Nainen,lähtisitkö kuvan miehen kanssa treffeille?
Tämä mies tulisi kaupassa luoksesi ja kysyisi lähdetkö hänen kanssaan joskus kahville:
https://www.outfit-styles.com/wp-content/uploads/2019/03/Cute-Best-Summ…
Lähtisitkö?
Kommentit (110)
No ei se miehen ulkonäkö minusta niin tärkeä ole, Vaan se Luonne, tietysti, että huolehtii henkilökohtaisesta hygeniastaan sekä pistää puhtaat , ehjät vaatteet, osaa sanoa " Rakastan sinua", " Anteeksi" Kiitos, sekä osaa myös sanoa " Ei, ( esim .Typeriin ehdotuksiin, ei lähde kaikkiin mukaan mihin pyydetään.).
No joo, voisin lähteä treffeille ihan tutustumismielessä, koska ulkonäkö kyllä miellyttää silmää, mutta muuta tietoahan ei miehestä olisi. Oikeasti toki, jos tuon näköinen mies lähestyisi, ajattelisin kyllä olevani piilokamerassa, tai että kyse on jostain vedonlyönnistä.
Olen varattu, mutta jos olisin sinkku niin en tiedä. Ihan riippuu olemuksesta ja siitä millä tavalla mua lähestyisi. Tommosesta malliposeerauksesta ei pysty sanomaan persoonasta yhtään mitään kun tarkoituksena on esitellä vaatteita niin kaikki nuo poseeraukset näyttää ihan samanlaisilta ja persoonattomilta. En välttämättä pidä ns. pretty boysseista, koska voivat olla liian itsetietoisia ja -riittoisia. Mutta jos on sellainen tyyppi, joka arvottaa muut asiat korkeammalle kuin oman ulkonäkönsä niin sitten voi olla ihan mukava tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelen, että tuo juuri sellainen stereotyyppinen, komea mies, joka on naisista suurimman enemmistön mieleen.
Mutta naisetpa eivät ajattelekaan kuin miehet. Suurin osa naisista ei lähtisi tämän miehen kanssa treffeille, lukemalla viestejä, ymmärrät miksi.
Tuo ei ollut minulle se uusi näkökulma, vaan "mies on minulle liian hyvännäköinen" ajattelumalli. Anteeksipyynnöistä jne. tuollainen on joskus tullut esiin, mutta en käsittänyt sen olevan näin yleistä.
No mulle ainakin on tehty teinistä asti selväksi, että olen vääränlainen ja etenkin kroppani ei ole tarpeeksi hyvä. Eli tuollaisen ulkoisesti täydellisen miehen kohdatessani ensimmäinen ajatukseni ei todellakaan olisi "wau, tietenkin lähden matkaan, tässähän on tilaisuuteni kokea millaista on täydellisen miehen kanssa tai jopa napata hänet itselleni". Kyllä se on ennemminkin: "onko tämä vitsi, olenko piilokamerassa, ja jos en ole, niin totuus minusta paljastuu kyllä viimeistään jos vaatteet vähenisivät - en tarvitse moista nöyryytystä elämääni".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En. 10 vuotta nuorempana ja 10 kg hoikempana kyllä, mutta nyt tajuaisin itsekin että ns. tasoero on liian suuri. Hirmu epätodennäköistä että saisin pidettyä, ja vaikka saisinkin, niin kokisin olevani se liian hyvännäköisen miehen liian ruma tyttöystävä. Tykkään että mies on omaan silmään kivannäköinen, mutta kyllä pitäisi painia edes suunnilleen samassa sarjassa.
Todistit juuri tasoteorian olemassa olon. Taitaa olla tasofaktaa tästä lähtien. Tyydyt mieheesi koska olisit liian epävarma tuon näköisen miehen kanssa etkä halua tapella miehestäsi muiden naisten kanssa.
Tämä ketju osoittaa sen, että naisilla on paljon realistisempi kuva omasta (ulkonäkö)tasostaan kuin miehillä ja naiset pääsääntöisesti etsivät samantasoisia miehiä. Kysypä samaa miehiltä vastaavan naisen suhteen, miesten käsitykset ovat paljon epärealistisempia.
Naisille myös muut ominaisuudet kuin ulkonäkö miehessä on tärkeää. Tutkimusten mukaan mm. luonne ja älykkyys menevät miehessä ulkonäön ohi. Ja mitäpä merkitystä miehen hyvällä ulkonäöllä olisikaan, jos on huono luonne tai tyhmä. Ei sellaisen miehen kanssa voi vaan elää.
Mutta miehillä ei ole mitään käsitystä omasta ulkonäöstään tai että parisuhteessa arvojen pitäisi kohdata. Välillä olen itse kysynyt iskemään tulevalta mieheltä, että mitä meillä kahdella on mielestäsi yhteistä. Tämä kysymys tulee miehelle kuin täytenä yllätyksenä ja osa on vetänyt herneen pahasti nenään. Tällöin on helppo havaita, että miehellä ei ole ollut minkäännäköistä ajatusta minkälaista naista kannattaa lähestyä, kunhan vaan sählätään vähän kaikkien kanssa.
Jos olisin itse hoikemmassa kunnossa ja sinkku, ja mies lähestyisi asiallisesti, voisin lähteä. Eli en lähtisi 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelen, että tuo juuri sellainen stereotyyppinen, komea mies, joka on naisista suurimman enemmistön mieleen.
Mutta naisetpa eivät ajattelekaan kuin miehet. Suurin osa naisista ei lähtisi tämän miehen kanssa treffeille, lukemalla viestejä, ymmärrät miksi.
Tuo ei ollut minulle se uusi näkökulma, vaan "mies on minulle liian hyvännäköinen" ajattelumalli. Anteeksipyynnöistä jne. tuollainen on joskus tullut esiin, mutta en käsittänyt sen olevan näin yleistä.
No mulle ainakin on tehty teinistä asti selväksi, että olen vääränlainen ja etenkin kroppani ei ole tarpeeksi hyvä. Eli tuollaisen ulkoisesti täydellisen miehen kohdatessani ensimmäinen ajatukseni ei todellakaan olisi "wau, tietenkin lähden matkaan, tässähän on tilaisuuteni kokea millaista on täydellisen miehen kanssa tai jopa napata hänet itselleni". Kyllä se on ennemminkin: "onko tämä vitsi, olenko piilokamerassa, ja jos en ole, niin totuus minusta paljastuu kyllä viimeistään jos vaatteet vähenisivät - en tarvitse moista nöyryytystä elämääni".
Tuo kuvan mies ei ole varmaankaan tylyttänyt sinun ulkonäköä? Eikä kaikki miehet ole ulkonäön perässä, vaan useille luonne merkitsee paljon enemmän, vaikka miehet itse olisivat hyvännäköisiä. Epäilen jopa että huonon itsetunnon omaavat miehet valitsevat herkemmin naisen ulkonäön perusteella. Hyvännäköisellä on suurempi todennäköisyys hyvään itsetuntoon.
En. Tietäisin että kyseessä piilolamera tai jokin muu vedätys. Olen niin ruma ettei tuon näköiset miehet edes lähesty minua.
Naiset kouluttautuvat nykyään miehiä pidemmälle ja syntyvyys laskee koko ajan. Se sukupolvi, joka nyt on pariutumisvaiheessa, ei välttämättä todellakaan mene tuohon sun tekaisemaan tilastoon.