Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä kummittelee tässäkin asunnossa! Olemmeko tuloissa hulluiksi -ketju 2.

Vierailija
29.06.2014 |

Mistä aloittaisin?

Olen hämilläni. Nyt kauhuissani. Tunnen oloni hölmäksi, tyhmäksi, avuttomaksi. He jotka ovat lukeneet alkuperäistä ketjua (löytyy googlella), tietävät mistä puhun. Tänä iltana taas olen pelännyt. Pitkään oli taukoa kuten aiemman ketjun loppuun kirjoitin, mutta se palasi. Nyt tiedän miksi velheni kertoi meillä ovien auenneen itsestään, toisen veljeni näkevän näkyjä "kuin joku kulkisi portaissa" -joita en ole itse uskonut. Nämä vaan ovat vahvistuneet. Tänä iltana ensimmäistä kertaa harkitsin tosissani pappia ja muutto kävi mielessä. Nytkin mietin seuraavaa ääntä, kuinka siihen reagoida. En voi enää ilta klo 21.00 liikkua ilman miestäni.

En jaksa tähän kirjoittaa kaikkia, mutta joitakin jos joku haluaa lukea? -väsy painaa jo, huomenna enemmän.

Ei naurata.

-Alkup. Ketjun aloittaja - muistaako joku?

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kameroihin ei varaa. Enkä edelleenkään halua nähdä mitä huoneissa tapahtuu! Haluan yrittää pysyä tervejärkisenä.. Ap

Vierailija
22/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuovet avautuvat itsestään ilmavirtojen ja talon elämisen saurauksena. Kolinat ja paukkeet kuuluvat myös talojen ääniin. Itse en kopauksista välitä. Eri asia on sitten on sellaiset äänet jotka vaativat todella jotakin liikuttamaan.   Luin joskus talosta jossa kaikki alkoi ensin ääninä sitten vilahduksia silmäkulmassa ja lopulta selittämättömiä kuolemantapauksia rappusissa tönäisty ja vastaavia.  Jos henki on pahantahtoinen se voi tunkeutua ajatuksiis ja kauttasi aiheuttaa pahoja tekoja.  Suosittelisin muuttamaan ennenkuin aiheutuu peruuttamatonta vahinkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes jaksanut lukea ketjua, kävi alusta asti selväksi tämä trolli. Ap keskustelee itsekseen ihan siitä syystä, että ketju pääsee tuonne luettujen joukkoon ja sitä kautta trolli ottaa tuulta purjeisiin.

Ap, jos haluat tienata 10 000 euroa, niin olen valmis tulemaan dokumentoimaan kummintustapauksia. Jos kiinnostaa niin ole ketjussa aktiivinen ja luodaan yhteys keskenämme. Se on kuitenkin aika paljon rahaa, eikö?

Vierailija
24/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro lisää tapahtumista? Uskon sinua, äitini luona tapahtui myös outoja juttuja, esimerkiksi kuului kun joku kävelee raskain askelin portaat ylös, mutta ketään ei näy (nukuimme ihan portaiden yläpään vieressä). Todistimme eräällä kerralla poikaystäväni kanssa molemmat tuon tapahtuman.

Vierailija
25/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:29"]Puuovet avautuvat itsestään ilmavirtojen ja talon elämisen saurauksena. Kolinat ja paukkeet kuuluvat myös talojen ääniin. Itse en kopauksista välitä. Eri asia on sitten on sellaiset äänet jotka vaativat todella jotakin liikuttamaan.   Luin joskus talosta jossa kaikki alkoi ensin ääninä sitten vilahduksia silmäkulmassa ja lopulta selittämättömiä kuolemantapauksia rappusissa tönäisty ja vastaavia.  Jos henki on pahantahtoinen se voi tunkeutua ajatuksiis ja kauttasi aiheuttaa pahoja tekoja.  Suosittelisin muuttamaan ennenkuin aiheutuu peruuttamatonta vahinkoa.

[/quote]Meidän kohdalla "talo ei elä". Vasta muutaman vuoden vanha asunto. Ap

Vierailija
26/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:36"]En edes jaksanut lukea ketjua, kävi alusta asti selväksi tämä trolli. Ap keskustelee itsekseen ihan siitä syystä, että ketju pääsee tuonne luettujen joukkoon ja sitä kautta trolli ottaa tuulta purjeisiin.

Ap, jos haluat tienata 10 000 euroa, niin olen valmis tulemaan dokumentoimaan kummintustapauksia. Jos kiinnostaa niin ole ketjussa aktiivinen ja luodaan yhteys keskenämme. Se on kuitenkin aika paljon rahaa, eikö?

[/quote]En halua tienata, eikä tämä ole trolli. Ne tekstit joiden perässä on nimikirjaimet "Ap", on mun kirjoittamia. Mitä nyt joku/toiset pölvästit viime ketjussa yrittivät esiintyä minuna :-o Ap

Vierailija
27/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 03:16"][quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:29"]Puuovet avautuvat itsestään ilmavirtojen ja talon elämisen saurauksena. Kolinat ja paukkeet kuuluvat myös talojen ääniin. Itse en kopauksista välitä. Eri asia on sitten on sellaiset äänet jotka vaativat todella jotakin liikuttamaan.   Luin joskus talosta jossa kaikki alkoi ensin ääninä sitten vilahduksia silmäkulmassa ja lopulta selittämättömiä kuolemantapauksia rappusissa tönäisty ja vastaavia.  Jos henki on pahantahtoinen se voi tunkeutua ajatuksiis ja kauttasi aiheuttaa pahoja tekoja.  Suosittelisin muuttamaan ennenkuin aiheutuu peruuttamatonta vahinkoa.

[/quote]Ja muuttaminen ei auta. On tullut siis perässäni asunnosta toiseen. Oli vanha tai uusi asunto, silti näemme/ koemme. Ap

Vierailija
28/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron huomenna enemmän.... Öitä välillä. Ap

Vierailija
29/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitään kummituksia ei ole olemassa on helppo todeta että turhaan pelkäätte.

Papit ovat tässäkin asiassa täysiä turhimuksia -koska mitään jumaliakaan ei ole olemassa.

Vierailija
30/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ollut joku siitä asti, kun olin pieni ja se on ilmeisesti seurannut mua, koska täällä se on eikä äitini luona. Vaikuttaa kyllä ihan hyvän tahtoiselta. Edellisessä kämpässä kyllä vähän pelotti sillon, kun olin yläasteella. Voihan se olla ettei nää ole samoja.

Tää ei varmasti ollut sama vaan uskon sen olevan isäni, koska se tapahtui isäni hautajaispäivänä. Seisoin peilin edessä laittamassa itseäni valmiiksi hautajaisiin, kun näin peilin kautta, että tyhjillään olevat henkarit alkoivat heilua ihan hulluina eteisen toisessa päässä. Mutta ketään muu ei ollut eteisessä, äiti oli olkkarissa. Se ei myöskään ollut mikään ilmavirtaus, koska ikkunat olivat kiinni, väliovi oli kiinni ja se ei ollut mitään pientä heiluntaa, ne kaikki heilui eri tahdissa.

Sitten tän uskon olevan sen mikä on ollut meillä aina, joskus kahdekannella luokalla, olin mennyt nukkumaan ennen poikaystävääni, kun hän jäi katsomaan vielä telkkari. Totta kai huoneeni oli tuossa iässä sotkuinen ja sänkyni vieressä oli tyhjäjäte säkki. Yhtä äkkiä jätesäkkin poikki käveltin, siinä kohta huusin poikaystävääni niin paljon kuin keuhkoista lähti. Sillä se oli liian lähellä, olisin ollut ihan sujut asian suhteen jos rapina olisi tullut kauempaa huoneestani, mutta ei viiden sentin päästä.

Sitten oli ne ajat kun oikeasti olin peloissani ketä ikinä olikaan käyttäyty todella agressiivisesti, yksi yö heräsin siihen, kun joku olisi juuri lyönyt mua pesäpallo mailalla jalkaan. Huusin niin vietävästi sitä kipua niin, että kaikki heräsi. Toinen agressiivisen ajan tapahtuma tapahtui kun valvoin yöllä tietokoneella pelaten, ensi oveeni kolahti ihan kuin joku olisi tönnäissyt jonkun sitä päin ja sen jälkeen kuulu raapimis äänet, ei nukuttanut sinä yönä.

Äitini yöpöydältä sen naaman edestä joskus tipahti lasi lattialle ja lähti pyörimään lattialla ympyrää minuutin ajan.

Ollaan kanssa kutsuttu tärä Kasperiksi niin äitini kuin nykyisen mieheni kanssa. Luulen jopa, että 11kk ikäinen lapseni näkee sen kuka se nyt onkaan. Aina välillä se tuijottaa keittiön ovelle innoissaan ja alkaa höpöttää aivan kuin jollekkin ihmiselle. Joskus kun lapseni oli vielä noin puoli vuotta. Se nukkumaan mennessä alkoi höpöttellä siellä sängyssään ja kun tulin katsomaan se katsoi mua sitten se katsoi siihen pinniksen laidalle ja jatkoi höpötystä. Myös joka kerta kun haen sen nykyään päivä unilta se katso taakseni, osoittaa ja sillä on se innostunut ilme ja kun kysyn ketä siellä on alkaa kauhea höpötys. Melkein pelottaa se, että mitä se mulle vastaa, kun oppii puhumaan,

Vierailija
31/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä rölli suoraan kauhuleffasta (y)

Vierailija
32/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon sinua! Usein näissä tilanteissa ongelma on juuri se että muut leimaavat hulluksi tai eivät ymmärrä miten kauheasta tilanteesta on kyse. Yksi parhaimmista ystävistäni on käynyt läpi samanlaisen tilanteen. Hän on todella fiksu, hyvässä ammatissa oleva KTM joka harrasti newagea. Homma oli aluksi mukavaa ja kutkuttavaa mutta sitten se lähti kädestä... Ystäväni alkoi iltaisin kokemaan ja näkemään vaikka mitä. Esim sänky tärisi itsestää. Tätä kesti vuoden ystäväni oli aivan hajalla, kukaan ei osannut auttaa. Lopulta hän kuuli uskovaisests vanhasta pariskunnasta jotka ovat auttaneet myös muita tämmöisessä tilanteissa olleita ihmisiä. Pariskunta ja ystävi tapasivat. Pariskunta osasi antaa monta neuvoa ja siunasin ystävääni ja hänen kotiaan. Vapautuminen hengistä ei kuitenkaan tapahtunut heti vaan se oli prosessi jota kesti noin 1-1,5 vuotta. Nykyään ystäväni on täysin vapaa näistä jutuista. Hän osaisi varmasi myös auttaa sinua. Jos haluat antaa sähköposti osoitteesi niin voidaan keskustella lisää. :) Kaikkea hyvää sinulle! t:SL (ps. Pappi pyytäminen on hyvä idea... Mutta yliopiston pappi koulutuksessa ei tälläisiä asioita opeteta joten etsi sellainen pappi/uskova jolla on kokemusta ja ymmärrystä näistä asioista.)

Vierailija
33/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ghost Investigations Finland voisi kiinnostua.

Itse en usko mörköihin enkä muuhun ihmisen ulkopuoliseen paranormaaliin toimintaan, vaikka minullakin on hurja ja pelottava poltergeist-kokemus. Olen sitä mieltä että me ihmiset itse aiheutamme nuo ilmiöt. Ihmismieli osaa hämätä itseään. 

Vierailija
34/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 03:16"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 02:29"]Puuovet avautuvat itsestään ilmavirtojen ja talon elämisen saurauksena. Kolinat ja paukkeet kuuluvat myös talojen ääniin. Itse en kopauksista välitä. Eri asia on sitten on sellaiset äänet jotka vaativat todella jotakin liikuttamaan.   Luin joskus talosta jossa kaikki alkoi ensin ääninä sitten vilahduksia silmäkulmassa ja lopulta selittämättömiä kuolemantapauksia rappusissa tönäisty ja vastaavia.  Jos henki on pahantahtoinen se voi tunkeutua ajatuksiis ja kauttasi aiheuttaa pahoja tekoja.  Suosittelisin muuttamaan ennenkuin aiheutuu peruuttamatonta vahinkoa.

[/quote]

Jokainen talo elää. Se johtuu lämpötilan vaihteluista. Etenkin kesäisin ne on suuria, kun lämmitys on poissa päältä. Aurinko saattaa lämmittää talon hyvin lämpimäksi päivisin ja iltaisin taas saattaa jäähtyä todella paljon. Silloin alkaa narinat ja paukkumiset taloissa. Oli se sitten uusi tai vanha.

Liikettä moni näkee heijastumisten kautta. Ja kun sen näkee silmänurkasta, niin se on vieläpä erittäin hämärää liikettä. Eikai teillä ole silmälasit? Noille löytyy ihan oikeita selityksiä ja kummitukset ei ole ihan ensimmäisiä selityksiä asiassa. Ne jotka luottaa pappien puhdistavaan voimaan ... :D Oletteko te oikeasti lukenut kristinuskoa ja miten se on syntynyt? Sama kuin pyytäisi Harry Potter-fanin lukemaan potteriansa taloon ja uskoisi sen karkottavan hengen. Mikäli kummituksia on olemassa, niin miksi he pelkäisi olematonta? Miksi heille toisi rauhan olematon asia, mikä on ihmisten keksintöä? Kristinuskossa on vain useampi ihminen keksinyt tuota asiaa kun Potterit on luonut yksi henkilö.

Vierailija
35/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis hetkinen ap, oletteko muuttaneet uuteen asuntoon, joka on eri, kuin se edellisen ketjun asunto? Ja sama meno jatkuu?

Ota yhteyttä Aavedatan kavereihin https://www.facebook.com/pages/Kummitusp%C3%A4iv%C3%A4kirjat-Aavedata/265699843477946
Heistä on ollut lehdissä ja tv:ssäkin juttua.

Vierailija
36/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 12:01"]

Siis hetkinen ap, oletteko muuttaneet uuteen asuntoon, joka on eri, kuin se edellisen ketjun asunto? Ja sama meno jatkuu?

Ota yhteyttä Aavedatan kavereihin https://www.facebook.com/pages/Kummitusp%C3%A4iv%C3%A4kirjat-Aavedata/265699843477946
Heistä on ollut lehdissä ja tv:ssäkin juttua.

[/quote]

Jos samat vaivat jatkuu uudessa asunnossa, niin silloin se ei ole asunnon vika. Ei se ole myöskään aaveen vika. Tuolloin on aika tutkia päänuppia. Todennäköisin selitys on yleensä se oikea.

Vierailija
37/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 15:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:17"]

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 01:15"]No kirjoita vaan jos pelottaa ja vaivaa. Minä en ole aiempaa ketjua lukenut, mutta ei se haittaa.

[/quote]Googleta. Löytyy pitkät stoorit mitä olen kirjoittanut. Sama otsikko. Ap

[/quote]

Onko sitä nyt niin vaikeeta linkittää tai antaa ainakin pari hakusanaa, koska siellä on pari muutakin aloittanut ketjun aiheesta? :p

[/quote]

http://www.vauva.fi/keskustelu/3916867/ketju/meilla_kummittelee_tassakin_asunnossa_olemmeko_tulossa_hulluiksi

Vierailija
38/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerron vain mitä koemme. En tarvitse apua vaan muiden kokemusten kokeiden kertomuksia. Esim. Ovatko loppuneet jne. En osaa selittää... Ap

Vierailija
39/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.06.2014 klo 20:14"]Kerron vain mitä koemme. En tarvitse apua vaan muiden kokemusten kokeiden kertomuksia. Esim. Ovatko loppuneet jne. En osaa selittää... Ap

[/quote]kokeiden = kokeneiden. Ihana tää luuri :D Ap

Vierailija
40/90 |
29.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä kummitusjutuissa on aina yksi juju, joka paljastaa ne tarinoinniksi. Jostain syystä ne kirjoitetaan aina hyvin dramaattisesti, mutta silti silmiinpistävän yksityiskohtaisesti ja huolitellulla kielellä, sellaisella, jota jostakin todellisesta tapahtumasta sydänjuuriaan myöten järkyttynyt ihminen ei todellakaan käyttäisi. Sanavalinnat ovat usein aika mahtipontisia, asioita "paljastetaan" tipoittain pitäen lukijoita jännityksessä yms. Yleisesti ottaen sellainen "kummitusjuttutyyli", jota ei käytetä mistään muusta asiasta puhuttaessa. Et hämää ainakaan minua, ap. ;-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi