ole mainintaa siitä, mitä ne myrkkypitoisuudet on silloin kun sun tukkonen nokkas sen hajun saa kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi