Kokemuksia Pawshake-sovelluksesta?
Miten hyvin olette löytäneet lemmikillenne hoitajan Pawshake-palvelun kautta?
Olemme lähdössä muutaman päivän lomalle eikä meillä ole sellaista "turvaverkostoa" joka voisi tulla meille hoitamaan kissaamme. Löysin netistä tämän välityspalvelun ja se kuulostaa ihan kätevältä. Oletteko saaneet useammaksi yöksi "talovahdiksi" hyvän hoitajan joka vastaa kissan tai koiran tarpeita? Nyt kun olen pari pyyntöä lähettänyt, olen saanut hoitajalta vastauksen että he eivät voi tulla kovin moneksi yöksi kerrallaan.
Olen kyllä lukenut heidän UKK:nsa ja tiedän, että varaaminen ja maksaminen on turvallista, mutta kuinka nopeasti olette saaneet takaisin viestin hoitajaehdokkaalta? Useimmilla lukee "biossa" että yleensä he vastaavat kahden tunnin sisällä, ilmeisesti tarvitsemme hoitajan niin moneksi yöksi että hoitajat joutuvat miettimään pidemmän aikaa kuinka he voivat järjestää sen, kuinka monta yötä he voivat olla kissamme kanssa?
Kertokaa jos teillä on kokemusta Pawshaken hoitajista, kiitos jo etukäteen!
Kommentit (6)
En ole Suomessa käyttänyt mutta ulkomailla kyllä ja hyvin toimi. Toinen hyvä applikaatio on Trusted Housesitters. Tätä kautta meillä on ollut lemmikkivahtina henkilö, joka työskentelee risteilyaluksilla, eikä hänellä ole vakituista osoitetta täällä kotimaassa, joten tekee lemmikkivahtikeikkaa ja majoittuu muiden kodeissa lomillaan.
Kissa on arka ja "erityistarpeinen", siksi omassa kodissa. Pawshake tarjoaa myös "talovahtia" eli hoitaja voi olla meillä koko matkan ajan, sovittuun hintaan tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kissa on arka ja "erityistarpeinen", siksi omassa kodissa. Pawshake tarjoaa myös "talovahtia" eli hoitaja voi olla meillä koko matkan ajan, sovittuun hintaan tietenkin.
Eli niin kuin nykylapset....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluiten maksaisin hoitajan kotiini koska kissan terveys on todella niin hankala että häntä ei voi hoitajan kotiin viedä. Senhän takia Pawshake tarjoaa "talovahtia" niin että hoitaja tulee meidän kotiimme useaksi yöksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta ainahan se on ollut helpointa, että hoitaja tulee eläimen kotiin eikä päinvastoin.
Jo pelkästään vieras hoitaja stressaa eläintä. Helpottaa edes vähän, jos ympäristö on tuttu.
Miksi hoitaja pitää tulla kissan luokse, eikä kissan hoitajan luokse?