Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi änkeät itsepalvelukassalle ennen kuin edellinen asiakas on poistunut?

Vierailija
09.02.2024 |

Seuraavan kerran, kun joku tulee hönkimään niskaan niin yskäisen naamalle.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en minä, vaan nuo muut.

Vierailija
2/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon yleensä, että haluutsä maksaa mun ostokset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan äkkiä kaupasta ulos. Pakkoko siihen kassalle on jäädä nysväämään? Nopea maksu ja pois muiden jaloista, kiitos.

Vierailija
4/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyajan ihmiset on niin k-päitä ettei jaksa oottaa omaa vuoroonsa.

Vierailija
5/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut arpoo siinä aivan liian kauan. Ärsyttää.

Vierailija
6/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yksinäinen ja kaipaan läheisyyttä

Vierailija
7/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan äkkiä kaupasta ulos. Pakkoko siihen kassalle on jäädä nysväämään? Nopea maksu ja pois muiden jaloista, kiitos.

Jos haluat nopeasti ulos, niin jätä ostokset siihen ja suksi v i ttuun.

Vierailija
8/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö ole huomannut, että sillä kassalla on tarkoituskin olla kaksi ihmistä kerrallaan. Se vipu pitää kääntää sivuun, niin toisen ostokset mahtuu myös. 

Vierailija
9/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö ole huomannut, että sillä kassalla on tarkoituskin olla kaksi ihmistä kerrallaan. Se vipu pitää kääntää sivuun, niin toisen ostokset mahtuu myös. 

Mikä vipu?

Ap

Vierailija
10/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu, siksi olen jonottaessakin ihan kiinni edelläolevassa

Vierailija
11/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, se lämpö mikä huokuu toisista. Tuntee olevansa läsnä muiden kanssa, se riittää. Liian kaukana jos on niin ei ole sama asia. Välillä saattaa takana oleva hipaista kärryllä, tuntuu melkein halaukselta.

Vierailija
12/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helvetissä on kaltaisillesi oma osasto.

Vierailija
13/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää jaksa ip-kassoja koska se tungeksiminen ja vielä kassakyttääjämyyjä porttien luona. AHDISTAVAA.

Väljempää on normaalilla kassalla. On edes joku oma rauha.

Vierailija
14/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En enää jaksa ip-kassoja koska se tungeksiminen ja vielä kassakyttääjämyyjä porttien luona. AHDISTAVAA.

Väljempää on normaalilla kassalla. On edes joku oma rauha.

Minäkin käytän niitä vain silloin, kun tavallisille kassoille on pitkät jonot.

Ap

Vierailija
15/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä koskaan itse palvelukassoja.Koska hallitsen ajan käyttöni. Minulla on aina aikaa jonottaa kassalle.

Vierailija
16/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni ahistunut käyttää IP kassoja, siinä sitten 10 ihmistä poraamassa katsettaan toisen selkään että kaikki pääsisivät nopeasti ulos kaupasta

Vierailija
17/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän on yleensä (ainakin isommissa marketeissa) portti ennen ip-kassoja ja toinen portti kassojen jälkeen poistuttaessa. Sen "tuloportin" takaa ei ole mitään asiaa kassapäätteelle ennen kuin edellinen käyttäjä on poistunut  lähtöportille. Jonotus tapahtuu siellä tuloportin takana ja kassalla äheltävällä on oma asiointirauha. Mikä tässä on taas vaikeaa?

Vierailija
18/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ahistunut käyttää IP kassoja, siinä sitten 10 ihmistä poraamassa katsettaan toisen selkään että kaikki pääsisivät nopeasti ulos kaupasta

En ymmärrä tätä ajatusta, että kaupasta pitäisi päästä nopeasti pois. Onhan tosi pitkässä jonossa jonottaminen kieltämättä tylsää, mutta jonot eivät aina ole pitkiä ja ostokset voi tehdä myös ruuhka-aikojen ulkopuolella. Niitä voi tilata noutolokerikkoihin tai ihan kotiovellekin. 

En myöskään ymmärrä sitä, miksi kenenkään pitäisi välittää toisten kiireistä. Tämä korona-aika on opettanut minulle, miten itsekkäitä useimmat ihmiset ovat. Jos ei saa maskia naamalle toisten suojaksi eikä viitsi edes käsiä desinfioida sisäänkäynnin kohdalla, niin en ymmärrä, miksi pitäisi odottaa, että toiset hoputtaisivat omaa toimintaansa ihan vain jonkun kiireisen mieliksi.

Vierailija
19/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinähän on yleensä (ainakin isommissa marketeissa) portti ennen ip-kassoja ja toinen portti kassojen jälkeen poistuttaessa. Sen "tuloportin" takaa ei ole mitään asiaa kassapäätteelle ennen kuin edellinen käyttäjä on poistunut  lähtöportille. Jonotus tapahtuu siellä tuloportin takana ja kassalla äheltävällä on oma asiointirauha. Mikä tässä on taas vaikeaa?

Varmaan se, että päästä katoaa viimeisetkin järjen rippeet, kun vihreä lamppu syttyy jonkun kassan kohdalla. Pakko rynnätä siihen hullun lailla, sitä kun ei koskaan tiedä vaikka menettäisi mahdollisuuden, jos ei äkkiä siihen tartu.

Ap

Vierailija
20/33 |
09.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikästä, täytyykin heti hönkiä perään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi