Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni ja sen "ehkäily"

Vierailija
27.06.2014 |

Osaisikohan joku nainen valaista miestä nytten. Tapasin muutamakuukausi sitten aivan ihanan tytötn. Tyttö on 28vuotia ja itse olen 30vuotias. Ollaan nyt noi 2kk seurusteltu. Tyttöystäväni ahdistuu vähän väliä syistä: Olemme esimerkiksi 3pvä yhdessä putkeen, kolmas päivä on hänelle liikaa ja sillä tulee ajatus et näkeminen oli tässä tällä erää. Meidän 50km välimatka sitä ahdisti. Sanoin et voin hyvin jossain vaiheessa muuttaa sinne päin tai yhteen sinne päin. Ettei mua sillai mikään pidättele täällä. Sitä ahdistaa kehuni häntä kohtaan. Sitä ahdistaa jos kerron hänelle rakastavani häntä tai tykkääväni hänestä. Hänkin eka sanoi rakastavansa mua. Nyt ei kuulemma enään tiedä. Ennen kutsui mua kullaksi, ei enään. Ja juttelumme jälkeen sanoi että, viihtyy yksinkin mutta tykkää musta ja tykkää mun seurasta. Luulee jos jätän esim. kahvinkeittimeen lapun jossa kerron et keitin on ladattu ja rakastan häntä. Eli ajattelee et pidän sitä velvollisuutena. Vaikkei asia niin ole. Ja haluaa katsoa pystyykö hän sitoutuun oikeasti pidemmäksi aikaa vai ahdistuuko hän. Eli olenko vain joku testikappale hänelle ja tuhlaan aikaani, eli hän vain testaa itseään? Olishan mun helppoa hänet jättää. En vain kykene siihen. Tunteet on niin vahvat häntä kohtaan. En ymmärrä mikä mussa voisi olla vikana, olen katseenkestävä, kiltti, hauska, hellä, lämmin, kuuntelen ja auttavainen. Seksissäkin pidän huolen siitä että, hän saa orgasmin. Vaikka vaikeeta se on kun normaalissa yhdynnässä hän ei sitä saa. Eli mitä ihmettä oikeesti hänen mielessään liikkuu? Ja joo on seurustellu aikasemmin 9vuotta.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:03"]Olenhan mä kyllä siihen varautunut et ero tulee kohta. Sitä mä tässä pelolla odotankin. Mutta olisi vain niin mukava tietää mitä hänen mielessään liikkuu. Jos kysyn niin vastaus on "en tiedä". Väitti olevansa luonteltaan ajattelija, mut sit kun kysäsee niin ei tyyliin ajattele mitään. Tämä suhde ei kuitenkaan vaikuta siltä, että haluaa vain hyötyä. Enempi hänen autoansa ollaan käytetty kuin omaani.

[/quote]

En tarkoittanut niinkään materiaalista hyötymistä (auto), vaikka se oli yhtenä esimerkkinä. Siis sitä että tyttöystäväsi hyötyy sinusta henkisesti, joku jolle kertoa omia juttuja ja joku joka on kiinnostunut hänestä ja haluaa olla hänen kanssaan. Halu olla "haluttu". Tyttöystäväsi vaikeneminen kertoo että hän ei halua loukata tunteitasi tai ei vain osaa avautua aiheesta. Ei hän suoraan voi sanoa "Sun kanssa on kiva olla, mut ei muuta, odottelen tässä tosirakkautta." -tyyppistä juttua. Koska se kuulostaisi kauhealta ja juttu olisi sitten siinä.

"En tiedä" on vain haluttomuutta käsitellä asiaa. Tosin täytyy muistaa että joillekin ihmisille avoin keskusteluon vaikeaa... Mutta edelleenkin olen vahvasti sitä mieltä että sinä et valitettavasti ole hänelle yhtä tärkeä kuin hän on sinulle. On turha jäädä odottamaan vastauksia häneltä, kun hän ei niitä ole todennäköisesti antamassa. Ota etäisyyttä häneen tai yksinkertaisesti lopeta suhde, ei ole hyväksi kummallekaan teistä tuollainen epämääräinen ja ahdistava suhde. Ansaitset paljon parempaa. -n23-

Vierailija
62/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa yhtä oikeaa tapaa olla suhteessa. Asuttuani kymmenen vuotta yksikseni, en muuttaisi aivan ensi kuukausien hurmassa yhteen. Juuri nyt olen suhteessa jossa nähdään silloin "kun se molemmille sopii ja sattuu huvittamaan". Toki iässäni on jo lapset tehty ym. joka vaikuttaa. Mutta tää toimii hyvin ja suhde pysyy tuoreena. Ollaan yhdessä silloin kun siltä tuntuu, sitoudutaan suhteeseen mutta jää tilaa omillekin jutuille. Hemmetin hyvä systeemi molemmille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suurin osahan sitä mieltä on et uutta kehiin vain. Kokeilen kuitenkin vielä tämän vkl:n jälkeen pitää hiljaista eloa ja kun hän ehdottaa tapaamista niin sanon ettei nyt sovi. Muita juttuja. Ja sitten lopetan suhteen jos asia ei muutu. Mutta, tuskin muuttuukaan kuten moni on niin sanonut. Mutta jostain syystä haluan vielä kokeilla. Vaikkei se minulle hyvää tee.

Vierailija
64/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ikää sinulla oli oikeasti? Nytten, enään....ei kait kukaan n.kolmekymppinen kirjoita noin

Vierailija
65/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:43"]Ja ikää sinulla oli oikeasti? Nytten, enään....ei kait kukaan n.kolmekymppinen kirjoita noin

[/quote]

Paitsi jos kyseessä on elämän koulun käynyt isäm maan puollustaja.

Vierailija
66/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi sinussa ei ole vika vaan tytössä! Hänellä vaikuttaa olevan sitoutumiskammo ja huono itsetunto. Minä olin vähän samanlainen mieheni (!) kanssa kun aloimme seurustella.

Olin koulukiusattu ja minulla oli siitä niin kovat arvet, että itsetunto oli huono, olematon. Olin miestäni kohtaan aika kalsea ja oli vaikea juurikin ottaa kehuja vastaan, koska en sisimmässäni uskonut olevani niiden arvoinen. Menneisyyteni vuoksi kaikki kaunis oli jotain pilailua, millä yritettiin vain pilata päiväni. Kesti vuosi ennen kuin ymmärsin, että en voi antaa menneisyyden haamujen pilata nykyistä elämääni.

Toivon, että sinun tyttöystäväsi voisi ajatella, onko hänellä taustallaan arvottomuuden tunne, mikä estää olemasta kokonaan sun. ;) Voi olla myös sitoutumiskammo, jos olet ensimmäinen, joka on "tosissaan" hänen kanssaan, niin se voi pelottaa.

Vierailija
67/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö... :D

Vierailija
68/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä itse lähtisi tuohon pelailuun. Aikuisten ihmisten pitäisi pystyä keskustelemaan tunteistaan, toiveistaan, haluistaan ja peloistaan: mikäli keskustelut eivät asiaa ratkaise, sitten pitää etsiä parempaa seuraa. Mutta kaikenlaiset pelit, joissa "pihdataan" yhteydenpitoa tai keskustelua tarkoituksena saada toisen ihmisen käyttäytyminen muuttumaan, ovat lapsellisia eivätkä koskaan johda hyvään, keskustelevaan parisuhteeseen.

Vierailija
69/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän on elänyt aikasemmassa suhteessa 9v narsistin kanssa niin hänen traumansa voi olla tosi syviä. Ehkä vielä niin purkamattomia ettei hän itsekään tajua mistä kaikki kumpuaa ja siksi on tuota määrittelmätöntä ahdistusta ja "en tiiä" oloa. Itse olin lähes kolmekymppinen aikuinen kun hetken tapailin tällaista narsistia alle vuoden ja edelleen tällee 10 vuoden jälkeen onnellisena aviovaimona ja äitinä voin ihan fyysisesti pahoin esimerkiksi kun nään samanlaisen auton kuin tällä eksällä oli. Tuo narsisti oli juuri sellainen helposti rakauttaan tunnustava, kovasti imartelevia kehuja suoltava, romanttisia lahjoja jakeleva tyyppi. Aina silloin kun halusi. Ehkä siksi en nykysin juurikaan välitä mistään läässyn lässyn -jutuista, kukista tai yllärilahjoista mieheltäni. Ehkä ton narsistikokemusken jälkeen niihin on tullu sellanen päälleliimatun maku ja ne ahdistaa kun alitajunta ei uskalla niitä uskoa todellisiksi.
Plääh... ne mie osaakaan selittää miltä tuntuu ja mitä ajan takaa. Mutta siis jos tyttöystävälläsi on jotain tällasta taustalla, niin se voi aiheuttaa ahdistusta. Mie esim. voisin ehkä pahoin omalla kohdalla tollasesta nallesydänsysteemistä, vaikka näin ulkopuolisena ajatuksesi on mielestäni han söpö.

Vierailija
70/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ehkäilet sen kanssa loppu elämäs tai alat elää omaa elämää. Suosittelen sitä omaa elämää,

Vierailija
71/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 12:43"]Ja ikää sinulla oli oikeasti? Nytten, enään....ei kait kukaan n.kolmekymppinen kirjoita noin

[/quote]

Ei se ikä sitä kirjoitustaitoa sormia napsauttamalla tuo :D Vaan koulutus. Ja koulut käydään lähes aina hyvin nuorena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän