Nainen,lähtisitkö kuvan miehen kanssa treffeille?
Tämä mies tulisi kaupassa luoksesi ja kysyisi lähdetkö hänen kanssaan joskus kahville:
https://www.outfit-styles.com/wp-content/uploads/2019/03/Cute-Best-Summ…
Lähtisitkö?
Kommentit (110)
pääsisi varmaan spontaanit huutonaurut. miksi vi tu ssa tuo mies minua lähestyisi...ajattelisin pakko olla prank ja lopuksi mies kertoisi että tulin juuri kuvatuksi ja kysyisi saako sen julkaista heidän youtube kanavallaan
Liian miehekäs minulle. Tykkään todella feminiinisistä miehistä. Sanomattakin selvää, että tykkään myös naisista.
Luonnossa varmaan laiha, kuvassakin ruikelo.
Etsin älykästä, huumorintajuista ja empaattista miestä, jolle kulissien ylläpito ja nokkimisjärjestyksen yläportaalla olo ei ole tärkeää. Olisiko tuo tyyppi sellainen? En osaa kuvan perusteella sanoa. Vähän epäilen, mutta mieluiten en tee ennakkoarvioita yksittäisen kuvan perusteella, vaan tutustuisin itse ja arvioin sitten vasta. Eli siinä mielessä voisin treffeille lähteäkin, jos en muuten viestien tai muiden perusteella pystyisi arvioimaan. No joo, mutta oikeesti en lähtisi nyt, kun minulla on hyvä kumppani, loppuelämäni kumpaani toivottavasti.
Liian hyväkuntoinen mies että minua huonoryhtistä sohvaperunaa lähestyisi. Minulle sopii paremmin mieheksi Klonkku tai Quasimodo.
En. Tykkään vaaleista miehistä, en tuollaisista tummista. Vaalea viikinki on minun mieleeni.
Mulla on jo tuon näköinen mies.
T. Sara S
En. Näyttää liian pitkältä. Olen 190 cm nainen ja en halua miestä joka on pituiseni tai lähelle koska niillä on suurin kompleksini pituuttani kohtaan. Joten kattelen suorana niitä alle 180 ja max 180 senttisiä koska siinä se pituusero on jo niin suuri että jos mies sen hyväksyy täytyy olla hyvä tapaus.
Ilman muuta lähtisin. Jos tuonnäköinen mies pyytäisi minua kahville täytyy olla kysymys siitä, että hän tarvitsee äidillistä vanhempaa naista valitsemaan sopivan kahvin itselleen. Tottakai auttaisin.
Vierailija kirjoitti:
Liian hyväkuntoinen mies että minua huonoryhtistä sohvaperunaa lähestyisi. Minulle sopii paremmin mieheksi Klonkku tai Quasimodo.
Ihanaa! Sovitaanko heti treffit?
T: ikisinkku M49, ulkonäkö 2/10
Riippuu miten juttu sujuisi siinä alussa. Jos olisi kivaa, niin lähtisin. Ulkonäkö plussaa!
Varmaan olisi entinen oppilaani vuodelta 1980! Toki lähtisin. Juteltaisiin matematiikan joukko-opista, ino-monisteista ja ilsuista.
Tuohan on se viiksekäs keski-ikäinen juhannuksen viettäjä!
kymmenen senttiä tilillä ja 5 sentin kulli.
Söpö on, mutta voisi olla poikani. Ja olen varattu, minulla on 60-vuotias versio tuosta.
Miehenä ajattelen, että tuo juuri sellainen stereotyyppinen, komea mies, joka on naisista suurimman enemmistön mieleen.
Vaikuttaa liian ”rikkaalta ja tyylitietoiselta”, en lähtisi. Liian ”sliipattu amerikkalainen”.
Lähtisin, uteliaisuudesta.
T. Heli 66v
Too hot to handle. Edes nuorempana en olisi noin kuumaa miestä itselleni toivonut.
En lähtisi. Ei ole tyyppiäni ulkoisestikkaan.