Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,lähtisitkö kuvan miehen kanssa treffeille?

Vierailija
26.06.2021 |

Tämä mies tulisi kaupassa luoksesi ja kysyisi lähdetkö hänen kanssaan joskus kahville:

https://www.outfit-styles.com/wp-content/uploads/2019/03/Cute-Best-Summ…

Lähtisitkö?

Kommentit (110)

Vierailija
41/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, ei ole se yks ja ainut, jonka huolisin.

Vierailija
42/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän unessa tuollainen mies mua huomaisi, olen kyllä nätti mutta en lähellekään tuollaista miestä innostava.

Ja jos vaikka jossain unessa tuollainen musta kiinnostuisi en kestäisi noin hyvännäköisen miehen kanssa. Ahdistaisi koska en ole vaan tarpeeks hyvännäköinen hänelle ja supermallin näköiset mimmit kiinnostuisi hänestä, menis itsetunto.

Mieluiten taviksena hengaan silmääni miellyttävän taviksen kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvännäköinen, mutta epäilisin motiiveja, sillä mieshän on komeampi kuin minä!

Vierailija
44/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää minkä kokoinen penis hänellä on ja onko paljon rahaa pankkitilillä.

No onpa vaatimukset. Et ole tainnut saada moniakaan treffejä sovituksi.

Vierailija
45/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin mieluummin Eckhart Tollen näköisen steppaavan menninkäisen kanssa treffeille.

Vierailija
46/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kiva tietää minkä kokoinen penis hänellä on ja onko paljon rahaa pankkitilillä.

Eli ko. asioista ei saisi olla kiinnostunut?

Vierailija
47/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä tuon tyylisistä miehistä yhtään, liian nätti, epäsiisti parta, enkä lähde tuntemattomien kanssa treffeille muutenkaan. Miesihanteeni on rotevampi ja karumman näköinen, pitempi, ei missään nimessä partaa.

Vierailija
48/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian nätti. En tiedä tuntuisiko "omalta". Mulle kyllä on tärkeämpi asia se, että millainen persoona miehellä on, jos olisi mukava ja huumorintajuinen niin miksi ei. Jos on sellainen, että pelkää liata kätensä niin ei ole mun juttu :D

Vierailija
49/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi en lähtis, näyttää britiltä tai australian pelimieheltä.

Vierailija
50/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan. Ja oikeasti hän oksentaisi minut nähdessään.

Samoin. Olen sairaalloisen lihava, jos tuollainen mies lähestyisi, pitäisin sitä pilkantekona.

Vierailija
51/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap tällaista kyselet, mielipidettä mallipojasta?

Vierailija
52/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ko. asioista ei saisi olla kiinnostunut?

Totta kai saa ja pitää, mutta ei noita asioita ensimmäiseksi kysytä, ainakaan tuon näköiseltä mieheltä. Miljonääri saa olla pienimunainen rumilus ja silti hän on vielä parasta a-ryhmää ja saa valita lähes haluamansa kumppanin.

Vierailija
53/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pentti, tämä kysymys oli tarkoitettu naisille

Vierailija
54/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi. Olisi todennäköisesti catfish eikä täti-ihmiset kiinnosta nuoria ja komeita :D

Vierailija
55/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin jos olisin nuorempi. Tuo mies on maksimissaan 30-vuotias

Vierailija
56/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Business miehet eivät ole minua varten, liian sliipattuja.

Punatukkaisen miehen kanssa lähtisin heti mökkeilemään. Olen vakavasti naimisissa, mutta ginger mies pitäisi vielä kokea!

Vierailija
57/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut miehestä mitään.

Pelkän avauksen perusteella en lähtisi. En lämpene sille että vieras vonkaa pelkän ulkonäön perusteella. Miksi vaivaudutaan edes treffeille jos emme tiedä toisistamme mitään mikä olisi herättänyt mielenkiinnon? Ensin olisi pitänyt vähän rupatella ja vaihtaa pari sanaa elämästä ennen mitään deittikutsuja, muuten se on aina suora ei kiitos.

Vierailija
58/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sliipattu makuuni, tykkään enemmän miehistä joissa on särmää ja persoonallisuutta.

Vierailija
59/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että ko. mies haluaisi lähteä mun kanssa treffeille, mutta jos haluaisi, niin kyllä mä ekana haluaisin sen verran kirjoitella, että käy ilmi, onko mitään yhteisiä mielenkiinnonkohteita.

Vierailija
60/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin kysyisin sinulta, lähtisitkö treffeille seuraavan random vastaantulijan kanssa. Tuo mies on toki malli, mutta ihan tuntematon ja vieras. Ei mitään mielenkiintoa, lähinnä ahdistaisi puuntakaa tuollainen pyyntö.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi