Mies ei tarjoa mitään..
Olen tapaillut yhtä miestä, sellasta hengailua ja pusuttelua ja läheisyyttä. Noh mies ei ole kertaakaan tarjonnut mitään. Käytiin leffassa eikä tarjonnut, käytiin kiinalaisessa syömässä eikä tarjonnut. Sit menin hänen luokseen kylään, eikä hän tarjonnut edes vettä (enkä nyt itse kehdannut alkaa pyytämään). Ensi kerralla syön ja juon tuhdisti ennen sitä kun hänen luokseen menen käymään..
Onkohan tässä nyt merkit ilmassa? Joko mies on rahaton tai pihi tai vaan peruskäytöstavat puuttuu?
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:47"]
Siinä vaiheessa viimeistään, kun nainen on raskaana, synnyttää, imettää, kuntoutuu, hoitaa päivällä univelkaisena kodin ja lapset, herää yöllä lasten tarpeisiin ja kun vain mies käy palkkatöissä, niin johan on kumma, jos ei mies kanna painavia kauppakasseja, avaa ovia, imuroi jne. Kellä on ne lihakset ja kellä on sitä sisua? Kantoiko nainen sulhasensa kynnyksen yli?
Naiselta loppuu sisu, jos miehellä ei ole habaa eikä munaa!!!
[/quote]
Eli ette elä tasa-arvoisessa suhteessa? Sinun tekstisi juuri kertoi että olet saamaton, heikko ja laiska ihminen.
Niin turha asia kiistellä, koska tässä jakautuu ihmiset niin kahteen eri leiriin. Oma mielipiteeni on se, että tasa-arvo on hieno saavutus.. Silti kaipaan herrasmiehiä ympärilleni. Ajatuksena se, että mies ja nainen olisivat samanlaisia on absurdi. Eikä minun tasa-arvoani alenna se , että mies avaa oven minulle. Luulisin että miehiin on sisään rakennettuna naisen suojelu sekä auttaminen, mutta ehkä nyky nuorilta tälläinen puuttuu.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:48"]
Ihmettelen suuresti niitä miehiä jotka omivat koko palkkansa vaikka on vaimo ja lapset kotona eikä vaimo paljoakaan tienaa - silti vaativat että vaimo maksaa laskuja vaikka rahat hädin tuskin riittävät vaippoihin ja piltteihin. Sitten miehen onkin hyvä ihmetellä miksi vaimo ei voi maksaa laskuja ja tarjota miehelle ravintolassa kun ukko itse juhlii ja matkustelee kavereiden kanssa. Yököttää tuollaiset miehet, noitakin on valitettavasti olemassa...
Ja siitä kylässä naiselle tarjoamisesta, miettikkää miehet, kyllähän te jotain tarjoaisitte kaverillenne joka tulee kylään, mutta naiselle ei koska hän on hyväksikäyttävä ämmä joka ei ansaitse mitään? ;)
Klassiset käytöstavat kunniaan! Osallistuminen talousmenoihin tulee tehdä prosentuaalisesti menoista, eli fifty-fifty, vaikka nainen tienaisi 300 kuussa ja mies 5000. Aina ei löydy töitä, varsinkaan nuorille naisille.
[/quote]
Lopeta tuo paskanjauhanta. Naiset saa töitä ihan yhtä helpola kuin miehet.
Kulut maksetaan 50/50.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:11"]
Yäk, en haluaisi jatkaa treffailua tuollaisen moukan kanssa!
Suhteen alussa toki mies tarjoaa kaiken! Tai siis tarjoutuu edes. Millaisia lapsia tuollaisen miehen kanssa tulisi? Poikia jotka eivät avaa ovia naisille, eivät anna kukkia äidille...
[/quote]
Miksi poikien pitää avata naisille ovi? Miksi naiset eivät avaa niille pojille ovia?
[/quote] Koska minä kasvatan poikani herrasmiehiksi. Ei se ole mistään pois jos pojat oppivat arvostamaan naisia jo pienestä pitäen. Kun katsoo miten miehet kohtelevat ja puhuvat naisille täällä, olen entistä ylpeämpi kun poikani tajuaa avata oven naisille eikä ryntää itse ensin. Meillä mieheni on ollut koti-isänä,joten ei ole kyse siitä että lapsi saa kotoa mallin että nainen on alempana. Kyse on puhtaasti siitä, että suurinosa miehistä ei voi luonnolleen mitään, ja he tuntevat halua auttaa naisia.
[/quote]
Kyllä voi ihminen olla itseään täynnä. Miehet eivät kyllä halua auttaa naisia yhtään enempää kuin miehiäkään. Ainoa syy miksi asia voi siltä näyttää on se että miehet haluavat pillua.
Miksi et opeta tyttäriäsi (jos sinulla sellaisia on?) kunnioittamaan miehiä?
[/quote] Apua. Toivottavasti 4 vuotiaan poikani motiivi avata ovia mummoille ei ole pillun saanti! Katsos.. Tässä tulee nyt esille kasvatus. Jos pojalle pienestä asti opetetaan että naista kunnioitetaan niin se tulee aikuisena luonnostaan. Mieheni auttaa äitiäni,isoäitiään ja äitiään miten voi. Se on normaalia. Ja mitä mieheni pillun saantiin tulee, niin kyllähän se onnistui paremmin kun kävimme treffeillä ja hän oli täysi herrasmies vs perus urpo baarissa " vittu mikä perse".
[/quote]
Mites opetat tytöille kohteliaisuutta? Vai eikö heidän kuulu tehdä mitään?
[/quote] Tyttöjä minulla ei ole, mutta luulisin ettö heidän kasvatuksessa haluaisin painottaa juuri vastakkaisia asioita. Sitä että he voivat tehdä mitä haluavat, opiskella alaa joka kiinnosta, harrastaa mitä tahansa urheilua.. Korostaisin asioita jotka tekevät heistä itsenäisiä ja vahvoja. Opettaisin, että ottavat miehen joka arvostaa heitä!
Siksi niin eri tavat kasvatukseen, sillä yhteiskunta muokkaa pojista ja tytöistä erilaisia ja kotoa pitää saada eri ajatusmalleja.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:43"]
Tietysti mies tarjoo ekoilla treffeillä, jos haluaa tehdä vaikutuksen ja on se joka pyytää ulos. Mä olen todella avokätinen läheisilleni ja maksan ja lainaan,mutta ekoilla treffeillä mies maksaa.
Joskus meninyhden Juhan kanssa ravintolaan syömään kun pyysi. Juotiin viinejä ja kaikki kolme ateriaa. Tarjoilija toi laskun, ajattelin et nyt maksan oman osani ku tuli syötyä ja juotua niin paljon. Sanoin tarjoilijalle erikseen, kiitos. Kun Juha äkkiä vastasi et ei ei ku samaanvaan. No "kaiveli" siinä lompakkoaan ja totesi et on varmaan jäänyt kotiin! Mä pyysin tarjoilijata sen mun osuuden uudestaan, maksoin ja lähdin kotiin. En tiedä jäikö Juha tiskaamaan 80€edestä vai mitä,en oo jälkeenpäin kysellyt.
[/quote]
NO Juha oli onnekas. Pääsi sinusta. Et voi kertoa yhtäkään moraalista syytä miksi miehen pitäisi maksaa ekoilla treffeillä
[/quote]
Ai edes omansa? Tässähän Juha yritti maksattaa ison laskunsa naisella kokonaan.
Nauratti pirusti, kun ystävättäreni yhteen aikaan seurusteli hirveen saiturin kanssa, joka "unohteli" maksaa vaikka oman leffalippunsa, leikki hajamielistä, kun olisi pitänyt yhtään mitään maksaa. Tyypin käsitys ravintolaillallisesta oli pizzaviipale, joka nautittiin seisten tiskillä. Ystävätär tarjosi, kun oli ukon lompsa unohtunut kotiin. Ynnä muuta vastaavaa. Oli kaiken päälle sairaalloisen mustasukkainen. No, loppuihan sekin suhde, kestettyään omituisen kauan. Ystävälläni taisi olla epätoivoinen kausi elämässään.
Kyllä mun mielestä miehen täytyy tarjota jotain. Ihan sama mikä nykyaika nyt on meneillään, niin esim. lasillisen tai kahvikupposen tarjoaminen on herrasmiesmäistä. Vastaavasti sitten tarjoan itsekin.
Jos mies ei tarjoa mitään, nousee kyllä epäilys siitä, miten tosissaan hän mahtaa olla. Kyllä kiinnostavaan ihmiseen haluaa panostaa edes sen kahvikupposen verran. Tarjoudun kyllä itse aina maksamaan, mutta ensitreffeillä odotan kyllä, ettei mies anna minun maksaa. Seuraavalla kerralla tarjoan oikein mielelläni.
No, meitä on moneen junaan.
Käsi ylös, jos joku uskoo, että normaalituloinen mies on nykyään pitkään onnellinen siinä tilassa, että "pääsee" elättämään naistaan. Toisinpäin vastaavassa tilanteessa mies yleensä lempataan suhteesta ulos kuin Naton ohjus....
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:46"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:36"]
Voi luoja, täällä riehuu nyt joku häiriintynyt ja säälittävä neitsytrunkkarisovinisti :'D
[/quote]
Ainakin täällä riehuu paljon itseään myyviä av mammoja jotka luulevat että koko maailma pyörii heidän napansa ympärillä
[/quote]
Luuletko että parisuhde on jotain kaupankäyntiä? :D Joka sentti lasketaan koko loppuelämän? Jokainen lahja ja kaupassakäynti onkin velkaa joka pitää maksaa takaisin?
Parisuhteessa tehdään JATKUVASTI palveluksia toiselle, josta kummatkin hyötyvät loppupeleissä suurinpiirtein saman verran. Esim. ensitreffeillä mies tarjoaa, siitä lähtien treffilaskut puoliksi, mies korjaa rikkoutuneen kodinkoneen ja vaihtaa naisen autoon renkaat, mutta nainen kokkaa, siivoaa ja pyykkää, hieroo hartioita jne. ja mies taas maksaa hieman enemmän kuluja jos naisella ei ole rahaa. Mies käy töissä, mutta nainen taas hoitaa kodin ja lapset yksin eikä miehen tarvitse tehdä kotona muuta kuin korkeintaan vaihtaa hehkulamput ja korjata pesukone, mitä nyt keskimäärin aika harvoin tarvitsee tehdä. Helvetin epäreilua, vai mitä? :D
Kodin ja lasten hoitamista ei tarvitse vähätellä, se on helvetin raskasta 24/7 hommaa päivästä toiseen ilman lomia. Kukin tekee sen minkä pystyy, mutta eri osa-alueilla, eikä toista tarvitse sen takia väheksyä, vähintään yhtä paljon molemmat tekevät silloin töitä kodin/perheen eteen.
Olen myös sitä mieltä että parisuhteessa kuuluu olla huomaavainen toista kohtaan, mies tuo kukkia, kantaa kassit ja avaa oven, nainen taas laittaa hyvää ruokaa miehelleen ja "palvelee" häntä kotona. Molempien kuuluu osoittaa arvostusta toisiaan kohtaan eikä jatkuvasti kytätä ja mitata viivottimella kumpi tästä nyt hyötyy tällä kertaa enemmän :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 02:49"]
Olen tapaillut yhtä miestä, sellasta hengailua ja pusuttelua ja läheisyyttä. Noh mies ei ole kertaakaan tarjonnut mitään. Käytiin leffassa eikä tarjonnut, käytiin kiinalaisessa syömässä eikä tarjonnut. Sit menin hänen luokseen kylään, eikä hän tarjonnut edes vettä (enkä nyt itse kehdannut alkaa pyytämään). Ensi kerralla syön ja juon tuhdisti ennen sitä kun hänen luokseen menen käymään..
Onkohan tässä nyt merkit ilmassa? Joko mies on rahaton tai pihi tai vaan peruskäytöstavat puuttuu?
[/quote]
Kuulostaa siltä,että käytöstavat puuttuu.Vaikka ei olisi varaa tarjota leffaa tai ravintolaruokaa,luulisi nyt kotonaan voivan tarjota edes sen vesilasin.Itse en tuollaista urpoa kauan jaksaisi katsella.
Tasa-arvon niitä puolia mistä ei haluttaisi luopua. Äitien kotikasvatus edellyttää nykyään sitä. Oletko itse tarjonnut mitään ?
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:51"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:26"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:21"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:14"]
Kuuluu tapoihin, että mies tarjoaa ekoilla treffeillä. Jos mies ei halua tarjota, häntä ei voi pakottaa siihen, mutta treffikumppani voi sitten ihan itse miettiä, millaisen miehen kanssa haluaa toisille treffeille.
[/quote]
Mihin hemmetin tapoihin? Keksit itse noita sinun tapojasi. Kun kaksi aikuista ihmistä menee treffeille niin kyllä kumpikin maksaa omat kulunsa
[/quote] Tapoja joita miehen tulisi aina noudattaa!
- ovi auki naiselle.
- istumapaikka naiselle jos vain yksi vapaana.
- ensitreffit mies maksaa.
-kassit kantaa mies
[/quote]
JUURI NÄIN. Tämä nyt vaan sattuu kuulumaan meidän(kin) maassa hyviin tapoihin.
[/quote]
Ei kyllä kuulu. Suomi on valtio jossa ihmiset ovat TASA-ARVOISIA ja TASAVEROISIA. Heiltä vaaditaan SAMAT asiat.
Te otatte vain kaikki hyvät puolet jostain vanhoista tavoista, mutta unohdatte kaikki huonot teidän kohdalta.
[/quote]
Ei suinkaan ole tasa-arvo, ainakaan työllistymisen ja palkkojen osalta, vaikka naiset ovatkin nykyään keskimäärin koulutetumpia. :) Miten voi maksaa, jos rahaa ei ole?
Ja miehet eivät suinkaan käyttäydy huonosti, pettävät ja lähtevät yön yli ryyppyreissulle ilmoittamatta naiselle mitään. Yleistystä, mutta väitätkö oikeasti että naiset käyttäytyvät yksin huonosti ja miehet eivät tee mitään väärin? :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:58"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:44"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:22"]
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:16"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:11"]
Yäk, en haluaisi jatkaa treffailua tuollaisen moukan kanssa!
Suhteen alussa toki mies tarjoaa kaiken! Tai siis tarjoutuu edes. Millaisia lapsia tuollaisen miehen kanssa tulisi? Poikia jotka eivät avaa ovia naisille, eivät anna kukkia äidille...
[/quote]
Miksi poikien pitää avata naisille ovi? Miksi naiset eivät avaa niille pojille ovia?
[/quote] Koska minä kasvatan poikani herrasmiehiksi. Ei se ole mistään pois jos pojat oppivat arvostamaan naisia jo pienestä pitäen. Kun katsoo miten miehet kohtelevat ja puhuvat naisille täällä, olen entistä ylpeämpi kun poikani tajuaa avata oven naisille eikä ryntää itse ensin. Meillä mieheni on ollut koti-isänä,joten ei ole kyse siitä että lapsi saa kotoa mallin että nainen on alempana. Kyse on puhtaasti siitä, että suurinosa miehistä ei voi luonnolleen mitään, ja he tuntevat halua auttaa naisia.
[/quote]
Kyllä voi ihminen olla itseään täynnä. Miehet eivät kyllä halua auttaa naisia yhtään enempää kuin miehiäkään. Ainoa syy miksi asia voi siltä näyttää on se että miehet haluavat pillua.
Miksi et opeta tyttäriäsi (jos sinulla sellaisia on?) kunnioittamaan miehiä?
[/quote] Apua. Toivottavasti 4 vuotiaan poikani motiivi avata ovia mummoille ei ole pillun saanti! Katsos.. Tässä tulee nyt esille kasvatus. Jos pojalle pienestä asti opetetaan että naista kunnioitetaan niin se tulee aikuisena luonnostaan. Mieheni auttaa äitiäni,isoäitiään ja äitiään miten voi. Se on normaalia. Ja mitä mieheni pillun saantiin tulee, niin kyllähän se onnistui paremmin kun kävimme treffeillä ja hän oli täysi herrasmies vs perus urpo baarissa " vittu mikä perse".
[/quote]
Mites opetat tytöille kohteliaisuutta? Vai eikö heidän kuulu tehdä mitään?
[/quote]
Tytöt, eli myöhemmin naiset tekevät PALJON elämänsä aikana, ja suurin osa yleensä perheen ja miehen hyväksi. Sinä ressukka olet ilmeisesti tullut dumpatuksi koska olet niin autistinen, tunnekylmä, narsisti, sovinisti ja ilmeisesti vielä kaappihomo koska tunnut vihaavan naisia noin paljon :D Hyväksy homoutesi tai edes se, että kukaan nainen ei sinua ikinä tule haluamaan :)
Mun mielestä kannattaa olla vaan oma itsensä treffeillä, jonkun pihistelijän ei kantsi teeskennellä edes avokätistä. En koskaan huolisi miestä joka ei ota toisia huomioon, esim. tilaa vain itselleen tai muuten käyttäytyy tökerösti. Itse haluan herrasmiesmäisen miehen joka haluaa tarjota, joten tykkään siitä että mies tarjoutuu maksamaan, koska olen ITSEKIN niin avokätinen, että en halua tulla hyväksikäytetyksi. Parasta on silloin kun saa toisen kanssa "taistella" siitä kumpi saa maksaa. Tällaisista eleistä huomaa miten pärjäisi parisuhteessa ko. ihmisen kanssa. Avokätiset sopii yhteen toisiaan hemmottelemaan ja pihit taas yhteen, näin ei kukaan käytä ketään hyväksi. Musta ois tosi surkeaa olla suhteessa jossa mä olisin aina se joka tarjoaa, se joka ostaa hienoja lahjoja ja matkoja kumppanilleen ja toinen ei halua. Siksi on vaan reilua, että kaikki näyttää jo heti alkuvaiheessa sen oikean luontonsa. Ei tarvi sitten parin muksun jälkeen vauvapalstalla itkeä surkeaa suhdettaan :)
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:03"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:47"]
Siinä vaiheessa viimeistään, kun nainen on raskaana, synnyttää, imettää, kuntoutuu, hoitaa päivällä univelkaisena kodin ja lapset, herää yöllä lasten tarpeisiin ja kun vain mies käy palkkatöissä, niin johan on kumma, jos ei mies kanna painavia kauppakasseja, avaa ovia, imuroi jne. Kellä on ne lihakset ja kellä on sitä sisua? Kantoiko nainen sulhasensa kynnyksen yli?
Naiselta loppuu sisu, jos miehellä ei ole habaa eikä munaa!!!
[/quote]
Eli ette elä tasa-arvoisessa suhteessa? Sinun tekstisi juuri kertoi että olet saamaton, heikko ja laiska ihminen.
[/quote]
Sinulla ei ilmeisesti ole hajuakaan mitä kotiäitinä oleminen on. Itsehän pystyisit kevyesti olemaan sekä töissä että kotona olemaan lasten kanssa ja siivoamaan, kokkaamaan ja pyykkäämään. Kaiken lisäksi ehtisit vielä nukkumaankin? :) Mutta tasa-arvon nimissä käyt itse töissä, harrastat, ryyppäät ja matkustelet kavereiden kanssa etkä anna senttiäkään laiskalle vaimolle, joka kohta kuolee nälkään kotona siivoessa ja hoitaessa lapsia.
Herää tähän maailmaan ääliö! Onneksi kukaan ei sua ikinä tule haluamaan mutta onko sulla minkäänlaista älyä olemassakaan? Ilmeisesti vihaat kavereidesi vaimojakin ja naispuolisia kollegojasi? Mene terapiaan kokemasi trauman takia, että muut eivät joudu kärsimään vuoksesi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:43"]
Tietysti mies tarjoo ekoilla treffeillä, jos haluaa tehdä vaikutuksen ja on se joka pyytää ulos. Mä olen todella avokätinen läheisilleni ja maksan ja lainaan,mutta ekoilla treffeillä mies maksaa.
Joskus meninyhden Juhan kanssa ravintolaan syömään kun pyysi. Juotiin viinejä ja kaikki kolme ateriaa. Tarjoilija toi laskun, ajattelin et nyt maksan oman osani ku tuli syötyä ja juotua niin paljon. Sanoin tarjoilijalle erikseen, kiitos. Kun Juha äkkiä vastasi et ei ei ku samaanvaan. No "kaiveli" siinä lompakkoaan ja totesi et on varmaan jäänyt kotiin! Mä pyysin tarjoilijata sen mun osuuden uudestaan, maksoin ja lähdin kotiin. En tiedä jäikö Juha tiskaamaan 80€edestä vai mitä,en oo jälkeenpäin kysellyt.
[/quote]
NO Juha oli onnekas. Pääsi sinusta. Et voi kertoa yhtäkään moraalista syytä miksi miehen pitäisi maksaa ekoilla treffeillä
[/quote]
Olet hieman ristiriitainen :D Nytkö sinusta naisen kuuluisi maksaa miehelle, mutta nainen on silti laiska ja saamaton tyhmä paska? :D
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 04:33"]
Mä en ainakaan vaadi että mies tarjoaa mulle kun ulkona syödään niin yhtään mitään. Jos tarjoaa niin ok mutta tarjoudun silti maksamaan oman osani. Tuota ettei tarjonnut edes vettä en ymmärrä, mutta miksi et voinut pyytää ihan itse kerran tapailette ja olit hänen asunnolleenkin päässyt..
[/quote]
Niin, mä ainakin olisin pyytänyt janooni vettä. Niin kaino mä en ole.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 12:48"]
Ihmettelen suuresti niitä miehiä jotka omivat koko palkkansa vaikka on vaimo ja lapset kotona eikä vaimo paljoakaan tienaa - silti vaativat että vaimo maksaa laskuja vaikka rahat hädin tuskin riittävät vaippoihin ja piltteihin. Sitten miehen onkin hyvä ihmetellä miksi vaimo ei voi maksaa laskuja ja tarjota miehelle ravintolassa kun ukko itse juhlii ja matkustelee kavereiden kanssa. Yököttää tuollaiset miehet, noitakin on valitettavasti olemassa...
Ja siitä kylässä naiselle tarjoamisesta, miettikkää miehet, kyllähän te jotain tarjoaisitte kaverillenne joka tulee kylään, mutta naiselle ei koska hän on hyväksikäyttävä ämmä joka ei ansaitse mitään? ;)
Klassiset käytöstavat kunniaan! Osallistuminen talousmenoihin tulee tehdä prosentuaalisesti menoista, eli fifty-fifty, vaikka nainen tienaisi 300 kuussa ja mies 5000. Aina ei löydy töitä, varsinkaan nuorille naisille.
[/quote]
Lopeta tuo paskanjauhanta. Naiset saa töitä ihan yhtä helpola kuin miehet.
Kulut maksetaan 50/50.
[/quote]
No ei todellakaan saa naiset yhtä helposti töitä. Oletko kuullut sellaisesta, että työnantaja syrjii vasta naimisiin menneitä nuoria naisia, eikä ota heitä töihin koska he saattavat pian alkaa tekemään lapsia? Harmi kun tässä asiassa ei ole tasa-arvoa, vain naiset voivat synnyttää. Työnantajaa ei todellakaan kiinnosta maksaa äitiysrahoja ahneelle ja itsekkäälle naiselle ;) Eikö olekin oksettavaa laiskuutta olla äitiyslomalla? :)
Onpas tunteita herättävä aihe,tarjoaminen treffaillessa :D Tulee mieleen huvittava tapaus sinkkuajoilta,kun tapailin miestä johon olin tutustunut netissä.Hän halusi hakea ja viedä minut autolla treffeille ja tarjota leffassa yms.(Omasta mielestäni olisin hyvin voinut mennä bussilla ja maksaa itse.)Ihmettelin veljelleni tätä miehen outoa käytöstä.Hän totesi"Sitä kutsutaan vaikutuksen tekemiseksi." Ilmeisesti huomavaisuus on nykyaikana hyvin harvinaista.Yleensä on näitä "tasa-arvo"miehiä,jotka eivät tarjoa ensimmäisllä treffeillä edes 1,5€ kahvikuppia. Ei,en ole maksullinen nainen mutta en myöskään tapaa toista kertaa pihiä junttia,joka vielä verhoaa käytöstapojen puutteen "tasa-arvoksi". (Onneksi ei tarvitsekaan enää tavat urpoja,seurustelen miehen kanssa,ja meillä se tarjoaa treffit jolla on sillä hetkellä enemmän rahaa,yksinkertaista!)
Ekat ja ehkä tokatkin treffit vielä täysin OK mielestäni, että mies tarjoaa, varsinkin jos on ehdottanut treffejä. Tämän jälkeen ei enää kyllä. Itse ainakin pyrin tässä(kin) asiassa tasavertaiseen suhteeseen. Jos tämä ei naiselle kelpaa, niin sitten ei