Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tästedes en lähde mihinkään ilman puukkoa!!

Vierailija
25.06.2014 |

Siis hemmetti sentään miksei jo lailla kielletä isojen koirien pitämistä "lemmikkeinä". Aiemmin tänään lähdin kävelylle vauvan ja taaperon kanssa kun vastaan tulee teiniikäinen tyttö ison saksanpaimenkoiran kanssa. Meidän kohdalla koira alkaa murisemaan ja haukkumaan siis ihan raivoissaan ja yrittää vetää itseään irti ! Sydän pomppas kurkkuun. Ja tällä koiralla oli vielä kuonokoppa tai mikälie päällä. Siis jos se olis vähänkin kovemmin riuhtunut niin olisi pöössyt irti enkä halua edes ajatella mitö olisi tehnyt jos olisi päässyt irti :/ tästlähin pidän teräasetta mukana enkä todellakaan epäröi käyttää sitä jos koira joskus juoksis kohti.

Kommentit (111)

Vierailija
61/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puukko ei ole mikään ratkaisu, joten ap pitänee puukot ihan siellä keittiön kaapissa ruuanlaittoa varten.

Vierailija
62/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaisitko et joku ajattelisi susta ja lapsistas et otampa puukon mukaan kun nuo lapset käyttäytyy uhkaavasti ja ärsyttää. Älä lähde ulos jos et kestä sitä et ihmisillä koira lemmikkinä. Et ole mikään maailman valtias, ei kukaan koiraansa pois laita sun takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:49"]Puukko ei ole mikään ratkaisu, joten ap pitänee puukot ihan siellä keittiön kaapissa ruuanlaittoa varten.

[/quote]

Kerroppa mikä on oikea ratkaisu jos joskus koira pääsee irti ja hyökkää minun tai lasteni kimppuun?? Ihan vapaasti saat yrittää terapiaistuntoa koiralle jos haluat mutta mähän en puukkoa siinä vaiheessa pidättele

Vierailija
64/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:52"]Ap haluaisitko et joku ajattelisi susta ja lapsistas et otampa puukon mukaan kun nuo lapset käyttäytyy uhkaavasti ja ärsyttää. Älä lähde ulos jos et kestä sitä et ihmisillä koira lemmikkinä. Et ole mikään maailman valtias, ei kukaan koiraansa pois laita sun takia.

[/quote]

Vertaatko tosissas koiria lapsiin?? Koska taaperon olet kuullut raadelleen ihmisen ?? Sunkaltaisten takia uskoni ihmiskuntaam vähenee. Koirat ei ole mitäön helvetin lapsia

Vierailija
65/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä toimisin kanssa, kuten ap. Koiralta lähtis henki siihen paikkaan, jos kävisi lasteni kimppuun.

Vierailija
66/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KUSIPÄÄkoiranomistajat pitäisi hakata paskaksi ja laittaa raivotautisen koiran kanssa koppiin, siinähän miettisi että eläpäs nyt hauva murise.

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta että koira on villieläin joka voi hyökätä vaikka olisi koulutettu tai ei, toisaalta eläimissäkin on sairaita etenkin jalostetuissa helvetin kalliissa itsekkäille kusipäille suunnatuissa roduissa.

Lopettaa saisi kaikki isot piskit normikansalaisilta, ei kukaan sellasta tarvitse. Laittomaksi kaikki yli 10kg, jos haluaa lemmikin niin eikö pieni ja söpö riitä, pakko saada egonkohotukseksi joku hiton tappajapiski?

Kannattaa siis ottaa puukko ja joku pippurisumute ym mukaan jos koira tulee päälle, itse käyttäisin kyllä vaaratilanteessa.

Siinä vaiheessa kun koiranomistaja ei hallitse elukkaansa pitäisi omistaja laittaa vankilaan katumaan. TAJUTKAA KOIRANRAKASTAJAKUSIPÄÄT että TE olette vastuussa, ei se ohikulkija jonka kimppuun elukka yrittää, ei kenenkään muun tarvitse osata lukea tai käskyttää elukkaanne, sen sijaan ohikulkija saa hakata luulot pihalle teistä ja koiristanne jos käytte päälle.

Vierailija
67/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:04"]KUSIPÄÄkoiranomistajat pitäisi hakata paskaksi ja laittaa raivotautisen koiran kanssa koppiin, siinähän miettisi että eläpäs nyt hauva murise.

Mikä siinä on niin vaikeaa tajuta että koira on villieläin joka voi hyökätä vaikka olisi koulutettu tai ei, toisaalta eläimissäkin on sairaita etenkin jalostetuissa helvetin kalliissa itsekkäille kusipäille suunnatuissa roduissa.

Lopettaa saisi kaikki isot piskit normikansalaisilta, ei kukaan sellasta tarvitse. Laittomaksi kaikki yli 10kg, jos haluaa lemmikin niin eikö pieni ja söpö riitä, pakko saada egonkohotukseksi joku hiton tappajapiski?

Kannattaa siis ottaa puukko ja joku pippurisumute ym mukaan jos koira tulee päälle, itse käyttäisin kyllä vaaratilanteessa.

Siinä vaiheessa kun koiranomistaja ei hallitse elukkaansa pitäisi omistaja laittaa vankilaan katumaan. TAJUTKAA KOIRANRAKASTAJAKUSIPÄÄT että TE olette vastuussa, ei se ohikulkija jonka kimppuun elukka yrittää, ei kenenkään muun tarvitse osata lukea tai käskyttää elukkaanne, sen sijaan ohikulkija saa hakata luulot pihalle teistä ja koiristanne jos käytte päälle.

[/quote]

Amen!! Ap

Vierailija
68/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:04"]

KUSIPÄÄkoiranomistajat pitäisi hakata paskaksi ja laittaa raivotautisen koiran kanssa koppiin, siinähän miettisi että eläpäs nyt hauva murise.

[/quote]

Kusipääksi haukkuminenhan tunnetusti auttaa asiaa. KUSIPÄÄ!

Vierailija
69/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon puukkoa tehokkaampi on sähkölamautin. Minulla on sellainen (ja asun Keski-Euroopassa, täällä sähkölamauttimen saa täysi-ikäinen ostaa ilman lupia tms.) ja taatusti käyttäisin sitä päälle hyökkäävää koiraa vastaan. Osta ap itsellesi sellainen, jos käyt täällä päin joskus lomalla!

Vierailija
70/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä helvetistä kaikki tämä komppaus tulee? Vanhemmillani on todetusti luonnevikainen saksanpaimen, joka ärhentelee vain muille koirille ja rakastaa lapsia. Koira tulee mulle huomenna hoitoon, toivottavasti kukaan av-mamma ei lenkillä hyökkää sen kimppuun... 

Koirat ei noin niinku yleensä edes murise muille kuin hyökkääville tai peloissaan oleville ihmisille, joten mitä jos etsisitte vikaa välillä itsestänne?

Vierailija
71/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:04"]KUSIPÄÄkoiranomistajat pitäisi hakata paskaksi ja laittaa raivotautisen koiran kanssa koppiin, siinähän miettisi että eläpäs nyt hauva murise.

[/quote]

Sinähän se vasta sairas ihminen olet kun toiselle ihmiselle tollasta toivot. Taidat itse ole se sairas raivotautinen eläin !

Se on totta että agressiiviset koirat tulisi lopettaa mutta usko pois ei koulutettu koira kimppuun hyökkää ilman syytä.

Tottakai itseään saa puolustaa jos koira hyökkää mutta niin vain se pienikin "söpö" koira voi raadella lasta. Niinkuin ihminenkin on arvaamaton. Joku ihana ja kiltti ihminen voi muuttua hirviöksi silmänräpäyksessä.

Vierailija
72/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:36"]

Mieleltään terve koira ei hyökkää aggressiivisesti ihmistä kohtaan. Ja kyllä sinä olet tilanteen herra, ei koira. Käskytät koiran.

[/quote]

Niinpä niin. Mieleltään terve koira. Minua ei kylllä yhtään lohduttaisi se, että lastani purrut koira ei ollut mieleltään terve.

Vierailija
73/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:24"]

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:36"]

Mieleltään terve koira ei hyökkää aggressiivisesti ihmistä kohtaan. Ja kyllä sinä olet tilanteen herra, ei koira. Käskytät koiran.

[/quote]

Niinpä niin. Mieleltään terve koira. Minua ei kylllä yhtään lohduttaisi se, että lastani purrut koira ei ollut mieleltään terve.

[/quote]

Miksi ihmeessä edes oletatte, että koira a) pääsisi hihnastaan irti tai b) irtipäästessään purisi lasta, vaikka olisi sille haukkunutkin?

Vierailija
74/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:36"]

[/quote]

[/quote]

Onko sinulla luetunymmärtämisessä vikaa ?

MIELELTÄÄN TERVE KOIRA _EI_ HYÖKKÄÄ

Vierailija
75/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia irtokoiria kiinni napanneena voin sanoa, ettei se ole kyllä yhtään kivaa. Joku kiltti vielä menee mukavasti, mutta sitten kun se peijooni käy kiinni ranteeseen, niin sairaalareissuhan siitä tulee.

Mä en jaksa ymmärtää, mitä hienoa siinä on, että hankitaan sellainen koira, jonka pitoon ei rahkeet riitä. Ei riitä älli eikä riitä voimat. Koiranpentu on kokemattomalle iso haaste ja vielä isompi haaste se on, jos se koira kasvaa vuodessa kymmenkertaiseksi eikä tapakasvatusta saada hössöttävän pennun kanssa edes alulle. Moni hössöttävä pentu muuttuu hetkessä haastavaksi uhmaikäiseksi ja sitten ollaan isojen ongelmien äärellä ja tästä pääsevät osalliseksi myös täysin viattomat kolmannet osapuolet.

Sitten keksitään niitä onnen oikoteitä, eli hommataan vedonestovaljaita ja kuonopantoja. Vaan kun ei ne riitä sellaisenaan. Niitä pitää osata käyttää ja he, jotka osaavat koiran kouluttaa, eivät edes hanki sellaisia härpäkkeitä, koska osaavat homman ilmankin.

En tiedä mitä pitäisi asialle tehdä, ehkä koiran kasvattajille pitäisi takoa viestiä, että oikeasti katsoisivat kenelle koiran myyvät. Minä kasvattajana olen onneksi niin onnellisessa asemassa, että voin valita ostajaehdokkaista ne passelit perheet. Enkä lähde pennuttamaan narttua, jos ei minulla jo ole ostajaehdokkaista valiojoukkoa jonossa. Myyn koiria vain tutuille tai sellaisille henkilöille, joilla on menestystä koiraharrastuksen saralla. En myy utopistisille haaveilijoille tai muille äkkiväärille tyypeille. Minun on oltava varma, että koirasta tulee kelpo koirakansalainen.

Sen tiedän, että keskustelupalstalla toisten uhkailu ja kusipääksi haukkuminen ei ainakaan tuota toivottua tulosta.

Vierailija
76/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen omaisuutta ei saa vahinkoittaa. Saksanpaimenkoirat monesti räyhää pelottaville asioille, mutta ei ne silti ole kimppuun käymässä tai aikomassa purra ketään. Mitäköhän poliisi siihen tuumaisi jos puukotaisit kaikki haukkuvat koirat. Ainakin se tulisi kalliiksi. Lastensuojelukin veisi lapsesi aivan varmasti jos alkaisit julkisilla paikoilla riehumaan puukon kanssa ja vielä tappaisit heidän nähden jonkun koiran. Kivat traumat tulisi lapsille.

Vierailija
77/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, ota vaan puukko mukaan... Ls-ilmo lähtee heti kun sut puukko kädessä nähdään. Vai kaivatko puukon vaippakassista kun koira on hyökännyt. No, sääli että sulla on edes lapsia, hyvin lapsellinen kirjoitus ylipäätään. Kasvaisit aikuiseksi ja esittäisit asiasi aikuismaisesti ja rakentavasti.

Vierailija
78/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taidat kyllä itse olla hieman heikkolahjainen. Lukutaidon ja varmaan monen muunkin asian suhteen...:D

Vierailija
79/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:40"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 22:24"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 21:36"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Taidat kyllä itse olla hieman heikkolahjainen. Lukutaidon ja varmaan monen muunkin asian suhteen...:D

[/quote]

Onneks mut on järjellä varustettu toisinku sut ;)

Vierailija
80/111 |
25.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikella ystävyydellä ap. Jos sä tuut päälle sen puukkos kanssa ja sulla on ne tenavat siinä mukana ja sun seurueella ei ole näyttöä siitä, että koira on ollut teissä hampailla kiinni. Se olet sinä, joka siitä lähtee poliisien matkassa ja lapses lastensuojelun huostassa eteenpäin. Että kannattaa jättää teräaseet matkasta pois.

Niin ja sulle tulee sitten perästä joko eläinlääkärilasku tai lasku tapetusta koirasta, mun koiran kohdalla 2500e. Tosin mun koira ei koskaan käyttäydy uhkaavasti ja osaa käyttäytyä, mutta jos tommonen sekopää vastaan tulee puukon kanssa, niin ihan varmasti se puolustaa minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi