Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,lähtisitkö kuvan miehen kanssa treffeille?

Vierailija
26.06.2021 |

Tämä mies tulisi kaupassa luoksesi ja kysyisi lähdetkö hänen kanssaan joskus kahville:

https://www.outfit-styles.com/wp-content/uploads/2019/03/Cute-Best-Summ…

Lähtisitkö?

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköinen on, mutta en lähtisi, koska on liian hyvännäköinen mulle.

Vierailija
62/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, paremman näköinen nuorempi mies kävi iskuloimaan jo pari päivää sitten mutta oli pakko dumpata kun ikäeroa oli puumailun verran. Ihan fiksu ja kiva muuten kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ei yhtään mun tyyppiä mutta uskon että suurin osa naisista lähtis. Mä vaan olen super nirso ja mulla on yksi tietty tyyppi josta sytyn (siksi varmaan olenkin ikisinkku).

Vierailija
64/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika epätodennäköistä, että kovinkaan moni nainen lähtisi kahville ventovieraan kanssa ihan tuosta vaan. Edes jonkinlaista silmäpeliä ja small talkia olisi pitänyt olla alla, ja silloinkin korkeintaan marketin kahvioon, koko ajan julkisella paikalla, ei kahden kesken.

Ei naiset keskimäärin ihan niin tyhmiä ole että lähtevät jonkun randomin matkaan minne vaan, vaikka tyyppi olisi kuinka komea.

Vierailija
65/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilisin huijausyritystä tai jonkun epämääräisen tuotteen verkostomarkkinointia. Tai ehkä huonotuottoisen eläkevakuutuksen myyjäksi?

Vierailija
66/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että noin komea pyytäisi minua, joten en lähtisi.

Vierailija
67/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varattu, joten en lähtisi. Jos olisin vapaa, riippuisi, kuinka ko. mies lähestyisi ja kysyisi minua.

68/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää lastenlasten kaverilta. Epäilisin että haluaa ryöstää minut tai joku juoni mielessä. Pah!

Vierailija
69/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatut lähtee, sinkut ei.

Vierailija
70/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen, että tuo juuri sellainen stereotyyppinen, komea mies, joka on naisista suurimman enemmistön mieleen.

Näin minäkin luulin ja olen nainen. On kyllä samaan suuntaan kuin oma miesmakuni, mutta luonne ja muut seikat ratkaisevat enemmän kuin ulkonäkö. Lisäksi on liian hyvän näköinen, omat epävarmuudet nousisivat pintaan ja epäilisin motiiveja. Treffeille lähtisin silti ilman muuta, jos hän olisi mukava. Olisi mielenkiintoista tavata ja tutustua. Treffit siis vaikka jossain kahvilassa tms., tuollaisen kanssa pitäisi tapailla ja tutustua todella pitkään ennen seurustelua tms.

Vierailija
71/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ihan hyvännäköinen, siis yleisillä standardeilla, mutta ei oikein omaa tyyppiäni. Joten täytyisi kyllä tietää henkilöstä enemmän, kun ei pelkkä ulkonäkö herättäisi mielenkiintoa.

Vierailija
72/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Kuka näitä kysymyksiä postailee? Etsiikö joku mies netistä miesten kuvia ja kyselee sitten naisilta näitä lapsellisia treffikysymyksiä?

Komea mies, mutta ei millään tapaa kiinnostava. Ja minusta ajatus, että joku tulisi kaupassa kysymään kahville on edelleen korni. Jos kiinnostuu, niin miksi ei tule juttusille. Juttele siinä ja silloin ja osoita olevansa hauska ja tutustumisen arvoinen ihminen.

Kysy, ap, seuraavalla kerralla äidiltäsi. Jos et kehtaa, niin älä kehtaa kysellä täälläkään.

Vierailija
73/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintakarvoista miinusta, en kauheasti tykkää niistä enkä varsinkaan niiden esittelystä, mutta hän on saanut karvaiset geenit eikä niitä poistaakaan tarvitse.

Vierailija
74/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaruusleukaperät puuttuu, joten en.

Vierailija
75/110 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Näyttää jotenkin imelältä ja itserakkaalta. 

Vierailija
76/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju oli itselleni mielenkiintoinen. Olen mies ja monen mielestä hyvännäköinen. Joskus olen ihmetellyt naisten käyttäytymistä ja tämä ketju valaisee asiaa merkittävästi. 

Vierailija
77/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska ei ole mun tyyppiä.

Hyvännäköinen kyllä, mutta ohjaisin hänet mieluummin enempi hänen tyylisensä kaverini luokse.

Itse tykkään boheemimmista miehistä.

Vierailija
78/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen, että tuo juuri sellainen stereotyyppinen, komea mies, joka on naisista suurimman enemmistön mieleen.

Mutta naisetpa eivät ajattelekaan kuin miehet. Suurin osa naisista ei lähtisi tämän miehen kanssa treffeille, lukemalla viestejä, ymmärrät miksi.

Vierailija
79/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin, jos en olisi varattu. Ja ehkä lähtisin muutenkin ;)

Vierailija
80/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. 10 vuotta nuorempana ja 10 kg hoikempana kyllä, mutta nyt tajuaisin itsekin että ns. tasoero on liian suuri. Hirmu epätodennäköistä että saisin pidettyä, ja vaikka saisinkin, niin kokisin olevani se liian hyvännäköisen miehen liian ruma tyttöystävä. Tykkään että mies on omaan silmään kivannäköinen, mutta kyllä pitäisi painia edes suunnilleen samassa sarjassa.

Todistit juuri tasoteorian olemassa olon. Taitaa olla tasofaktaa tästä lähtien. Tyydyt mieheesi koska olisit liian epävarma tuon näköisen miehen kanssa etkä halua tapella miehestäsi muiden naisten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä