Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri vastasi pitkään viestiini ”jep”

Vierailija
27.06.2021 |

Mitä mieltä? Kuuluuko tähän vastata enää? Vai loukkaantua?

Kirjoitin kaverille pitkän viestin:

Aloitin sen ikään kun kysymällä ”neuvoa/mielipidettä”:

Ootko samaa mieltä että mun kannattaa xxx eikä xx, eli meen huomenna suoraan vaan käymään lääkärissä enkä pohdi enempiä?

Sitten kysyin onko kaverin omakotitalon muuttotarkastus tehty ja menikö läpi. Lopuksi kerroin etsiväni mökkitonttia, että päätettiin sittenkin ruveta mökkiraksalaisiksi.

Kaveri vastasi: ”Jep, 👍😊”

Ööö? Lienee tuo jep vastaus tuohon mielipiteen kyselyyn, mutta ööö, olen hämmentynyt. Jätti siis kommentoimatta oman muuttotarkastus asian eikä mitään sanonut kun kerroin omasta suunnitelmasta!

Miten te tekisitte? Vastaisitteko mitään? Kertoisitteko että tuli vähän paha mieli - vai onko ihan turhaa draamaa?
Minä todella pahoitin mieleni. Enkä ole edes kovin herkkää sorttia, ainakin luulin niin…

Kommentit (106)

Vierailija
21/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriinmeno - jep.

Muuttotarkastus - peukku. Eli hyvin meni

Mökkiraksa - ivallinen hymy, eli tietää mihin ryhdytte

ja ei ole siitä kateellinen, päinvastoin.

Mitäs kulutit omaa energiaa johonkin hehtaariromaaniin.

Vierailija
22/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä turhautuja sama ihminen joka yrittää lähentyä johonkin mieheen ja lähettelee samantyylisiä tiedustelu(tikusta asiaa)viestejä.

Oli niin samantyylistä tekstiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa harkita terapiaa huomionkipeyden vuoksi

Vierailija
24/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hitto jaarittelee tuollaisia viestissä. Jos haluat keskustella noista asioista niin soita.

Vierailija
25/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hitto jaarittelee tuollaisia viestissä. Jos haluat keskustella noista asioista niin soita.

Tietokoneen näppäimistöllä pitkään on helppo vastata tekstillä somessa, puhelimella hankala jos on pieni näppäimistö.

Vierailija
26/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsit, täällä on ilkeää porukkaa. :(

Vierailija
27/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi on alta kolmekymppinen ja ei ajattele miltä toisesta tuntuu lukea kylmänkalskea vastaus jep, hän todennäköisesti vastaa kaikille näin koska viestiin pitää vastata, eikä ole itse kovinkaan innokas kirjottaja. Muutama Landella asuva "ystävä" vastaa aina Jep. toiset taas mättää hymiöitä ym vaikkei tiedä edes niiden tarkotusta eri järjestyksessä. Parasta oli kun eräs hienostoruva pyyteli nuoleskelemaan lähinnä anaaliaan ihan vahingossa.

Vierailija
28/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mä sain työpaikan pitkän työttömyysjakson jälkeen, kaveri vastasi ”kiva”.

Vierailija
29/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverihan vastasi kaikkiin kysymyksiin, ekaan sanomalla jep, toiseen peukulla, kolmanteen hymynaamalla. Mikä oli ongelma?

Vierailija
30/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
31/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, kaverisi ei nyt ollut puheliaalla tuulella tai oli tosi kiireinen (tyyliin anoppi kylässä, jolloin ei kehtaa kokoajan kännykkää tuijotella).  Mitä tollasta turhaan vatvomaan? Jos sama linja jatkuu ja sä haluaisit enemmän, niin vaihda kaveria. Jos tämä oli eka ja ainoo kerta, niin hyväksy se sellaisenaan.

Vierailija
32/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestit/hymiöt on keksitty  lyhyeen yhteydenottoon,soittelu pidempiin. Tai laita ääniviesti. Oli myös juhannus,juhlan aika. Näitä voi miettiä ennenkun loukkaannut.Uskon ettei mitään tarvitse loukkaantua,palatkaa asiaan paremmalla ajalla jos ei kiireinen asia ole.

Vierailija
33/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaisitteko itse asiaan? Vai odottaisitteko että ’jep’ palaa asiaan?

Vierailija
34/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtökohtaisesti viestillä lyhyet jutut ja pidemmät avautumiset soitellaan.

Vierailija
35/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri lähettää Todella Usein järkytävän pitkiä monoloogia ääniviestinä, en jaksa edes kuunnella loppuun. Vastaan yleensä:

ok

jep

hymynaama

wau 

vain niin

ups

ohoh 

Vierailija
36/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palaisitteko itse asiaan? Vai odottaisitteko että ’jep’ palaa asiaan?

Mihin asiaan hänen muka pitäisi palata? Kuulosti alunperinkin lähinnä ap:n yksinpuhelulta.

Vierailija
37/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriinmeno - jep.

Muuttotarkastus - peukku. Eli hyvin meni

Mökkiraksa - ivallinen hymy, eli tietää mihin ryhdytte

ja ei ole siitä kateellinen, päinvastoin.

Mitäs kulutit omaa energiaa johonkin hehtaariromaaniin.

Voisihan siihen vastata nettislangilla:

Lääkäriinmeno - OMG

Muuttotarkastus - LOL

Mökkiraksa - BBL

Vierailija
38/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin olla vastavuoroinen ja kysyä kun muistin että hänellä oli muuttotarkastus ennen juhannusta.

Ja raksateemaan liittyen jatkoin kun on ollut puhetta että ostetaanko vai rakennetaanko mökki.

Jotenkin järkytyin tuosta ”jep” -kuittauksesta. Tuli juuri sellainen olo että se oli ylimielinen kuittaus enkä kiinnosta tekemisineni pätkän vertaa.

Ap

Milloin viestisi laitoit? Olisko mahdollista, että kaverisi haluaa vain toipua rauhassa juhannuksesta ilman mitään viesteilyjä?

Vierailija
39/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Yritin olla vastavuoroinen ja kysyä kun muistin että hänellä oli muuttotarkastus ennen juhannusta."

Yritit olla vastavuoroinen ja näyttää että sua muka kiinnostaa hänen asiat.

Vierailija
40/106 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hämmennä monella viestillä ennen kuin vanhat luettu. Itellä käyny niin, että huomannu vaan uusimman viestin ja vastannu siihen ja ne aikasemmat jääny lukematta. Jos tässä on käyny samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän