Apua! Sain eilen järkyttävän tekstiviestin ja hukkasin avaimet...
Tulin töistä kotiin ja aukaisin ulko-oven. Kun olin eteisessä, kännykkä piippasi ja sain järkyttävän tekstarin. Yleensä kävelisin avaimet kädessä keittiöön ja laittaisin ne pöydälle, mutta nyt kävelin suoraan sohvalle ja soitin useamman puhelun. En lähtenyt kotoa minnekkään, mutta ravasin olohuoneen ja keittiön välillä puhelimeen puhuen ja laukkua purkaen (eväsrasiat tiskiin, kansio hyllyyn..). Siinä jossain hujakassa hukkasin avaimet.
Auttakaa joku fiksu! Missä ne voi olla, olen jo kääntänyt koko talon? Pakko olla sisällä sillä kukaan ei ollut kotona ja aukaisin oven.
Kommentit (101)
Tippuneet kenkäkaapin/työpöydän/lipaston ja seinän väliseen rakoon?
Ne on siinä pesukoneesta tulleesta parittomassa sukassa.
Ne on voideltuna jääkaapissa!!!XD
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 10:22"][quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:43"]... Menet ulos asti...kävelet kotiin, avaat oven nornaalisti...[/quote]
tuskin sillä toisella ihmisellä on niitä muita avaimia, kun se kodin avain. AP:han kirjoitti niitä avaimia olevan useampi
Jihuu! Illan paras! Avaimethan ovat sisällä...
[/quote]
Ja toisia avaimia ei tietenkään voi lainata esim. siltä perheenjäseneltä joka tuli kotiin noin kymmenen minuuttia ap:n jälkeen.
[/quote]
[/quote]
Voi pyhä yksinkertaisuus! Tuossahan oli ideana se että avainten paikka tulisi mieleen, kun tulee sisään samoin kuin avainten kadotessa. Mitä niillä muilla avaimilla on tässä tekemistä? Mitä ihmeen älyrajoitteisia täällä oikein pyörii?
Tutki roskis KUN-NOL-LA! Usein tulee heiteltyä sinne ajatuksissaan kaikkea tärkeää tavaraa :)
Mä haluan kans tietää!! Missä ne oli ja mitä siinä viestissä luki! Kerro ap :D
Joku kulho tai kuppi tulee mieleen piilotuspaikaksi.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2014 klo 10:05"]
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 23:45"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 21:43"]... Menet ulos asti...kävelet kotiin, avaat oven nornaalisti...[/quote]
Joo, mäkin voin lainata varmaan mun työpaikan avaimia mieheltäni tai pojiltani, jos hukkaan avainnippuni.
Jihuu! Illan paras! Avaimethan ovat sisällä...
[/quote]
Ja toisia avaimia ei tietenkään voi lainata esim. siltä perheenjäseneltä joka tuli kotiin noin kymmenen minuuttia ap:n jälkeen.
[/quote]
Löytykö avaimet ja mitä siinä viestissä oli???
Vai oliko tää vain psykologinen testi, kuinka moni ryhtyy auttamaan ja kuinka moni alkaa kysellä tekstiviestin sisältöä?
Haha! Ihanaa, että ihmiset nostaa tätä ketjua! Muakin alkoi kiinnostaa!
Ettei vaan jääny taskuun tai oven lukkoon. Tai pudotitko ne?
Jos sulla oli joku laukku tai kassi tmv mukana niin kurkkaa sinne, itse heittelen aina kasseihin kaikki kädestäni kiireessä.