Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystäväni ja sen "ehkäily"

Vierailija
27.06.2014 |

Osaisikohan joku nainen valaista miestä nytten. Tapasin muutamakuukausi sitten aivan ihanan tytötn. Tyttö on 28vuotia ja itse olen 30vuotias. Ollaan nyt noi 2kk seurusteltu. Tyttöystäväni ahdistuu vähän väliä syistä: Olemme esimerkiksi 3pvä yhdessä putkeen, kolmas päivä on hänelle liikaa ja sillä tulee ajatus et näkeminen oli tässä tällä erää. Meidän 50km välimatka sitä ahdisti. Sanoin et voin hyvin jossain vaiheessa muuttaa sinne päin tai yhteen sinne päin. Ettei mua sillai mikään pidättele täällä. Sitä ahdistaa kehuni häntä kohtaan. Sitä ahdistaa jos kerron hänelle rakastavani häntä tai tykkääväni hänestä. Hänkin eka sanoi rakastavansa mua. Nyt ei kuulemma enään tiedä. Ennen kutsui mua kullaksi, ei enään. Ja juttelumme jälkeen sanoi että, viihtyy yksinkin mutta tykkää musta ja tykkää mun seurasta. Luulee jos jätän esim. kahvinkeittimeen lapun jossa kerron et keitin on ladattu ja rakastan häntä. Eli ajattelee et pidän sitä velvollisuutena. Vaikkei asia niin ole. Ja haluaa katsoa pystyykö hän sitoutuun oikeasti pidemmäksi aikaa vai ahdistuuko hän. Eli olenko vain joku testikappale hänelle ja tuhlaan aikaani, eli hän vain testaa itseään? Olishan mun helppoa hänet jättää. En vain kykene siihen. Tunteet on niin vahvat häntä kohtaan. En ymmärrä mikä mussa voisi olla vikana, olen katseenkestävä, kiltti, hauska, hellä, lämmin, kuuntelen ja auttavainen. Seksissäkin pidän huolen siitä että, hän saa orgasmin. Vaikka vaikeeta se on kun normaalissa yhdynnässä hän ei sitä saa. Eli mitä ihmettä oikeesti hänen mielessään liikkuu? Ja joo on seurustellu aikasemmin 9vuotta.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tyttöystäväsi suhtautuu nyt ristiriitaisesti seurusteluun kanssasi. Kannatta antaa hänelle välimatkaa ja kysyä, mihin hän on juuri nyt valmis (kuinka usein haluaa tavata jne.) Kun annat hänelle hänen tarvitsemansa välimatkan, hän todennäköisesti tulee itse sinua kohti. Nyt hänellä ei ilmeisesti ole henkistä tilaa riittävästi, vaan hän kokee, että olet niin intensiivinen ja "rakastava", että hän kokee sen jonakin vaatimuksena isommasta sitoutumisesta. 

Vierailija
22/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:40"]

Anna tilaa! Mäkin kaipaan omaa aikaa. En kestä ketään ihmistä monta päivää putkeen, siis jos koko ajan olen sen seurassa. Varsinkaan jos ei ole isompi asunto, toisen seurassa jossain yksiössä.

[/quote]

Asunto on iso jos hän tulee minun luokseni. Esim. sen 3pvän aikana kun nähdään käyn töissä ja lenkillä. Meillä aivan eri työvuorot, siksi nähdään harvoin. Eli ei olla sitli jatkuvasti yhdessä. Tilaahan sillä on, ainakin se 20pvä kuukaudessa. Enkä edes pahemmin soittele tai laita viestiä. Silloin tällöin laitan "hyvää yötä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

" hän kokee, että olet niin intensiivinen ja "rakastava", että hän kokee sen jonakin vaatimuksena isommasta sitoutumisesta. "

Mutta jos AP haluaa nimenomaan sitoutua kunnolla, niin eihän tossa ole mitään järkeä jäädä?

Vierailija
24/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:41"]

Ehkä tyttöystäväsi suhtautuu nyt ristiriitaisesti seurusteluun kanssasi. Kannatta antaa hänelle välimatkaa ja kysyä, mihin hän on juuri nyt valmis (kuinka usein haluaa tavata jne.) Kun annat hänelle hänen tarvitsemansa välimatkan, hän todennäköisesti tulee itse sinua kohti. Nyt hänellä ei ilmeisesti ole henkistä tilaa riittävästi, vaan hän kokee, että olet niin intensiivinen ja "rakastava", että hän kokee sen jonakin vaatimuksena isommasta sitoutumisesta. 

[/quote]

Välimatkaa kyllä on ja tilaa ja aikaa. En edes itse kysy koska nähdään.

Vierailija
25/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan, että tyttöystäväsi ei vain ole enää tarpeeksi kiinnostunut, mutta ei halua myöntää sitä, koska ei ole varma haluaako luopua sinusta ja olla yksin.

Vierailija
26/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:40"]

Anna tilaa! Mäkin kaipaan omaa aikaa. En kestä ketään ihmistä monta päivää putkeen, siis jos koko ajan olen sen seurassa. Varsinkaan jos ei ole isompi asunto, toisen seurassa jossain yksiössä.

[/quote]

Asunto on iso jos hän tulee minun luokseni. Esim. sen 3pvän aikana kun nähdään käyn töissä ja lenkillä. Meillä aivan eri työvuorot, siksi nähdään harvoin. Eli ei olla sitli jatkuvasti yhdessä. Tilaahan sillä on, ainakin se 20pvä kuukaudessa. Enkä edes pahemmin soittele tai laita viestiä. Silloin tällöin laitan "hyvää yötä"

[/quote]

Ok, no sit vähän hassua. Muista kuitenkin, et olette sun kotona monta päivää. Se ei oo tyttöystäväsi koti, ei oo omia kamoja siellä jne. Joten mun on ainaki vaikee rentoutua toisen kotona, vaikka kuinka saisin olla siellä vapaasti. Kaipaan omaa sänkyä, vaatekaappia, tavaroita jne :D.

Vierailija
27/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:45"]Veikkaan, että tyttöystäväsi ei vain ole enää tarpeeksi kiinnostunut, mutta ei halua myöntää sitä, koska ei ole varma haluaako luopua sinusta ja olla yksin.

[/quote] juuri näin.

Vierailija
28/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan näyttää hänelle tämän viestiketjun ja kysyä, mikä näistä tulkinnoista osuu edes vähän oikeaan. Siten saisit jotakin mielipidettä suoraan häneltäkin. Mehän emme häntä tunne oikeasti ja hän yksinomaan tietää, mitä ajattelee sisimmässään. 

Ainakin näitä vaihtoehtoja on olemassa: 

1) Hän on itsekäs paska, joka ei piittaa toisen tunteista ja käyttää hyväkseen eli on tekemisissä, kun ei ole parempaakaan tekemistä. 

2) Hän on pihalla omien tunteidensa kanssa eikä itsekään tiedä, mitä haluaa. 

3) Hän ei ole valmis sitoutumaan vielä keneenkään, vaan haluaa etsiä ja kokeilla vielä uusia ihmisiä. 

4) Hän on ahdistusherkkä ihminen, jota on mahdotonta miellyttää. Jos olette yhdessä, se on liikaa. Jos olette erossa, se on merkki suhteen loppumisesta. Silloin hän on terapian tarpeessa. 

5) Joku muu vaihtoehto.

Vierailija
29/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:44"]

" hän kokee, että olet niin intensiivinen ja "rakastava", että hän kokee sen jonakin vaatimuksena isommasta sitoutumisesta. "

Mutta jos AP haluaa nimenomaan sitoutua kunnolla, niin eihän tossa ole mitään järkeä jäädä?

[/quote]

Eikö yleensä ole niin jos aloittaa seurustelun niin silloin olisi tarkoitus sitoutua kunnolla? Panokamut yms muut leikithän on sit jotain muuta. En ainakaan ole oikein ikinä kuullut et joku haluisi sitoutua ei vakavissaan.

Vierailija
30/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi nyt vaikuttaa siltä että sillä naisella on ongelmia, eikä ne ole ap:n vika. Munkin eksä ahdistui tuolla tavalla ja me nähtiin oikeasti HARVOIN enkä koko ajan viestitellyt tai mitään. Ei todellakaan vietetty edes kolmea päivää peräkkäin yhdessä (vaikka molemmat olis töissä silloin). Mun eksällä sitten paljastui persoonallisuushäiriö jossain vaiheessa. Suhteen aikana hän yritti laittaa ahdistumisensa minun syykseni, vaikka tosiaan koin antavani hänelle tilaa, tilaa, tilaa, aina vaan lisää tilaa. Silti ahdistui, sillä olin muka takertuva. Sitten eron jälkeen sai diagnoosinsa ja minä helpotuksen. Vika ei ollut minussa, vaan hänellä oli omia ongelmia. Parempi pysyä kaukana ihmisistä jotka ovat tuollaisia ja heittävät rakkautesi roskiin.

Vierailija
31/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika kevyeltä suhteelta eikä "tyttöystäväsi" taida enempää edes haluta. Anna hänen olla ja etsi uutta seuraa.

Vierailija
32/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:46"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:44"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:40"]

[/quote]

[/quote]

Ok, no sit vähän hassua. Muista kuitenkin, et olette sun kotona monta päivää. Se ei oo tyttöystäväsi koti, ei oo omia kamoja siellä jne. Joten mun on ainaki vaikee rentoutua toisen kotona, vaikka kuinka saisin olla siellä vapaasti. Kaipaan omaa sänkyä, vaatekaappia, tavaroita jne :D.

[/quote]

Hassua vain kun se viihtyy täällä. Kehuu mun sänkyä paljon paremmaksi kuin omaansa. Sama pätee sohvaan. Ahdistuu kyllä nopeammin hänen luonansa.

Vierailija
33/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:48"]Kyllä toi nyt vaikuttaa siltä että sillä naisella on ongelmia, eikä ne ole ap:n vika. Munkin eksä ahdistui tuolla tavalla ja me nähtiin oikeasti HARVOIN enkä koko ajan viestitellyt tai mitään. Ei todellakaan vietetty edes kolmea päivää peräkkäin yhdessä (vaikka molemmat olis töissä silloin). Mun eksällä sitten paljastui persoonallisuushäiriö jossain vaiheessa. Suhteen aikana hän yritti laittaa ahdistumisensa minun syykseni, vaikka tosiaan koin antavani hänelle tilaa, tilaa, tilaa, aina vaan lisää tilaa. Silti ahdistui, sillä olin muka takertuva. Sitten eron jälkeen sai diagnoosinsa ja minä helpotuksen. Vika ei ollut minussa, vaan hänellä oli omia ongelmia. Parempi pysyä kaukana ihmisistä jotka ovat tuollaisia ja heittävät rakkautesi roskiin.

[/quote]

Mikä persoonallisuushäiriö eksälläsi todettiin?

Vierailija
34/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ehkä tajus ettei haluukaan suhdetta:(

Vierailija
35/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:31"][quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:27"] [quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:26"]

Siis ei kuulemma ole ikinä saanut orkkua normaalisti. Siksi siis kielellä sen hoidankin.

[/quote] Puuttuisin nyt tähän. Se, että nainen ei saa orgasmia yhdynnässä, on ihan normaalia. "Normaali tapa" orgasmin saamiseen ei siis ole yhdyntä, vaan kaikki ne tavat, joilla orgasmin voi saada. [/quote]

Tiedän, en nyt keltanokka olekkaan sängyssä. Pointti tuossa nyt oli se että, hoidan hänelle sen orgasmin koska haluan että hän myös saa orkun enkä vain minä. Eli haluan myös et toinenosapuoli nauttii, eikä mulla nyt mitään kielihommia vastaan edes olekkaan. Enkä pelkästään minä.

[/quote]

Tuu hoitelee mut.

Vierailija
36/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän taitaa olla viisainta itseäni kohtaan, että lopetan suhteen. Tänään meidän pitäisi kyllä nähdä. Inhottavaa kun hänestä huomaa sen, että viihtyy seurassani todella paljon. Tiedän sen, jos nyt pistä poikki. Niin aivan varmasti mieltäni jää kaivelemaan "entä jos....." Tämän viestiketjun hänelle näyttäminen niin siitähän vasta riemurepeis. Ja aivan varmasti ahdistuisi vielä enempi. Ja hän ei kyllä itsekäs paska ole. Sanoi kyllä mulle, ettei ole reilua mua kohtaan, kun sanoin hänelle et ilmottelee nyt kun haluaa nähdä.

Vierailija
37/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meri on täynnä kaloja. Ei kannata tuhlata aikaansa sellaiseen, joka ei valmis samaan kuin sinä tai ylipäänsä kiinnostunut samalla tasolla kuin sinä.

Suosittelisin lääkkeeksi ns. kylmää kohtelua. Kerrot, että otetaan vähän rauhallisemmin ja todellakin olet "häiritsemättä" häntä useamman päivän, mieluummin viikon tai pari. Sitten viestität vaikka hyvää päivää tai muuta vastaavaa. Kohta tulee sitten vastaviestiä ja rakkautta yllin kyllin. Tosimiehenä toivotat hänelle kuitenkin vain hyvää jatkoa ja suuntaat tutkaimesi parempiin saaliisiin. Vaihtoehtoisesti voit jatkaa suhdetta hiljaisemman tauon jälkeen, mutta usko minua kun sanon, että tuollaista kivireen vetämistä se tulee olemaan jatkossakin.

Vierailija
38/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:51"]

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 10:48"]Kyllä toi nyt vaikuttaa siltä että sillä naisella on ongelmia, eikä ne ole ap:n vika. Munkin eksä ahdistui tuolla tavalla ja me nähtiin oikeasti HARVOIN enkä koko ajan viestitellyt tai mitään. Ei todellakaan vietetty edes kolmea päivää peräkkäin yhdessä (vaikka molemmat olis töissä silloin). Mun eksällä sitten paljastui persoonallisuushäiriö jossain vaiheessa. Suhteen aikana hän yritti laittaa ahdistumisensa minun syykseni, vaikka tosiaan koin antavani hänelle tilaa, tilaa, tilaa, aina vaan lisää tilaa. Silti ahdistui, sillä olin muka takertuva. Sitten eron jälkeen sai diagnoosinsa ja minä helpotuksen. Vika ei ollut minussa, vaan hänellä oli omia ongelmia. Parempi pysyä kaukana ihmisistä jotka ovat tuollaisia ja heittävät rakkautesi roskiin.

[/quote]

Mikä persoonallisuushäiriö eksälläsi todettiin?

[/quote]

Eristäytyvä persoonallisuus. Olin aina ajatellut että hän on vähän erilainen kuin muut, mutta diagnoosin myötä kaikki valkeni ja näin hänet vihdoin realistisessa valossa. Sellaisen ihmisen kanssa on vaikea seurustella, minulle ainakin mahdoton. Mutta ei tuo välttämättä koske sinun tyttöystävääsi, emmehän me oikeastaan tiedä hänestä mitään. 

Vierailija
39/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa on vikana se, että olet liian nössö. Vetelet sitä ämmää aina silloin tällöin turpaan, käyttäydyt muutenkin sitä kohtaan välinpitämättömästi ja vonkaat (mielellään myös nussit) kaikkia sen kavereita, niin johan alkaa tytsy käydä kuumana sinuun.

Vierailija
40/71 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen koululaverini, kuka oli suosittu miesten keskuudessa. Halusi elää ihanaa "sinkkuelämää" ja nauttia miehistä ja vapaudesta. Yksi mies sitten ihastui häneen palavasti ja he alkoivat viettämään aikaa yhdessä. Sitten koukukaveri alkoi valittaa että "Mies ahdistaa ku haluaa koko ajan nähä." Kysyin sitten että "etkö sä tykkää olla sen kaa vai mikä on ongelmana ?" "No on se ihan kiva mutta en mä tunne sitä kohtaan oikein mitään."

Koulukaverini siis nautti seksistä ja siitä että joku vei häntä autolla kauppaan ja "palvoi" häntä, mutta mitään oikeita aikeita suhteen puoleen ei ollut tai suurempia tunteita. Neuvoimme tuttavapiirissä sitten lopettamaan suhteen jos siinä ei ollut mitään tunteita, mutta vastaus oli "no en mä tiiä." Pisti oikeasti vihaksi, että tuo nainen johdatteli kolme kuukautta miestä harhaan ennen kuin sitten "viitsi" erota. (Mies tunnusti olevansa rakastunut.)

Tämä kuvio toistui parin muunkin miehen kanssa ja nainen aina valitti että "äh taas xxx haluaa nähdä en jaksa nyt."

Voi olla myös että tyttöystäväsi on oikeasti sitoutumiskammoinen ja ei osaa/halua keskustella asiasta. Mutta valitettavasti tuo kyllä kuulostaa siltä, että kanssasi on tosiaan kiva viettää aikaa mutta ei muuta. Hän on ottanut suhteenne rennosti, kun taas sinulla on suuremmat odotukset ja toiveet.

Varaudu siihen, että teille tulee ero. Itse olen kokenut parissa suhteessa sen että omat tunteeni ovat olleet suurempia ja aikeeni vakavampia, kuin toisen. Kyllä silloin kun juttu naksahtaa molemmilla niin sitä haluaa vain nähdä toisen jatkuvasti ja viettää aikaa yhdessä.

Kaikkea hyvää sinulla :) -Nainen 23-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän neljä