Mies ei tarjoa mitään..
Olen tapaillut yhtä miestä, sellasta hengailua ja pusuttelua ja läheisyyttä. Noh mies ei ole kertaakaan tarjonnut mitään. Käytiin leffassa eikä tarjonnut, käytiin kiinalaisessa syömässä eikä tarjonnut. Sit menin hänen luokseen kylään, eikä hän tarjonnut edes vettä (enkä nyt itse kehdannut alkaa pyytämään). Ensi kerralla syön ja juon tuhdisti ennen sitä kun hänen luokseen menen käymään..
Onkohan tässä nyt merkit ilmassa? Joko mies on rahaton tai pihi tai vaan peruskäytöstavat puuttuu?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:26"]
Tapoja joita miehen tulisi aina noudattaa!
- ovi auki naiselle.
- istumapaikka naiselle jos vain yksi vapaana.
- ensitreffit mies maksaa.
-kassit kantaa mies
[/quote]
Tapoja joit naisen tulisi aina noudattaa!
- pukeudu edustavasti hameeseen
- et juo itseäsi humalaan
- naimisiin mentäessä nainen ottaa miehen sukunimen
- kodin ja lapset hoitaa nainen
Tykkään, kun mies tarjoaa. Itse sitten maksan esim. kaupassa tai tankatessa. Yritän pitää luvut tasoissa.
Ovatko kaikki palstan naiset huoria? Siltä vaikuttaa.
Muistakaa se, että huora on miehellä töissä ja alainen tekee niin kuin pomo sanoo.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:53"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:11"]
Yäk, en haluaisi jatkaa treffailua tuollaisen moukan kanssa!
Suhteen alussa toki mies tarjoaa kaiken! Tai siis tarjoutuu edes. Millaisia lapsia tuollaisen miehen kanssa tulisi? Poikia jotka eivät avaa ovia naisille, eivät anna kukkia äidille...
[/quote]
... jotka eivät pidä naisia automaattisesti miestä huonompana, eivät ihmettele tai kapinoi jos pomoksi saatuukin nainen, ei oleta että nainen ANTAA seksiä silloin mies haluaa, pitävät itsestään selvyytenä, että he tekevät ruokaa, siivoavat ja hoitavat lapsia aivan kuten vaimonsakin.
Sinä varmaan mieluummin ottaisit miehet, joka tarjoaa treffeillä ruoat ja juomat ja illalla munaa tai nyrkkiä ja munaa kännin asteesta riippuen. Unelma miehesi varmaan kasvattaa pojat niin että he tietävät naisten olevan tyhmempiä ja huonompia, ettei heidän tarvitse tehdä kotitöitä tai hoitaa lapsia koska ne on akkojen hommia, heillä on oikeus seksiin silloin kuin heistä siltä tuntuu...
[/quote] Iham ihme oletus, että miehessä ei voisi yhdistyä kaikki hyvät puolet! Luoja... Toivon että pojastani tulee mieheni kaltainen. Meillä ei todellakaan ole väliä kumpi kokkaa tai siivooa. Mieheni ei valittanut kertaakaan 4kuukauden aikana jolloin emme voineet harrastaa seksiä, sain raskauden ajan joka olta hieronnan, ja kun en kyennnyt mihinkään hän teki kaiken. Mieheni ei juo alkoholia ja hän ei halua ikinä mennä baariin ilman minua. Tiedän olevani helvetin onnekas, mutta jos poikia kasvatettaisiin paremmin niin useampi nainen saisi nauttia tälläisestä!
Sen olen huomannut, että ne miehet, jotka tarjoavat ensimmäisillä treffeillä, ovat niissä tärkeimmissäkin asioissa anteliaita muutenkin: Kiittävät, pyytävät anteeksi vahinkojaankin, kehuvat, ovat auttavaisia, kohtelevat hyvin vanhuksia, keräävät ilmaisia luonnonkukkia yllätykseksi, laittavat herätykellon soimaan auringon noustessa ja herättävät rakkaansa auringonnousua katselemaan, auttavat kummilastaan läksyissä,
ovat upeita rakastajia, koska heille ei ole tärkeää pelkästään oma nautinto vaan yhteinen ilo.
Ne miehet, jotka haluavat itse maksaa puoliksi, ovat pihejä noissa kaikissa tärkeimmissä asioissa: kohteliaissa tavoissa (kiitos, anteeksi, ole hyvä), kehumisissa, auttavaisuudessa, läheisyydessä, seksissa jne.
Tietenkään ekoilla treffeillä maksavat eivät ole täydellisiä, osa voi olla pettäjiä ja huijareitakin. Yleensä heillä kyllä on sen verran itsetuntoa, että ei tarvitse laskea koko ajan, että antaako vahingossa itse enemmän kuin toinen.
Itselläni kävi erään miekkosen kanssa niin, että kun menin ekaa kertaa kylään hänen luokseen, hän kehotti ottamaan rahaa mukaan, että haetaan kaupasta jotain syötävää :D Persaukinen oli, joo, ja usein maksatti ostoksensa mulla. Mutta tarjosi kyllä aina vähintään vettä kun olin hänen luonaan, ja jos hänellä jotain syötävää sattui kaapeissa olemaan, niin toki niitäkin avokätisesti - tosin en ikinä kehdannut juuri muuta kuin sitä vettä ottaa, kun en halunnut jäbän vähiä ruokia syödä kun hän niitä ilmiselvästi itse tarvitsi. Älyttömältähän tuo kuulostaa, tiedän, mutta siitä huolimatta kyseiseen tyyppiin rakastuin. Enemmän mua olisi ärsyttänyt, jos hän olisi ollut ihan vaan pihi. Köyhyyden sen sijaan pystyin jotenkin hyväksymään.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 05:03"]
Ovatko kaikki palstan naiset huoria? Siltä vaikuttaa.
Muistakaa se, että huora on miehellä töissä ja alainen tekee niin kuin pomo sanoo.
[/quote]No aikamoisia huoria ne sitten on miehetkin. Uskovat vain pelkällä munalla maksavansa kodinhoitajan ja lastensa hoidon. Ja vielä odotetaan että pelkällä munan antamisella se nainen vielä maksaa asumisestakin puolet.
En mä ainakaan alkaisi hengailemaan miehen kanssa enempää. Jos se ei kerran koskaan tarjoa mitään. kyllä mä katson että se kertoo jotain miehen anteliaisuudesta tarjoaako vai ei. En ottaisi miestä joka on silleen "hei nyt on 2014 miks mun pitäis tarjota sulle mitään. Tää on nykyaikaa."
Nykyaikaa tai ei, itse katson sen niin, että jos mies tarjoaa, on hän myös halukas ja kyvykäs satsaamaan tulevaan perheeseensä ja tulevaan vaimoonsa, mahdollisesti siis sinuun. En ottaisi miestä, jolla ei tällaisia valmiuksia ole. Ja huom, itse tarjoan välillä myös miehelle ja ostan sille vaatteita yms. Mutta ensitreffeillä se on mies joka vie ja nainen joka vikisee!
Mun mielestä miehenä homma menee niin, että jos mennään treffeille niin mies maksaa lähtökohtaisesti, mutta jos nainen kertoo haluavansa maksaa osuutensa niin silloin en ala vääntämään asiasta. Siitä kun saa sellaisen turhan "juupas-eipäs" keskustelun... ja tasa-arvo ja hyvät käytöstavat toteutuu luontevasti.
Ja jos ei olisi rahaa, sitten veisin treffeille johonkin jossa sitä ei niin tarvitsisikaan.
Entäs kun kaksi homoa tai lesboa menee treffeille? Kumpi tarjoo? Se btm ja rekkis vai?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:50"]
no mun mielestä ei oo kunnon mies jos ei ees ensitreffeillä tarjoa, piste.
[/quote]
Etkä sinä ole kunnon nainen. Kunnon naiset ei tarvitse myydä itseään
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:59"]
En mä ainakaan alkaisi hengailemaan miehen kanssa enempää. Jos se ei kerran koskaan tarjoa mitään. kyllä mä katson että se kertoo jotain miehen anteliaisuudesta tarjoaako vai ei. En ottaisi miestä joka on silleen "hei nyt on 2014 miks mun pitäis tarjota sulle mitään. Tää on nykyaikaa."
Nykyaikaa tai ei, itse katson sen niin, että jos mies tarjoaa, on hän myös halukas ja kyvykäs satsaamaan tulevaan perheeseensä ja tulevaan vaimoonsa, mahdollisesti siis sinuun. En ottaisi miestä, jolla ei tällaisia valmiuksia ole. Ja huom, itse tarjoan välillä myös miehelle ja ostan sille vaatteita yms. Mutta ensitreffeillä se on mies joka vie ja nainen joka vikisee!
[/quote]
Olet kaksinaismoralisti. Miksi naiselta ei vaadita samoja asioita kuin mieheltä?
Ei tarjonnut edes vettä, no ainakin omakohtaisesti kokisin sen oiken vitun tökerönä jos menen jonkun treffini luo ja hän tarjoilee vettä, siis vettä! Hei, tässä olisi vettä sulle ja sitä rataa. Jos ihmisellä on jano, niin silloin pitää pyytää/sanoa, että haluan/voinko ottaa vettä, eikä suinkaan odottaa että joku tarjoaa vettä. Olitkos ihan tosissasi?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:59"]
Mun mielestä miehenä homma menee niin, että jos mennään treffeille niin mies maksaa lähtökohtaisesti, mutta jos nainen kertoo haluavansa maksaa osuutensa niin silloin en ala vääntämään asiasta. Siitä kun saa sellaisen turhan "juupas-eipäs" keskustelun... ja tasa-arvo ja hyvät käytöstavat toteutuu luontevasti.
Ja jos ei olisi rahaa, sitten veisin treffeille johonkin jossa sitä ei niin tarvitsisikaan.
[/quote]
Miksi miehen ptiää tarjota lähtökohtaisesti? Miksi et vaadi naiselta samaa kuin mieheltä?
Minä kyllä tykkään että mies tarjoaa. En edes osaa selittää miksi, ei se liity rahaan vaan siihen että mies pitää omistaan huolta. Seitsemän vuotta yhdessä ja kaksi lasta, suunnilleen samansuuruiset tulot ja yhteiset rahat, mutta ilman muuta se on aina mies joka maksaa laskun.
Suhteen alussa toki mies tarjoaa kaiken! Tai siis tarjoutuu edes. Millaisia lapsia tuollaisen miehen kanssa tulisi? Poikia jotka eivät avaa ovia naisille, eivät anna kukkia äidille...
Miksi niin monella naisella on olettamus, että miehen kuuluu tarjota sitä sun tätä?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:08"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 11:50"]
no mun mielestä ei oo kunnon mies jos ei ees ensitreffeillä tarjoa, piste.
[/quote]
Etkä sinä ole kunnon nainen. Kunnon naiset ei tarvitse myydä itseään
[/quote]Parisuhde on aina kauppaa ja hyötymistä puolin ja toisin.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:11"]
[/quote]
... jotka eivät pidä naisia automaattisesti miestä huonompana, eivät ihmettele tai kapinoi jos pomoksi saatuukin nainen, ei oleta että nainen ANTAA seksiä silloin mies haluaa, pitävät itsestään selvyytenä, että he tekevät ruokaa, siivoavat ja hoitavat lapsia aivan kuten vaimonsakin.
Sinä varmaan mieluummin ottaisit miehet, joka tarjoaa treffeillä ruoat ja juomat ja illalla munaa tai nyrkkiä ja munaa kännin asteesta riippuen. Unelma miehesi varmaan kasvattaa pojat niin että he tietävät naisten olevan tyhmempiä ja huonompia, ettei heidän tarvitse tehdä kotitöitä tai hoitaa lapsia koska ne on akkojen hommia, heillä on oikeus seksiin silloin kuin heistä siltä tuntuu...