Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni ja sen "ehkäily"

Vierailija
27.06.2014 |

Osaisikohan joku nainen valaista miestä nytten. Tapasin muutamakuukausi sitten aivan ihanan tytötn. Tyttö on 28vuotia ja itse olen 30vuotias. Ollaan nyt noi 2kk seurusteltu. Tyttöystäväni ahdistuu vähän väliä syistä: Olemme esimerkiksi 3pvä yhdessä putkeen, kolmas päivä on hänelle liikaa ja sillä tulee ajatus et näkeminen oli tässä tällä erää. Meidän 50km välimatka sitä ahdisti. Sanoin et voin hyvin jossain vaiheessa muuttaa sinne päin tai yhteen sinne päin. Ettei mua sillai mikään pidättele täällä. Sitä ahdistaa kehuni häntä kohtaan. Sitä ahdistaa jos kerron hänelle rakastavani häntä tai tykkääväni hänestä. Hänkin eka sanoi rakastavansa mua. Nyt ei kuulemma enään tiedä. Ennen kutsui mua kullaksi, ei enään. Ja juttelumme jälkeen sanoi että, viihtyy yksinkin mutta tykkää musta ja tykkää mun seurasta. Luulee jos jätän esim. kahvinkeittimeen lapun jossa kerron et keitin on ladattu ja rakastan häntä. Eli ajattelee et pidän sitä velvollisuutena. Vaikkei asia niin ole. Ja haluaa katsoa pystyykö hän sitoutuun oikeasti pidemmäksi aikaa vai ahdistuuko hän. Eli olenko vain joku testikappale hänelle ja tuhlaan aikaani, eli hän vain testaa itseään? Olishan mun helppoa hänet jättää. En vain kykene siihen. Tunteet on niin vahvat häntä kohtaan. En ymmärrä mikä mussa voisi olla vikana, olen katseenkestävä, kiltti, hauska, hellä, lämmin, kuuntelen ja auttavainen. Seksissäkin pidän huolen siitä että, hän saa orgasmin. Vaikka vaikeeta se on kun normaalissa yhdynnässä hän ei sitä saa. Eli mitä ihmettä oikeesti hänen mielessään liikkuu? Ja joo on seurustellu aikasemmin 9vuotta.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon "tuu hoiteleen mut" olen yhden naisen mies aina kerrallaan. En ole hänelle kirjotellut 4päivään, eikä hän minulle. Kunnes hän sit täpäji jostain työasiasta. Ehkäpä se on sit kivireenvetämistä jatkossakin. Kylmää kohtelua olen jo sillai harrastanu, jos hän kirjottaa jotain niin vastaan pelkällä hymiöllä.

Vierailija
42/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei ole rakastunut sinuun, ap. Hän seurustelee kanssasi kunnes rakastuu johonkuhun. Sinä olet takuulla aivan ihana mies, mutta hän ei ole sinulle oikea kumppani. Löydät vielä sen, joka rakastuu juuri sinuun. Jätä tyttöystäväsi rauhaan, anna hänen tehdä työtä suhteen eteen. Jos hän ei tee siitä, anna olla ja jatka eteenpäin elämässäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ollaan nyt noi 2kk seurusteltu."

Jos 2 kk:n jälkeen on noin suuria ongelmia, niin eiköhän kannata lähteä etsimään uutta lyyliä kainaloon.

Kumpikin teistä kärsii, ja tuskin tuo suhde tulee korjaantumaankaan.

Ei suhdetta kannata väkisin ylläpitää.

1. Ota itseäsi niskasta kiinni

2. Selvitä naisellesi, että sinulla on paha olla suhteessa ja haluat siksi lopettaa sen (siis suhteen, ei naista)

3. Lähde etsimään itsellesi uusi nainen

4. Elä onnellinen loppuelämä uuden naisen kanssa

Mikäli ongelma uusiutuu, tee samat toimenpiteet

Vierailija
44/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenhan mä kyllä siihen varautunut et ero tulee kohta. Sitä mä tässä pelolla odotankin. Mutta olisi vain niin mukava tietää mitä hänen mielessään liikkuu. Jos kysyn niin vastaus on "en tiedä". Väitti olevansa luonteltaan ajattelija, mut sit kun kysäsee niin ei tyyliin ajattele mitään. Tämä suhde ei kuitenkaan vaikuta siltä, että haluaa vain hyötyä. Enempi hänen autoansa ollaan käytetty kuin omaani.

Vierailija
45/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:02"]

"Ollaan nyt noi 2kk seurusteltu."

Jos 2 kk:n jälkeen on noin suuria ongelmia, niin eiköhän kannata lähteä etsimään uutta lyyliä kainaloon.

Kumpikin teistä kärsii, ja tuskin tuo suhde tulee korjaantumaankaan.

Ei suhdetta kannata väkisin ylläpitää.

1. Ota itseäsi niskasta kiinni

2. Selvitä naisellesi, että sinulla on paha olla suhteessa ja haluat siksi lopettaa sen (siis suhteen, ei naista)

3. Lähde etsimään itsellesi uusi nainen

4. Elä onnellinen loppuelämä uuden naisen kanssa

Mikäli ongelma uusiutuu, tee samat toimenpiteet

[/quote]

Olisikin elämä ihan noin helppoa. Lähinnä tunteet tässä nyt kismittää tuohon toimenpiteeseen.

Vierailija
46/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta. Myös se että näyttäisi viihtyvän seurassasi, mutta kun olette erossa kohtelu on kylmää ja välinpitämätöntä. Sama noiden en tiedä-vastausten kanssa. Kyllä tosiaan ero vaikuttaisi kannaltasi järkevimmältä. Varmaan jossain on joku joka rakastuu sinuunkin yhtälailla. Itse vielä odotan josko törmäisin vihdoin joskus ihmiseen joka rakastuisi minuun aidosti ja minä häneen.

Vierailija
47/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan teillä sama ongelma kun mulla miehen kanssa. Hän siis ehtii tekemään aina ensiksi aloitteen niin keskusteluun kun tapaamisen ehdottamiseenkin. Hänestä tuntui, että en halua nähdä kun en koskaan kysy ja hän tekee sen aloitteen aina. Hän vaan ehtii ensiksi, koska haluaa suunnitella enemmän ja mä ehdotan enemmän ex-temporejuttuja. Pyysin miestä antamaan tilaa ja perääntymään vähän. Ehdin sitten minäkin kysellä tapaamisia jne ja homma on vastavuoroisempaa :).

Vierailija
48/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on pakko kommentoida. Olen itse käyttäytynyt samalla tavoin kuin tyttöystäväsi, ja se suhde kaatui siihen ahdistukseen. Ei hän sitä välttämättä itsekään ymmärrä, mutta tuo käytös kumpuaa siitä ettei hän pidä sinua itselleen sopivana kumppanina. Voi olla että edellinen suhde määrittelee liian paljon mitä hän sinulta odottaa. Vastarakastuneena 2kk seurustelu ei pitäisi ahdistaa. Varsinkin kun näette todellisuudessa niin vähän.

Joko otat itseäsi munista kiinni ja puhut suoraan, että sinusta tuollainen käytös tuntuu pahalta, tai sitten teet teille molemmille palveluksen ja lopetat tuon kuluttavan suhteen.

Vierailija
49/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin todella vihainen näin jälkikäteen kun entinen seurustelukumppani käyttäytyi noin ja syytteli minua koko ajan käytöksestään. Että olen liian takertuva, liian sitä ja tätä, arvosteli jatkuvasti muutenkin pikkuasioista kuten kävelytyyliäni jne. Hän olisi voinut olla rehellinen itselleen ja armollinen minulle, ja olisi voinut myöntää ettei vain näe minua sopivana kumppanina. Miksi koko ajan arvostella ja haukkua toista kun vika ei oikeasti ollut minussa? Miksei voi olla selkärankaa ja kunnioittaa muita? Halusin vain avautua koska tästä on itselläni vielä vähän paha mieli. Se oli huono mies ja näen sen nyt, mutta kyllä harmittaa. Syyttelin itseäni nimittäin tosi kauan ja luulin todella että olen jotenkin karseaa tyttöystävämateriaalia tuon takia, vaikka todellisuudessa mies nyt ei vaan ollut rakastunut minuun ja silti seurusteli kanssani "joten kuten".

Vierailija
50/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö naisen parisuhdetaustasta? Itselläni ainakin on taustalla pitkä, vaikea ja väkivaltainen parisuhde ja tunnistin itseni muutamasta kohdasta..

Vierailija
51/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeä juttu: tyttö ei ole ihastunut sinuun eikä tule rakastumaan sinuun. Teitä ei ole tarkoitettu yhteen. Tyttöystäväsi painiskelee nyt sen kanssa, miten kertoo sinulle tapailun lopettamisesta.

Vierailija
52/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiedän sen verran että ex olisi ollut narsisti. Mutta hän on nyt kuitenkin kerennyt 2vuotta sinkkuilemaan. Ettei siis ole heti suhteesta suhteeseen pyrkinyt. Onneksi täältä tulee ihan järkeviä kommentteja. Olen ottanut munista itseäni kiinni ja kertonut, että tuntuu pahalta. Hän sanoi kyllä ymmärtävänsä jos haluan suhteen lopettaa. Mutta, en halua. Järki kyllä sanoo et pitäisi oikeasti vakavissani harkita. Haluan kuitenkin katsoa vielä. Vaikka tosiaan, ei tämä tule onnistumaan. En usko. Eikä muutkaan täällä ole sitä mieltä, että onnistuisi. Harmi kun kesäloma alkaa ens viikolla. Ja otin samaan aikaan loman kuin hän. No taidanpa sen yksin viettää. Tai siis ilman häntä. Sunnuntaina kun lähden hänen luotaan. Niin taidan vain sanoa, että "hyvää lomaa ja nauti". En siis pistä suhdetta poikki. Vaan jätän pallon aivan täysin hänelle. vähän kyllä tympii ajatus siitä, että kerkesin postittaa hänelle nallen joka pitää sydäntä sylissä ja sydäntikkarin. En saa sitä postista pois ja hän sen saapi maanantaina. Ihan vain kun tiistaina hänellä on pieni merkkipäivä. No aloitan hänen suuntaansa jääkauden. Ja katson mitä tapahtuu.

Vierailija
53/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydännalle! Voi miten sulkkua!

Vierailija
54/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse käyttäytynyt noin suhteen alkuaikoina, tosin mulla oli silloin muitakin ongelmia elämässäni. Mutta kuitenkin, ahdisti todella paljon, kun mies antoi tunteidensa vyöryä ja vakuutteli rakkautta jo parin kuukauden seurustelun jälkeen. Lopulta ehdotin, että olisimme vain kavereita. Emme nähneet vähään aikaan, mutta pidimme kyllä yhteyttä muuten, kavereina. Ehdimme olla tauolla ehkä muutaman viikon kunnes aloimme seurustella uudestaan. Nykyään olemme olleet lähes 10 v. yhdessä ja mies on oppinut, että en vain kestä mitään ylitsevuotavia rakkaudentunnustuksia tms. Mulle ei siis riittänyt se, että mies antoi tilaa vaan piti ihan konkreettisesti laittaa homma jäähylle hetkeksi.

Mutta vaikeahan näitä asioita on arvailla, jokaisella on omia syitään taustalla ja yleistyksiä on käytöksen perusteella vaikea tämän vuoksi tehdä. Avoin keskustelu auttaa yleensä, tilanne sitten ratkeaa suuntaan tai toiseen.

Vierailija
55/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:34"]

Selkeä juttu: tyttö ei ole ihastunut sinuun eikä tule rakastumaan sinuun. Teitä ei ole tarkoitettu yhteen. Tyttöystäväsi painiskelee nyt sen kanssa, miten kertoo sinulle tapailun lopettamisesta.

[/quote]

Olen kysynyt tuota että haluaako olla mun kanssa, vastaa et kyllä. Ja myös sitä että, haluaako katsoa loppuun saakka. Vastaa kyllä. Hehe, lukeekohan se nyt tätä ketjua kun mun korvat on ihan liekeissä. Kuumottaa niin pirusti. Tosin exä aina tätä sivustoa luki siitä tämän sivuston tiedän. En usko kuitenkaan, että nykyinen tätä lukisi edes :D.

Vierailija
56/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan kyllä asiasta keskusteltu. Mutta, en oikein saanu sillai vastausta. Eli olen nyt suuntaan tai toiseen ratkeamisen välissä. Eli vähän tietämättömänä.

Vierailija
57/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa oli myös se, kun sanoin sille "puhdistetaan ilmaa" säikähti ja kysyi vaisusti et "onko meillä puhdistettavaa". Kun siis halusin puhua tuosta ns."ehkäilystä". Vähän niin kuin on ristiriidassa sekin asia ettei olisi rakastunut minuun. Kun välillä kyllä käyttäytyy siten, että olisi. Ja kun keskustelin asiasta niin sanoi et jätetään se ahdistus asia "jäihin". Eli mitä tuo saattaa tarkoittaa? any idea?

Vierailija
58/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaako tyttöystäväsi puhua tunteistaan? Kerro, että olet hämilläsi. Älä syyllistä. Kysy, että miten hän haluaisi tavata sua ja millaista yhteydenpitoa toivoo tapailujen välissä.

Vierailija
59/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 11:53"]

Osaako tyttöystäväsi puhua tunteistaan? Kerro, että olet hämilläsi. Älä syyllistä. Kysy, että miten hän haluaisi tavata sua ja millaista yhteydenpitoa toivoo tapailujen välissä.

[/quote]

Tietää, että olen hämilläni. Olen sanonut myös sen asian, että saa ehdottaa toistaiseksi kuinka tapaillaan(huokasi että ei ole reilua mua kohtaan). Sanoi ettei väliä toistaiseksi. Enkä ole siis häneen pahemmin yhteyttä ottanut. Ja vähennän sen nyt sunnuntain jälkeen täysin. Eli en ota yhteyttä. Jos hän kirjottaa, niin vastaan vain jotenkin ok-tyylillä. Esim. jos hehkuttaa vaikkapa mitä osti kaupasta. Niin, facebookkiin hän kyllä laittaa meidän yhteisiä kuvia. Toki en tiedä sitten, olenko ainoa jotka ne näkee.

Vierailija
60/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei osaa puhua tunteistaan. Sanoo ettei tiedä oikeastaan kaikkeen mitä siltä kysyy. Oli asia mikä tahansa. Ja kyllä se siis sanoo tykkäävänsä musta ja yli kuukausi sitten sanoi olevansa rakastunut muhun. Ei sen koomin oikein oo puhunu mitään tuommoista "hellyyttä". Muuta kuin välillä tulee viesti et olisipa se mun sylissä. Kerran kahdessa viikossa voi tommoinen nykyään tulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme